تولید محتوا برای وب سایت های خیلی مشهور و معتبر و وب سایت های شخصی و شرکت های نوپا میتواند شگفت انگیز باشد و کسب و کار را تحت تاثیر خود قرار دهد.
سفارش تولید محتوا
ما بر این باور هستیم که تولید محتوای اختصاصی با درک کامل خدمات و محصولات میتواند پیشرفت یک شرکت را چندین برابر افزایش دهد علاوه بر تولید محتوا جهت شناساندن محصولات و خدماتی که یک وب سایت به مشتریان، کاربران، مخاطبان خود ارائه میدهد میتواند تاثیر به سزایی و فوق العاده بر روی نتایج موتورهای جستجو گر بگذارد. بدین منظور اکثر کارفرمایان مالکان سایت تمرکز ویژه ای بر روی تولید محتوا میگذارند خیلی از شرکت های بزرگ و نام آشنا که سرمایه گذاری بالایی دارن و چندین کارمند در بخش های مختلف به خدمت گرفتند و بخش تولید محتوای وب سایت را نیز بر اساس یک متخصص در حوزه وب و سئو و تولید محتوا استخدام میکنند ولی از طرف دیگری خیلی از شرکت ها فعالیتشان به اون گستردگی نیست و یا نیاز به استخدام یک کارمند به منظور تولید محتوا براشون صرفه اقتصادی ندارد و از این رو باید خودشان دست به کار شوند و اقدام به تولید محتوا نمایند ولی اگر در زمینه تولید محتوا سر رشته ای نداشته باشند باید دنبال شخصی یا شرکتی باشند که بخش تولید محتوا را برون سپاری کنند و هم براشون صرفه اقتصادی داشته باشه و هم در زمان صرفه جویی کنند و هم یک محتوای خوب و استاندارد طبق دستورالعمل های گوگل باشد.
شما علاوه بر اینکه میتوانید در سایت ما اقدام به خرید بک لینک و خرید رپورتاژ نمایید میتوانید به راحتی هر چه تمام و کمترین هزینه اقدام به سفارش تولید محتوا نمایید.
پست های وب سایت و وبلاگ
به روزرسانی منظم سایت در قالب پست های وبلاگ می تواند شگفتی هایی برای دید آنلاین سایت شما ایجاد کند. ,وب سایت kharidbacklink ارائه تولید محتوای پست وبلاگ را به تعدادی از وب سایت هایی در زمینه های اجاره سوئیت و اجاره آپارتمان مبله، لوله بازکنی و تخلیه چاه، کفسابی، برج خنک کننده، رزرو هتل، چمن مصنوعی، لیزر فایبر، دندانپزشکی کودکان، طب سوزنی، و ... ارائه داده است. برای کمک به آنها در تقویت رتبه خواندن آنلاین و SERP خود با مطالب سرمقاله ای جذاب و اغلب به روز شده که خوانندگان از آن لذت می برند تولید شده است.
در زمینه بازاریابی دیجیتالی ، وبلاگ ها توسط شرکت ها برای بحث در مورد محصولات ، خدمات ، یا حوزه عمومی یا صنعت خود به صورت آنلاین به روشی که قرار است باعث بازگرداندن بازخورد و آگاهی از برند شود ، می شوند. پست های وبلاگ که افراد را درگیر می کند ، آنها را ترغیب می کند تا در سایت طولانی تر بمانند و شاید آن را بیشتر بررسی کنند. این متون می توانند اطلاعات یا پاسخ های لازم را در اختیار خوانندگان قرار دهند که این امر باعث تقویت احساسات مثبت آنها نسبت به شرکت می شود. علاوه بر این ، هنگامی که به عنوان محتوای SEO با ارزش ساخته شده است ، سرمقاله وبلاگ می تواند شگفتی هایی را برای دیداری آنلاین و رتبه بندی SERP یک شرکت ایجاد کند.
چگونه می توان تجارت خود را با استراتژی مناسب تولید محتوا رشد و توسعه داد؟
قرار گرفتن در صفحه اول گوگل کافی نیست!
رسیدن به رتبه برتر و حتی صفحه اول گوگل کار سختی است ، اما ماندن در جایگاه برتر حتی سخت تر از آن است. چالش بسیاری از شرکت ها این است که به محض رسیدن به صفحه اول گوگل، چگونگی رعایت استانداردهای سئو است.
وقتی سرانجام به آن رتبه یعنی صفحه اول در SERP رسیدید ، چه کاری انجام می دهید؟
در این قسمت از محتوا، توضیح می دهیم که چگونه ، با کمک ما، آنها استراتژی محتوا را تدوین کردند که به آنها کمک کرده است طیف کلمات کلیدی خود را گسترش داده و رتبه های به دست آمده خود را حفظ کنند.
چالش : چگونه استراتژی محتوا مناسب می تواند به رشد یک تجارت در حال حاضر تأسیس کمک کند؟
از نظر یکی از کارشناسان تولید محتوا ، پس از سالها در نتایج گوگل ، چالش برای به دست آوردن کاربران جدید و گسترش پایگاه کاربر موجود خود بود. اما چگونه این کار را از منظر ارگانیک انجام دهیم؟
ایده توسعه یافته با تیم بزرگ ، گسترش طیف کلمات کلیدی این پلتفرم ، تلاش برای جذب هدف جستجوی کاربران با ایجاد ایده های مرتبط با موضوع، کلمات کلیدی و مفاهیم بود.
به همین دلیل، کارشناس تولید محتوا با استفاده از چندین عنصر ، آنالیز را انجام داد و به ایجاد یک مرور کلی در لیست موضوعات جالب و البته مرتبط با تجارت کمک کرد که می تواند برای کاربرانی که قبلاً با کارشناس تولید محتوا ناآشنا بودند مفید باشد.
کارشناس تولید محتوا برای اجرای تحقیقات خود از منابع زیر استفاده کرد:
تبادل داده با تیم بازاریابی عملکرد از جمله SEM دقیق و کمپین نمایش تجزیه و تحلیل اصطلاح جستجو
روندهای Google
نوار جستجوی Google (شامل پیشنهادات خودکار Google در نوار جستجو و اصطلاحات مرتبط با آن در انتهای صفحه SERP)
ubersuggest
نقشه های مغزی و تصویری برای موضوعات مرتبط
تحولات زیادی در توسعه تولید محتوا در سال 2020 یا به سال شمسی 1399 وجود دارد ، و دلالت بر همه این است که موتورهای جستجوگر از کلمات کلیدی به سمت جستجوی هدف و خزیدن تغییر می کنند. به همین دلیل منطقی است که برای هر تیم محتوا برنامه ریزی استراتژی خود را براساس آن انجام دهد.
سفارش تولید محتوا در سال 2020
وقتی کارشناس تولید محتوا مباحثی را که می خواستند آنها را پوشش دهیم تعریف کرد ، ما براساس اولویت های تجاری ، پتانسیل موفقیت و آخرین و مهم اما فصلی بودن ، استراتژی تولید محتوا را ایجاد کردیم.
استراتژی
با تشکر از حمایت تیم تولید محتوا ، کارشناس تولید محتوا توانسته است زمینه های جدید محتوایی را پوشش دهد که در آن رقابت با غول هایی مانند دیجکالا و دیوار - رقبای مستقیم شرکت - چندان شدید نبود ، پوشش و پیاده سازی را آغاز کنید. به این ترتیب ، کارشناس تولید محتوا با معرفی " کتاب راهنمای تولید محتوا " خود ، توانسته است در صدر چندین عبارات جستجوگر اما بسیار رقابتی قرار بگیرد.
تمرکز نه تنها روی اهداف کلمات کلیدی بلکه در اهداف موضوعی باعث شده است که نویسندگان از آزادی بیشتری در ابراز پتانسیل خلاقانه خود برخوردار باشند و در نتیجه محتوای سرمقاله خوبی حاصل شود که در عین حال موارد SEO نیز بهینه شده باشد. تمرکز بیشتر روی کیفیت بوده است نه به کمیت ، و در این حالت ، هر جلسه مطابق با نیازهای سایت، متناسب با نیازهای سایت ساخته شده است ، و برای هر موضوع تحت پوشش ، یک محتوا را ایجاد می کند.
نتیجه
چگونه می توانم موفقیت فعالیتهای تولید محتوایی را بررسی کنیم ؟
همانطور که بیشتر شما می دانید ، یک استراتژی محتوای موفق به صبر و شکیبایی نیاز دارد. حتی اگر محتوا همیشه به موقع یا حتی قبل از مهلت تحویل داده شده باشد ، کارشناس تولید محتوا مجبور بود با برخی از چالشهای فنی داخلی و گرافیک هایی که بارها در حال افزایش است مقابله کند ( همیشه عشق را به تیم گرافیک خود نشان دهید و به صورت هفتگی آنها را تشویق کنید چرا که تصاویر داخل محتوا یکی از تاثیر گذارترین فاکتورهای مهم در سئو و تولید محوا است).
کارشناس تولید محتوا از قبل تأسیس کرد که هدف از اجرای این پروژه ، جذب بیشتر کاربران به ویژه کاربران جدید است. ما کشف خدمات خود را هدف اصلی قرار دادیم و آماده بودیم تا نرخ تبدیل را قربانی کنیم تا افراد جدید با موارد جستجویی خود آشنا شوند.
به محض شروع به انتشار اولین راهنماها ، پیوند دادن آنها به داخل و تحت فشار قرار دادن آنها در رسانه های اجتماعی و همچنین با برخی از پشتیبانی روابط عمومی ، متوجه افزایش چشمگیر ترافیک شدیم و حضور ارگانیک ما به طور قطع در بسیاری از کلمات کلیدی جدید و موضوعات جستجو بهبود یافته است. در بعضی موارد ، راهنماهای محتوای ما حتی بهتر از صفحات طبقه بندی شده خوب ما عمل می کنند!
بنابراین مهم است که اولویت های واضح را قبل از شروع کار تنظیم کنید تا نتایج و موفقیت / شکست یک کمپین محتوا را توجیه کنید.
یادگیریها
موفقیت ، بعد چه؟
نکته خوب در مورد بازاریابی با محتوای عالی این است که شما می توانید در طولانی مدت از آن بهره مند شوید و آنچه که امروز می گذارد می تواند ماه ها یا حتی سالها در نتایج گوگل تأثیر بگذارد.
محتوای همیشه سبز نیز چیزی است که می توانید با افتخار به کاربران خود در سالهای بعد نشان دهید! ( خوب ، من الان بیش از حد زیاده روی می کنم - اما شما این نکته را درک میکنید)توضیحات تولید محتوا این بوده است که اهمیت محتوا را برای جذب مشتری جدید برای خدمات آنها نشان دهد و تیم محتوا این را نتیجه کلیدی در اهداف کلی شرکت قرار داده است.
بازدیدهای انجام شده از مجموعه هدف غافلگیر شده و آنچه مهم تر است این است که ترافیک در آن صفحات جریان دارد و به طور مداوم در حال افزایش است. با توجه به نتایج موفق همچنان به تولید محتوا، راهنماها و پیشنهادات مربوطه برای کاربران خود ادامه می دهیم.
مانند نوشیدنی خوب ، محتوای قدیمی همچنان به پیشرفت خود ادامه خواهد داد و محتوای جدیدتر رشد و ارتباط صفحات قدیمی را پشتیبانی می کند.
ترجمه آزاد و غیر رسمی
تولید محتوا خرید بک لینک و رپورتاژ
ویدا علیپور