بیشتر به عنوان مقصد PPC شناخته شده است. اما ما درباره SEO نیز یک یا دو مورد را می دانیم و مردم همواره از ما درخواست می کنند تا مبانی اولیه اصول SEO را آغاز کنیم. بنابراین ما در حال ارائه هستیم: اگر می خواهید وب سایت شما از طریق موتورهای جستجو مانند Google پیدا شود ، این مقاله مقدمه و مروری بر بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خواهد بود.
راهنمای مبانی سئو خرید بک لینک
در این راهنمای سئو برای مبتدیان ، می آموزید:
SEO چیست و چرا اهمیت دارد؟
تحقیقات و کلمات کلیدی برای هدفمند کردن بهترین روشها
بهترین روشهای بهینه سازی در صفحه
معماری اطلاعات بهترین روشها
نحوه اجرای بازاریابی محتوا و ایجاد لینک
موضوعات معمول سئو فنی و بهترین روشها
نحوه ردیابی و اندازه گیری نتایج جستجوگرها
ملاحظات تکمیلی سئو (مانند بهترین روشهای SEO ، موبایل و بین المللی و محلی)
با رسیدن به پایان این راهنمای اصول سئو ، درک کاملی از بهینه سازی موتور جستجو ، چرا ارزشمند بودن و مهم بودن آن و چگونگی دستیابی به نتایج عالی در محیطی که همیشه در حال تغییر SEO است ، خواهید داشت.
1. سئو چیست و چرا اهمیت دارد؟
شما به احتمال زیاد از سئو شنیده اید ، و اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، می توانید تعریف سریع ویکی پدیا را از این اصطلاح به دست آورید ، اما درک اینکه SEO "فرآیند تأثیر دیدن وب سایت یا صفحه وب در موتور جستجو است" است. نتایج پرداخت نشده "به شما کمک نمی کند تا به سؤالات مهم برای تجارت و وب سایت خود پاسخ دهید ، مانند:
چگونه می توانید برای سایت یا سایت شرکت خود موتورهای جستجو "بهینه سازی کنید"؟
چگونه می دانید چقدر زمان برای صرف سئو دارید؟
چگونه می توانید توصیه های "خوب" SEO را از توصیه های "بد" یا مضر SEO جستجو کنید؟
آنچه که به عنوان یک صاحب مشاغل یا کارمند برای شما احتمالاً جالب است این است که چگونه می توانید در واقع از SEO استفاده کنید تا به ترافیک ، هدایت ، فروش و در نهایت درآمد و سود برای کسب و کارتان کمک کند. این چیزی است که ما در این راهنما به آن خواهیم پرداخت.
چرا باید به SEO توجه کنید؟
تعداد زیادی از افراد به جستجوی چیزها می پردازند. این ترافیک می تواند برای یک کسب و کار بسیار قدرتمند باشد نه تنها به دلیل اینکه ترافیک زیادی وجود دارد ، بلکه به دلیل اینکه تعداد زیادی ترافیک خاص و با هدف بالا وجود دارد .
اگر ویجت های آبی را به فروش می رسانید ، ترجیح می دهید بیلبورد بخرید تا هرکسی که دارای یک ماشین در منطقه شما باشد ، تبلیغ شما را ببیند (خواه علاقه ای به ویجت های آبی داشته باشد یا خیر) یا هر وقت در جهان انواع مختلفی را نشان می دهد ، خریداری کند. ابزارک های آبی "به موتور جستجو؟ احتمالاً مورد دوم ، زیرا این افراد قصد تجاری دارند ، به این معنی که ایستاده اند و می گویند که می خواهند چیزی را که شما ارائه می دهید بخرند .
آغازگر جستجوگر
مردم در جستجوی هر نوع کارهایی هستند که به طور مستقیم با شغل شما مرتبط است. گذشته از آن ، چشم اندازهای شما همچنین در جستجوی انواع چیزهایی هستند که فقط به تجارت شما مرتبط هستند. اینها حتی فرصتهای بیشتری برای ارتباط با آن دسته از افراد و کمک به پاسخ دادن به سؤالات آنها ، حل مشکلات آنها و تبدیل شدن به منبع قابل اعتماد برای آنها را نشان می دهد.
آیا به احتمال زیاد ویجت های خود را از یک منبع قابل اعتماد دریافت کرده اید که هر چهار بار آخر که برای کمک به یک مشکل به Google مراجعه کرده اید ، اطلاعات خوبی را ارائه داده است ، یا شخصی که تاکنون نشنیده اید؟
چه چیزی در واقع برای ترافیک رانندگی از موتورهای جستجو کار می کند؟
در ابتدا مهم است که توجه داشته باشید که گوگل مسئولیت اکثر ترافیک موتورهای جستجوگر آموزش سئو در جهان است (هرچند که همیشه تعداد آنها در تعداد واقعی وجود دارد). این ممکن است از طاقچه به طاقچه دیگر متفاوت باشد ، اما به احتمال زیاد گوگل بازیگر برتر در نتایج جستجو است که شغل یا وب سایت شما می خواهد در آن ظاهر شود و بهترین شیوه های ذکر شده در این راهنما به موقعیت مکانی سایت شما و محتوای آن کمک می کند. در سایر موتورهای جستجو نیز رتبه بندی می شود.
اصول تحقیق جستجو
صرف نظر از موتور جستجوی شما ، نتایج جستجو دائما در حال تغییر است. گوگل اخیراً موارد بسیاری را در مورد نحوه رتبه بندی وب سایت ها به واسطه تعداد زیادی نام مختلف حیوانات به روز کرده است ، و بسیاری از ساده ترین و ارزانترین راه برای گرفتن صفحات شما برای رتبه بندی در نتایج جستجو در سالهای اخیر بسیار خطرناک شده اند.
پس چه کار می کند؟ چگونه Google تعیین می کند که در پاسخ به آنچه افراد جستجو می کنند ، کدام صفحات را برگرداند؟ چگونه می توانید این همه ترافیک ارزشمند را به سایت خود بدست آورید؟
الگوریتم گوگل بسیار پیچیده است ، و من برخی از پیوندها را برای هر کسی که به دنبال جابجایی عمیق تر نسبت به رتبه بندی سایت های گوگل در انتهای این بخش است ، اما در سطح بسیار بالایی به اشتراک می گذارم.
Google به دنبال صفحاتی است که حاوی اطلاعات مرتبط و باکیفیت و مربوط به جستجوی جستجوگر است.
آنها ارتباط را با "خزیدن" (یا خواندن) محتوای وب سایت شما و ارزیابی (الگوریتمی) ارزیابی می کنند که آیا این محتوا مربوط به آنچه جستجو کننده به دنبال آن است ، بیشتر بر اساس کلمات کلیدی موجود در آن است.
آنها "کیفیت" را با تعدادی وسیله تعیین می کنند ، اما هنوز هم در میان آنها تعداد و کیفیت وب سایتهای دیگر که به صفحه شما و سایت شما پیوند دارند ، برجسته است. به عبارت ساده: اگر تنها سایتهایی که به سایت ویجت آبی شما پیوند دارند ، وبلاگ هایی هستند که هیچ کس در وب با آنها ارتباطی نداشته است و سایت ویجت آبی من از مکانهای قابل اعتماد که اغلب به آنها پیوند می خورند ، مانند CNN.com پیوند می یابد. ، به سایت من اعتماد بیشتری خواهید داشت (و فرض می شود که از کیفیت بالاتری برخوردار است) از سایت شما.
به طور فزاینده ، عناصر اضافی توسط الگوریتم Google وزن می شوند تا مشخص شود که سایت شما در چه رتبه ای قرار خواهد گرفت ، مانند:
چگونه افراد با سایت شما درگیر می شوند (آیا اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا می کنند و در سایت شما می مانند یا به صفحه جستجو گزاف گویی می کنند و روی پیوند دیگری کلیک می کنند؟) یا آیا آنها فقط لیست شما را در نتایج جستجو نادیده می گیرند و هرگز کلیک نمی کنند؟ )
سرعت بارگیری سایت شما و "دوستی موبایل"
چقدر محتوای منحصر به فرد شما (در مقابل محتوای کم ارزش "نازک" یا محتوای تکراری )
صدها عامل رتبه بندی الگوریتم گوگل در پاسخ به جستجوها در نظر گرفته است ، و آنها دائما روند خود را به روز می کنند و اصلاح می کنند.
سطح رتبه بندی گوگل جستجوگرها
خبر خوب این است که شما برای رتبه بندی اصطلاحات ارزشمند در نتایج جستجو ، لازم نیست محقق موتور جستجو باشید. ما بهترین راه حل های تکرار شونده را برای بهینه سازی وب سایت ها برای جستجو انجام خواهیم داد که می تواند به شما کمک کند بدون نیاز به مهندسی معکوس ، مهارت اصلی یکی از با ارزش ترین شرکت های جهان را به سمت ترافیک هدفمند هدایت کنید.
اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار موتورهای جستجو هستید ، یک تن منابع عالی در دسترس است ، از جمله:
گرافیک تعاملی خود Google
اکنون ، به اصول SEO بازگردید! بیایید به تاکتیک ها و استراتژی های واقعی SEO بپردازیم که به شما در گرفتن ترافیک بیشتر از موتورهای جستجو کمک می کند.
2. تحقیق و کلمات کلیدی برای هدفمند کردن بهترین روشها
اولین قدم در بهینه سازی موتورهای جستجو واقعاً تعیین این موضوع است که شما در واقع بهینه سازی آن هستید. این بدان معنی است که عباراتی را که افراد در جستجوی آنها هستند (همچنین به عنوان "کلمات کلیدی" نیز شناخته می شوند) شناسایی کنید که می خواهید وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند Google رتبه بندی کند.
به نظر می رسد به اندازه کافی ساده است ، درست است؟ من می خواهم شرکت ویجت من وقتی مردم به دنبال "ابزارک" می شوند ، نمایش داده شود و شاید وقتی چیزهایی مانند "خرید ابزارک" را تایپ می کند. از مرحله سوم!
اندازه جستجو برای کلمات کلیدی جستجوگر
متأسفانه کاملاً ساده نیست. چند فاکتور مهم برای تعیین کلمات کلیدی مورد نظر در سایت خود در نظر گرفته شده است:
جلد جستجو - اولین عاملی که باید در نظر بگیرید چند نفر (در صورت وجود) در حقیقت در جستجوی یک کلمه کلیدی معین هستند. هرچه تعداد افراد بیشتری در جستجوی یک کلمه کلیدی باشند ، مخاطب شما برای رسیدن به آنها بزرگتر است. برعکس ، اگر کسی در جستجوی کلمه کلیدی نباشد ، هیچ مخاطبی برای یافتن مطالب شما از طریق جستجو وجود ندارد.
ارتباط - اگر یک اصطلاح غالباً جستجو می شود که بسیار عالی است: اما اگر کاملاً به چشم انداز شما مربوط نباشد ، چه می شود؟ ارتباط در ابتدا مستقیم به جلو به نظر می رسد: اگر در حال فروش نرم افزار اتوماسیون بازاریابی از طریق ایمیل از طریق شرکت هستید ، نمی خواهید در جستجوی هایی که هیچ ارتباطی با تجارت شما ندارد ، مانند "لوازم حیوان خانگی" نشان دهید. اما اصطلاحاتی مانند "نرم افزار بازاریابی ایمیل" چیست؟ این ممکن است به طور شهودی توصیف خوبی از آنچه انجام می دهید به نظر برسد ، اما اگر به شرکت Fortune 100 بفروشید ، بیشترین ترافیک برای این مدت بسیار رقابتی جستجوگرانی خواهند بود که هیچ علاقه ای به خرید نرم افزار شما ندارند (و افرادی که می خواهید به آنها برسید هرگز ممکن است راه حل گران قیمت و پیچیده خود را بر اساس یک جستجوی ساده Google خریداری نکنید). در مقابل ، شما ممکن است فکر کنید که یک کلمه کلیدی مماس مانند "بهترین راه حل های بازاریابی PPC" کاملاً بی اهمیت است زیرا شما نرم افزار بازاریابی PPC را نمی فروشید. اما اگر چشم انداز شما مدیر ارشد بازاریابی یا CMO است ، گرفتن یک منبع مفید برای ارزیابی ابزارهای پرداخت به ازای هر کلیک ، می تواند "لمس اول" عالی و یک راه عالی برای شروع رابطه با خریدار آینده نگر باشد.
رقابت - مانند هر فرصت شغلی ، در SEO می خواهید هزینه های احتمالی و احتمال موفقیت را نیز در نظر بگیرید. برای سئو ، این به معنای درک رقابت نسبی (و احتمال رتبه بندی) برای اصطلاحات خاص است.
ابتدا باید بدانید مشتریان آینده نگر شما چه کسانی هستند و چه چیزی را جستجو می کنند. اگر شما نمی دانید چشم انداز شما چه کسی است ، فکر می کنید مکان خوبی برای شروع ، برای تجارت خود به طور کلی بلکه برای سئو است.
از آنجا می خواهید درک کنید:
آنها به چه نوع چیزهایی علاقه دارند؟
چه مشکلی دارند؟
برای توصیف کارهایی که انجام می دهند ، ابزاری که از آنها استفاده می شود و غیره از چه زبانی استفاده می کنند؟
آنها چه کسانی را خریداری می کنند (این بدان معنی است که رقبای شما ، بلکه می تواند به معنای ابزارهای مماس و وابسته باشد - برای شرکت بازاریابی ایمیل ، فکر کنید سایر ابزارهای بازاریابی سازمانی)؟
هنگامی که به این سؤالات پاسخ دادید ، "لیست بذر" اولیه از کلمات کلیدی و دامنه های احتمالی را برای کمک به شما در دریافت ایده های اضافی برای کلمات کلیدی و ایجاد حجم جستجوی و معیارهای رقابت به شما کمک می کنیم.
لیستی از راه های اصلی توصیف کنندگان و مشتریان خود را در مورد آنچه انجام می دهید ، انتخاب کنید و شروع به وارد کردن آنها به ابزارهای کلیدی مانند ابزار کلمه کلیدی خود Google یا ابزارهایی مانند Uber Suggest یا ابزار کلمه کلیدی WordStream کنید :
کلمه کلیدی جستجوگر کلمه جستجوگرها
لیست جامع تری از ابزارهای کلمات کلیدی را در زیر می توانید پیدا کنید ، اما ایده اصلی این است که در این مرحله اولیه ، می خواهید تعدادی از جستجو را با انواع ابزارهای مختلف کلید واژه انجام دهید. همچنین می توانید از ابزارهای کلیدی کلیدی مانند SEM Rush استفاده کنید تا ببینید رقبای شما برای چه شرایطی رتبه بندی می کنند. این ابزارها به هزاران نتیجه جستجوی مختلف نگاه می کنند ، و هر عبارت جستجو را که اخیراً در رده بندی رقبای شما در Google مشاهده کرده است به شما نشان می دهد. آنچه SEM Rush برای ارائه دهنده اتوماسیون بازاریابی Marketo نشان می دهد آورده شده است:
SEMRush
باز هم: این فقط لازم نیست چیزی باشد که به دنبال رقبا باشید. شما می توانید به ابزارهای مرتبط که در همان بازار برای ایده های محتوا می فروشند ، نگاه کنید و حتی به ناشران اصلی طاقچه که در مورد موضوع شما صحبت می کنند (و اینکه چشم انداز شما در حال خواندن است) نگاه کنید و ببینید چه نوع کلمات کلیدی برای این سایتها ترافیک را دنبال می کند. .
علاوه بر این ، اگر سایتی موجود دارید ، احتمالاً از قبل از موتورهای جستجو ترافیکی خواهید داشت. اگر اینگونه باشد ، می توانید از بعضی از داده های کلمات کلیدی خود استفاده کنید تا به شما در درک شرایط استفاده از ترافیک کمک کند (و کدام یک ممکن است بتوانید کمی بهتر برای آن رتبه بندی کنید).
متأسفانه ، Google متوقف نشده است که بسیاری از اطلاعات راجع به آنچه مردم به دنبال ارائه دهندگان آنالیتیکس هستند به شما ارائه دهد ، اما می توانید از سایت SEM Rush (یا ابزارهای مشابه مانند SpyFu ) در سایت خود استفاده کنید تا از اصطلاحات خود مطلع شوید. رتبه بندی و حجم جستجوی تخمینی آنها. Google همچنین کمی از این داده ها رابط کاربری Webmaster Tools رایگان خود را در دسترس قرار می دهد (اگر حساب کاربری خود را تنظیم نکرده اید ، این یک ابزار بسیار ارزشمند سئو است که هم برای کشف اطلاعات پرس و جو جستجو و هم برای تشخیص مسائل مختلف فنی جستجوگرها - بیشتر در مورد ابزارهای وب مستر که در اینجا تنظیم شده اند ).
پس از راه اندازی ابزارهای Webmaster ، می توانید هنگام ورود به سیستم به این لینک بروید و جستجوی جستجوهایی را مشاهده کنید که به سایت شما ترافیک می کنند:
داده های وب مستر ابزار جستجوگرها
این می تواند شرایط خوبی برای تمرکز مطالب اضافی و پیوند داخلی در اطراف باشد (بعداً در مورد هر یک از این مباحث) ، و همچنین می توانند "کلمات کلیدی بذر" عالی باشند که به شما کمک می کنند ایده های عالی تری در مورد هدف قرار دهید.
پس از آنکه وقت خود را برای درک چگونگی صحبت کردن در مورد چشم اندازهای خود و جستجوی آنها جستجو کردید ، به کلمات کلیدی رانندگی ترافیک به سمت رقبای خود و سایت های مرتبط توجه کرده اید و به اصطلاحات راهنمایی و رانندگی به سایت خود نگاه کرده اید ، باید کار کنید برای درک اینکه کدام اصطلاحات را می توان تصور کرد و بهترین فرصت ها در کجا قرار دارد .
تعیین رقابت نسبی یک کلمه کلیدی می تواند یک کار نسبتاً پیچیده باشد. در سطح بسیار بالایی ، باید درک کنید:
چقدر معتبر و معتبر (به عبارت دیگر: کل سایت چقدر پیوند دارد ، و آن سایت های پیوند دهنده چقدر با کیفیت ، قابل اعتماد و مرتبط هستند؟) سایر سایتهای دیگر که برای رتبه بندی برای همان مدت رقابت می کنند.
چقدر آنها با کلمه کلیدی مطابقت دارند (آیا آنها می توانند پاسخ بسیار خوبی به سوال آن جستجوگر ارائه دهند)
هر صفحه جداگانه در آن نتیجه جستجو چقدر محبوب و معتبر است (به عبارت دیگر: تعداد پیوندها به چه تعداد پیوند دارد و این سایتهای پیوند دهنده چقدر با کیفیت ، قابل اعتماد و مرتبط هستند؟)
می توانید در فرایند تعیین چگونگی کلمات کلیدی رقابتی در راهنمای عمیق Backlinko یا با استفاده از فرمول شاخص رقابتی ، لری کیم (نوک شماره 3) ، بنیانگذار WordStream ، بنیانگذار برنامه عمیق تر شیرجه بزنید.
همچنین ابزارهای متنوعی نیز وجود دارد (که اکثر آنها پرداخت می شوند) که نمرات دشواری کلمات کلیدی را ارائه می دهند:
Moz کلمه کلیدی مشکل و ابزار تجزیه و تحلیل SERP
ابزار سخت افزاری SEMRush
سرپیک
کانیرانک
Colibri.io
فاضلاب
Ultimatenichefinder
ابزار دشوار کلید واژه Advanced Webranking
و در حالی که از نظر ماهیت پیشرفته تر است ، پست نیک یوبانکس در مورد درک پتانسیل رتبه ، نگاه عمیق تری به نه تنها درک بلکه ایجاد یک فرمول عملی برای تعیین رقابت در کلمات کلیدی و احتمال واقعی سایت شما برای رتبه بندی برای یک اصطلاح ارائه می دهد .
اگر به دنبال این هستید که حتی بیشتر به موضوع تحقیق کلمات کلیدی و هدف قرار دادن کلمات کلیدی شیرجه بزنید ، چندین منبع عالی در این موضوع وجود دارد:
لری کیم و ویل کریتلوو یک وبینار عالی در مورد استراتژی کلیدی کلیدی اثبات شده ارائه دادند
Moz نیز در این زمینه راهنمایی خوبی دارد
راهنمای قطعی Backlinko برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی نیز کاملاً کامل و بسیار مفید است
اگر به دنبال یک دوره آموزشی با کیفیت بالا و پایان برای انجام تحقیق در مورد کلید واژه نیک یوبانکس (پرداخت شده) Master Keyword Research 7 روزه ایمیل هستید بسیار عالی است
3. بهینه سازی در صفحه سئو داخلی و خرید بک لینک
هنگامی که لیست کلمات کلیدی خود را پیدا کردید ، مرحله بعدی در واقع اجرای کلمات کلیدی هدفمند به محتوای سایت شماست. هر صفحه در سایت شما باید یک اصطلاح اصلی را هدف قرار دهد ، و یک "سبد" از اصطلاحات مرتبط باشد. در نمای کلی از صفحه کاملاً بهینه شده آن ، رند فیشکین تصویری زیبا از آنچه صفحه بهینه شده (یا کاملاً) بهینه به نظر می رسد ارائه می دهد:
صفحه کامل بهینه سازی شده جستجوگرها
بیایید به چند عنصر اساسی و اساسی در صفحه نگاهی بیندازید که می خواهید در مورد نحوه هدایت ترافیک موتورهای جستجو به وب سایت خود بفهمید:
عنوان برچسب ها
در حالی که گوگل در تلاش است تا معنای واقعی یک صفحه را بهتر بشناسد و استفاده تهاجمی و دستکاری کننده از کلمات کلیدی ، از جمله این اصطلاح (و اصطلاحات مرتبط) را که می خواهید در صفحات خود رتبه بندی کنید ، تأکید نمی کند (و حتی مجازات کردن) از کلمات کلیدی. و تنها تأثیرگذارترین مکانی که می توانید کلید واژه خود را بگذارید ، برچسب عنوان صفحه شماست.
عنوان برچسب عنوان اصلی صفحه شما نیست . عنوانی که در صفحه مشاهده می کنید ، معمولاً یک عنصر HTML H1 (یا احتمالاً H2) است. برچسب عنوان همان چیزی است که می توانید در بالای مرورگر خود مشاهده کنید ، و از کد منبع صفحه شما در یک برچسب متا جمع شده است :
برچسب عنوان برای جستجوگرها
طول یک برچسب عنوانی که گوگل نشان خواهد داد متفاوت خواهد بود (بر اساس پیکسل ها است ، نه تعداد کاراکترها) اما به طور کلی 55-60 نویسه در اینجا یک قاعده خوب است . در صورت امکان می خواهید در کلمه کلیدی اصلی خود کار کنید ، و اگر می توانید آن را به روشی طبیعی و قانع کننده انجام دهید ، برخی از اصلاح کننده های مرتبط را در مورد آن اصطلاح نیز اضافه کنید. البته به خاطر داشته باشید: برچسب عنوان معمولاً همان چیزی است که یک جستجوگر در نتایج جستجو برای صفحه شما می بیند. این "عنوان" در نتایج جستجوی ارگانیک است ، بنابراین می خواهید چقدر برچسب عنوان خود را کلیک کنید .
توضیحات متا
در حالی که برچسب عنوان به طور مؤثر تیتر فهرست جستجوی شماست ، توضیحات متا (یکی دیگر از عناصر HTML متا که می تواند در کد سایت شما به روز شود اما در صفحه واقعی شما مشاهده نمی شود) به طور مؤثر نسخه تبلیغی اضافی سایت شما است. Google با آنچه در نتایج جستجو نمایش می دهد ، برخی از آزادی ها را به دست می آورد ، بنابراین توضیحات متا شما ممکن است همیشه نشان داده نشوند ، اما اگر توضیحی قانع کننده از صفحه خود دارید که باعث می شود افراد به احتمال زیاد بتوانند کلیک کنند ، می توانید میزان ترافیک را بسیار افزایش دهید. (به یاد داشته باشید: نمایش نتایج جستجو فقط اولین قدم است! شما هنوز هم باید جستجوگرها را برای مراجعه به سایت خود بدست آورید ، و سپس در واقع اقدامی را که می خواهید انجام دهید.)
در اینجا نمونه ای از توضیحات متا در دنیای واقعی که در نتایج جستجو نشان داده شده است:
مبانی جستجوگرها توضیحات متا
محتوای بدن
البته محتوای واقعی صفحه شما بسیار مهم است. انواع مختلف صفحه "مشاغل" متفاوتی خواهد داشت - دارایی محتوای سنگ بنای شما که می خواهید تعداد زیادی از افراد برای پیوند به آن نیاز دارند بسیار متفاوت از محتوای پشتیبانی شما هستند که می خواهید مطمئن شوید که کاربران شما به سرعت پاسخ خود را پیدا کرده و دریافت می کنند. به گفته این ، Google به طور فزاینده از انواع خاصی از محتوا طرفداری می کند ، و وقتی هر یک از صفحات موجود در سایت خود را ایجاد می کنید ، باید چند نکته را در خاطر داشته باشید:
محتوای ضخیم و منحصر به فرد - از نظر تعداد کلمات هیچ شماره جادویی وجود ندارد ، و اگر چند صفحه از محتوا را با تعداد انگشت شماری تا چند صد کلمه در سایت خود قرار دهید ، از نعمت های خوب گوگل خارج نخواهید شد. به روز رسانی های اخیر پاندا به طور خاص به محتوای طولانی و منحصر به فرد علاقه مند است. اگر تعداد زیاد صفحات بسیار کوتاه (50-200 کلمه محتوا) یا تعداد زیادی مطالب کپی شده در جایی دارید که چیزی جز برچسب عنوان صفحه تغییر نمی کند و یک متن را می گویند ، می تواند شما را دچار مشکل کند. به کلیت سایت خود نگاه کنید: آیا درصد زیادی از صفحات شما نازک ، تکراری و کم ارزش هستند؟ در این صورت ، سعی کنید راهی برای ضخیم تر شدن آن صفحات را شناسایی کنید ، یا تجزیه و تحلیل های خود را بررسی کنید تا ببینید چه میزان ترافیک به دست می آورند ، و به سادگی آنها ( با استفاده از یک برچسب metra noindex ) از نتایج جستجو خودداری کنید تا از بروز آن جلوگیری کنید. Google که می خواهید در صفحات کم ارزش خود تلاش کنید تا فهرست آنها را ردیابی کنید تا رتبه آنها را کسب کند.
نامزدی - Google به طور فزاینده ای درگیر شدن و معیارهای تجربه کاربر را به شدت افزایش می دهد. شما می توانید با اطمینان از این که محتوای شما به سؤالی که جستجوگرها از آنها می پرسند پاسخ می دهد ، تأثیر بگذارید تا به احتمال زیاد آنها در صفحه شما بمانند و با محتوای شما درگیر شوند. اطمینان حاصل کنید که صفحات شما به سرعت بارگیری می شوند و عناصر طراحی (مانند تبلیغات بیش از حد تهاجمی بالای محتوا) را ندارند که احتمالاً جستجوگرها را خاموش کرده و آنها را ارسال می کند.
"شفافیت" - هر یک از مطالب موجود در سایت شما صدها بار با آنها مرتبط و به اشتراک گذاشته نمی شوند. اما به همان روشی که می خواهید مراقب باشید تعداد زیادی از صفحات که دارای محتوای نازک نیستند را بیرون نکشید ، می خواهید در نظر بگیرید که چه کسی احتمال دارد قبل از حذف آنها ، صفحات جدیدی را که در سایت خود ایجاد می کنید به اشتراک بگذارید و به آنها پیوند دهید. . داشتن مقادیر زیادی صفحاتی که احتمالاً مشترک نیستند یا به آنها مرتبط نیستند ، آن صفحات را قرار نمی دهد تا در نتایج جستجو رتبه خوبی کسب کنند و به ایجاد یک تصویر خوب از سایت شما به عنوان یک کل برای موتورهای جستجو کمک نمی کند. .
ویژگی های Alt
نحوه مشخص کردن تصاویر خود می تواند نه تنها در نحوه درک موتورهای جستجوگر صفحه شما ، بلکه بر میزان ترافیک جستجو از جستجوی تصویر سایت شما تأثیر بگذارد. یک ویژگی alt یک عنصر HTML است که به شما امکان می دهد اگر کاربر نتواند آن را مشاهده کند ، اطلاعات جایگزین برای یک تصویر تهیه کنید. ممکن است تصاویر شما به مرور زمان خراب شوند (پرونده ها حذف می شوند ، کاربران برای اتصال به سایت شما و غیره مشکل دارند) بنابراین داشتن توضیحی مفید از تصویر می تواند از دید کلی قابلیت استفاده مفید باشد. این همچنین فرصتی دیگر - خارج از محتوای شما - برای کمک به موتورهای جستجو در درک صفحه شما ایجاد می کند.
شما نمی خواهید " چیزهای کلیدی " را ببندید و کلمه کلیدی اصلی خود و هرگونه تغییر احتمالی آن را به ویژگی alt خود اضافه کنید. در حقیقت ، اگر به طور طبیعی در توضیحات قرار نگیرد ، کلمات کلیدی مورد نظر خود را در اینجا وارد نکنید. فقط مطمئن شوید که از ویژگی alt نمیپردازید ، و سعی کنید توضیحی کامل و دقیق از تصویر بدهید (تصور کنید که آن را برای شخصی که نمی تواند آن را ببیند توصیف می کنید - این همان چیزی است که برای آن وجود دارد!).
با نوشتن مطالب طبیعی در مورد موضوع خود ، از فیلترهای "بهینه سازی بیش از حد" خودداری می کنید (به عبارت دیگر: به نظر نمی رسد که سعی کنید Google را برای مرتب کردن صفحه خود برای کلمه کلیدی هدف خود فریب دهید) و به خودتان می دهید. فرصتی بهتر برای رتبه بندی برای تغییرات ارزشمند "دم بلند" در مبحث اصلی شما.
ساختار URL
ساختار URL سایت شما می تواند از نظر دیدگاه ردیابی مهم باشد (می توانید با استفاده از ساختار URL منطقی و تفکیک پذیر داده ها را در گزارش ها آسانتر کنید) و یک دیدگاه اشتراکی (URL های کوتاه تر ، توصیفی ساده تر برای کپی و چسباندن آسان تر است و تمایل به اشتباه دارید) کمتر قطع می شود) مجدداً: برای هرچه بیشتر کلمات کلیدی کار نکنید. یک URL توصیفی کوتاه ایجاد کنید.
علاوه بر این: اگر لازم نیست ، URL های خود را تغییر ندهید. حتی اگر URL های شما "زیبا" نیستند ، اگر احساس نمی کنید که آنها به طور کلی بر کاربران و شغل شما تأثیر منفی می گذارند ، آنها را تغییر ندهید تا به "کلید واژه SEO" بهتر توجه کنند. اگر لازم است ساختار URL خود را تغییر دهید ، حتما از نوع مناسب (301 دائمی) تغییر مسیر استفاده کنید. این یک اشتباه رایج است که مشاغل هنگام طراحی مجدد وب سایت های خود مرتکب می شوند .
منابع URL اضافی:
آیا ساختار URL حتی اهمیت دارد؟ پاسخ داده محور
SEO بهترین روشها برای URL ها
نحوه جابجایی دامنه ها بدون از دست دادن ارزش جستجوگرها
طرحواره و نشانه گذاری
سرانجام ، هنگامی که همه عناصر استاندارد در صفحه مورد توجه قرار گرفت ، می توانید یک قدم جلوتر بروید و به Google (و سایر موتورهای جستجو ، که طرح را نیز تشخیص می دهند) برای درک صفحه خود بروید.
نشانه گذاری شیم باعث نمی شود صفحه شما در نتایج جستجو بالاتر باشد (در حال حاضر یک عامل رتبه بندی نیست). این فهرست شما را به برخی از "املاک و مستغلات" اضافی در نتایج جستجو می دهد ، روشی که تبلیغات افزودنی برای تبلیغات Google شما (قبلاً با نام AdWords شناخته می شد) .
در برخی از نتایج جستجو ، اگر کسی دیگر از طرحواره استفاده نمی کند ، می توانید با توجه به اینکه سایت شما مواردی مانند رتبه بندی را نشان می دهد ، در حالی که دیگران این کار را نمی کنند ، در نرخ کلیک از طریق آن یک مزیت خوب کسب کنید. در نتایج جستجوی دیگر ، درجایی که همه از طرحواره استفاده می کنند ، بررسی ممکن است "جدول قیمت" باشد و ممکن است با حذف آنها به Google CTR آسیب بزنید:
طرح جستجو برای جستجوگر
انواع مختلفی از نشانه گذاری ها را می توانید در سایت خود داشته باشید - به احتمال زیاد در مورد تجارت شما صدق نمی کند ، اما به احتمال زیاد حداقل یک شکل از نشانه گذاری حداقل در برخی از صفحات سایت شما اعمال می شود.
با هر یک از این منابع می توانید درباره طرحواره و نشانه گذاری اطلاعات بیشتری کسب کنید:
راهنمای شخصی WordStream برای طرحواره برای SEO
اسناد schema.org
ببینید آیا Google در حال حاضر با ابزار تست داده ساختار یافته آنها ، سایت را در سایت شما تشخیص می دهد یا خیر
راهنمای قطعه ثروتمند BuiltVisible
همچنین از پیشرفت ما در سئو خارج از صفحه (عوامل دیگر سایتهایی که می توانند در رتبه بندی سایت شما تأثیر بگذارد) استفاده کنید.
4. معماری اطلاعات و لینک داخلی خرید بک لینک ارزان
معماری اطلاعات به نحوه سازماندهی صفحات در وب سایت خود اشاره دارد. نحوه سازماندهی وب سایت و ارتباط بین صفحات ، می تواند بر نحوه مرتب سازی محتوای متن در سایت شما در پاسخ به جستجوها تأثیر بگذارد.
دلیل این امر این است که موتورهای جستجو به طور عمده پیوندها را "رأی اعتماد" می دانند و وسیله ای برای کمک به درک هر دو صفحه در مورد چیست ، و چقدر مهم است (و چقدر باید اعتماد داشته باشد).
موتورهای جستجو همچنین به متن واقعی شما برای پیوند به صفحات ، به نام متن لنگر نگاه می کنند - استفاده از متن توصیفی برای پیوند به صفحه ای در سایت شما به Google کمک می کند تا درک کند که آن صفحه در مورد چیست (اما به ویژه در دنیای پس از پنگوئن ، مطمئن باشید در نادیده گرفتن کلمات کلیدی خود در پیوند دادن به متن بیش از حد پرخاشگر نباشید).
به همان روشی که یک لینک از CNN نشانه ای از اهمیت سایت شما باشد ، اگر شما به صفحه خاصی به طور تهاجمی از مناطق مختلف سایت خود پیوند می دهید ، این یک نشانه برای موتورهای جستجو است که آن صفحه خاص برای شما بسیار مهم است. سایت. علاوه بر این: صفحات سایت شما که دارای بیشترین آراء (پیوندها از دیگر سایتهای قابل اعتماد) هستند بیشترین قدرت را برای کمک به صفحات دیگر در سایت خود در نتایج جستجو دارند.
این مربوط به مفهومی به نام "PageRank" می شود. PageRank دیگر به همان روشی که در ابتدا اجرا شد ، دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد ، اما اگر می خواهید موضوع را عمیق تر درک کنید در اینجا منابع خوبی وجود دارد:
توضیحی خوب بدون ریاضی درباره PageRank
شرح مفصلی درباره نحوه کار PageRank (از چند سال پیش) با تعدادی تصویر مفید
مقاله علمی اصلی منتشر شده توسط بنیانگذاران گوگل
بیایید از یک مثال سریع استفاده کنیم تا به شما در درک مفهوم چگونگی تأثیر حقوق صاحبان سهام (یا تعداد و کیفیت پیوندهای اشاره شده به یک صفحه) در معماری سایت و چگونگی پیوند داخلی خود کمک کنیم. بیایید تصور کنیم مکان حذف برف داریم:
ما یک مطالعه شگفت انگیز در مورد تاثیر برف در ساخت و ساز در زمستان در آب و هوای سرد منتشر می کنیم. از سراسر وب به آن پیوند می یابد.
این مطالعه در سایت اصلی حذف برف ما منتشر شده است. تمام صفحات دیگر صفحات مستقر در جهت فروش هستند که جنبه های مختلف ارائه دهنده برف برفی شرکت ما را توضیح می دهند. هیچ سایتی خارجی به هیچ یک از این صفحات پیوند ندارد.
این مطالعه ممکن است از نظر موقعیت مناسبی باشد تا در نتایج جستجو برای عبارات مختلف رتبه خوبی کسب کند. صفحات فروش گرا بسیار کمتر است. با پیوند از مطالعه ما به مهمترین صفحات محور فروش ما ، می توانیم بخشی از اعتماد و اقتدار راهنمای خود را بر روی آن صفحات منتقل کنیم. آنها به اندازه مطالعه ما در رده بندی نتایج جستجو قرار نمی گیرند ، اما بسیار بهتر از زمانی که مدارکی معتبر (در سایت ما یا سایت های دیگر) به آنها نباشد ، موقعیت بهتری خواهند داشت. یک یادداشت مهم مهم در اینجا: در این مثال ، بیشترین ارتباط با صفحه ، مطالعه ساختگی ما است. در بسیاری موارد ، بیشترین پیوند به صفحه شما صفحه اصلی شما خواهد بود (صفحه ای که افراد هنگام صحبت درباره شما به آن پیوند می دهند ، هنگامی که مطبوعات می شوید و غیره) ، بنابراین مطمئن شوید که از نظر استراتژیک به مهمترین صفحات سایت خود پیوند می خورید. صفحه اصلی شما بسیار مهم است
معماری اطلاعات می تواند موضوعی بسیار پیچیده باشد - خصوصاً برای سایتهای بزرگتر - و تعدادی منبع اضافی فوق العاده نیز در زیر وجود دارد که پاسخ های خاص تری در انتهای این بخش ذکر شده است ، اما در سطح بالا مهمترین مواردی که باید در خاطر داشته باشید هستند. :
شما می خواهید صفحات مرتبط ترین خود را بفهمید (از ابزارهایی مانند Ahrefs ، Majestic SEO یا Moz استفاده کنید و برای تعیین این موارد به گزارش "صفحات برتر" مراجعه کنید).
مهمترین صفحات جستجوی خود (صفحاتی که از آنها برای هدفمند کردن کلمات کلیدی مهم خود استفاده می کنید) را در معماری اطلاعات خود نگه دارید : این بدان معناست که پیوند با آنها در عناصر ناوبری و پیوند با آنها در هر زمان ممکن از مهمترین صفحات مرتبط باشد. (به عنوان مثال ، اطمینان حاصل کنید که صفحه اصلی شما و نسخه سایت شما در مورد مطالعه برف ضربه ما از منظر جستجو به "صفحههای پول" شما با ارزش ترین صفحات در سایت شما پیوند دارند).
به طور کلی شما می خواهید یک "معماری اطلاعات مسطح" برای سایت خود داشته باشید - به این معنی که هر صفحه ای را که می خواهید در موتورهای جستجو رتبه داشته باشید را با حداکثر تعداد کلیک از صفحه اصلی خود و بیشترین صفحات مرتبط با آن حفظ می کنید. برای توضیح عمیق تر درباره چگونگی صاف کردن ساختار سایت خود ، این فیلم قدیمی را مشاهده کنید
در زیر تعدادی از منابع اضافی پیرامون معماری اطلاعات وجود دارد (بسیاری از این منابع قدیمی هستند ، اما اصول SEO که در آنها مشخص شده هنوز هم تا حد زیادی صادق است):
معماری اطلاعات برای SEO از موز Whiteboard در روز جمعه و همچنین نمایش ریچارد باکستر در Moz
راهنمای RKG برای معماری سایت
پست KISS Metrics در ساختار سایت
راهنمای WordTracker برای ایجاد ساختار سایت Google را دوست خواهد داشت
Distilled یک پست مفید در مورد نقشه برداری از معماری اطلاعات سایت شما دارد
5- بازاریابی محتوا و ایجاد لینک و خرید بک لینک تضمینی
از آنجا که الگوریتم گوگل هنوز هم تا حد زیادی بر اساس پیوندها است ، داشتن تعدادی از لینک های باکیفیت به سایت شما در رانندگی در جستجوی جستجو بسیار چشمگیر است: اگر می خواهید تمام کارهای مورد نظر خود را روی صفحه و سئو فنی انجام دهید. به سایت خود پیوند دارید ، شما در لیست نتایج جستجو نشان نمی دهید.
چندین راه برای به دست آوردن پیوند به سایت شما وجود دارد ، اما هرچه گوگل و سایر موتورهای جستجو پیچیده تر می شوند ، بسیاری از آنها بسیار خطرناک شده اند (حتی اگر ممکن است هنوز هم در کوتاه مدت کار کنند). اگر تازه وارد SEO هستید و به دنبال استفاده از کانال هستید ، این ابزارهای خطرناک تر و پرخاشگرتر برای به دست آوردن لینک ها مناسب برای تجارت شما نیستند ، زیرا شما نمی دانید چگونه به درستی حرکت در مشکلات را انجام داده و ارزیابی کنید خطرات. علاوه بر این ، در صورت ایجاد تغییر الگوریتم های موتور جستجو و از بین رفتن رتبه های شما ، تلاش برای ایجاد پیوندهای خاص برای دستکاری در رتبه بندی های Google ، ارزش دیگری برای تجارت شما ایجاد نمی کند.
یک رویکرد پایدارتر برای توسعه پیوندها تمرکز روی رویکردهای عمومی تر و پایدار بازاریابی مانند ایجاد و ترویج محتوای مفید است که شامل اصطلاحات خاصی است که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید و مشارکت در روابط عمومی سنتی را برای تجارت خود داشته باشید
روند ایجاد و ترویج محتوا که پیوندها و سهام های اجتماعی را در اختیار شما قرار می دهد ، یک کار پر تلاش است. بار دیگر راهنماهای گام به گام مفصل تر را به جنبه های مختلف بازاریابی محتوا در زیر می بینید ، و روشهای مختلف زیادی برای ایجاد مؤثر محتوا ، کمک به کشف آن و رتبه بندی خوبی در نتایج جستجو وجود دارد. با این حال ، اکثر رویکردها از شما خواسته خواهد شد تا برخی از سه مرحله اصلی زیر را طی کنید:
1. پیوند و اشتراک مخاطبان خود را شناسایی و درک کنید
اولین کاری که برای بدست آوردن محتوا از محتوای خود باید انجام دهید این است که درک کنید که چه کسی به محتوای شما پیوند می زند و به اشتراک گذاشته است. ابزارهای مختلفی وجود دارد که به شما کمک می کند تا تأثیرگذار در طاقچه خود را که ممکن است محتوای شما را به اشتراک بگذارد شناسایی کند ، اما احتمالاً قدرتمندترین BuzzSumo است:
buzzsumo برای جستجوگرها
ابزارهای مشابه شامل FollowerWonk ، Little Bird و Ahrefs است . آموزش های دقیق تر در مورد استفاده از این ابزارها برای درک بهتر طاقچه های شما در زیر آورده شده است.
ایده در استفاده از این ابزارها این است که ابتدا رهبران فکری و پیوند دهنده های بالقوه موجود در فضای خود را شناسایی کنید و سپس بفهمید که آنها چه چیزی را به اشتراک می گذارند و پیوند می دهند . دریابید که مشکلات آنها چیست ، چه نوع محتوایی را به طور معمول به اشتراک می گذارند ، و به این فکر کنید که چگونه می توانید چیزی را ایجاد کنید که به نظر آنها با ارزش است و می خواهید با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید (چه کسی آن را نیز ارزشمند می داند).
تأثیرگذار در بازاریابی آنفلوانزا در کنفرانس اینفوگرافیک
در حالی که در طی این فرآیند کار می کنید ، شروع به فکر کردن در مورد کارهایی کنید که می توانید برای این تأثیرگذار انجام دهید. چگونه می توانید به آنها در پروژه های خود کمک کنید؟ چه کاری می توانید انجام دهید (خواسته نشده) که به آنها کمک می کند تا به اهداف خود برسند یا آنچه را می توانید برای مخاطبی که برای آنها محتوا ایجاد می کند و یا در تلاش برای کمک به آنها هستند ، ایجاد یا پیشنهاد کند ، ارزش داشته باشد؟ آیا به داده ها یا دانش منحصر به فردی که به آنها کمک می کند کار خود را بهتر انجام دهند ، دسترسی دارید؟ اگر به طور مداوم می توانید از سازندگان محتوای هوشمند در طاقچه خود استفاده کنید ، شروع به ایجاد روابط قدرتمند می کنید که هنگام ایجاد محتوا سود سهام شما را پرداخت می کنند .
قبل از ایجاد یک محتوای اصلی ، باید از قبل به این فکر کرده باشید که چگونه این محتوا به اشتراک گذاشته می شود: چه کسی آن را به اشتراک می گذارد ، و چرا آنها؟
2. تعیین محتوای شما می توانید ایجاد کنید و چگونه می توانید آن را تبلیغ کنید
در مرحله بعد باید سعی کنید بفهمید که توانایی های خودتان چیست و چه نوع محتوایی را می توانید ایجاد کنید که احتمالاً توسط دیگران به اشتراک گذاشته شود و تبلیغ شود
تعدادی از انواع مختلف دارایی های محتوا قابل اشتراک هستند:
چیزی را ایجاد کنید که چشم انداز شما و مشکلات مشتریان را حل کند. متیو وودوارد در پست خود درباره نحوه ایجاد 100 وبلاگ برتر ، فرایند خوبی را برای گوش دادن در رسانه های اجتماعی و انجمن ها برای کمک به یافتن مباحث عالی وبلاگ بیان می کند.
مهندس معکوس آنچه در حال حاضر کار می کند . شما می توانید با نگاه کردن به مواردی که در حال حاضر کار می کند و ایجاد یک سطح یا دو سطح بهتر از آن استفاده کنید ، می توانید به کاهش خطر کمک کرده و محتویات خود را تا حد ممکن به اثبات نرسانید .
دیگران را خوب جلوه دهند. ابزارهای عالی را که هر روز از آنها استفاده می کنید برجسته کنید . از افراد هوشمند در طاقچه خود به سؤالات دشوار پاسخ دهید و آن محتوا را به اشتراک بگذارید (در حالی که آنها را به عنوان متخصص قرار دهید). وقتی کسی یا محصول آنها را به عنوان یک منبع با ارزش برجسته کرده اید ، احتمالاً به شما کمک می کند تا آن محتوا را به اشتراک بگذارید و تبلیغ کنید.
تمرکز خود را بر روی ایجاد دارایی های محتوای متفاوت که از ارزش واقعی برخوردار هستند ، برنامه ای برای ارتقاء این دارایی ها داشته باشید و از اینکه اجازه دهید افرادی که شما آنها را معرفی کرده اید یا مخاطبان آنها از منابع شما سود می برند ، خجالتی نباشید.
3. دارایی های خود را به کلید واژه های خاص نقشه برداری کنید
در آخر ، کلمات کلیدی خود را فراموش نکنید! این بدان معنا نیست که هر بار که منبع بزرگی را ایجاد می کنید نیاز به کلمات کلیدی را ندارید که متناسب نیست: این بدان معناست که می توانید از تحقیقات کلمات کلیدی به عنوان ابزاری برای کشف نقاط درد استفاده کنید (اگر افراد به موتورهای جستجو مراجعه می کنند) به دنبال چیزهایی باشید ، آنها می خواهند محتوا باشند که پاسخ بسیار خوبی به سؤال آنها بدهد!) ، و این که شما دارایی های جدیدی را ایجاد می کنید به دنبال روش های مختلفی می باشید که می توانید زبانی را که مشتری ها و مشتری های خود در آن استفاده می کنند ، جستجو کنید: به ویژه آنهایی که که در واقع به آنها پیوند داده می شود و به اشتراک گذاشته می شود (زیرا شما به طور فزاینده ای نیاز به نوعی توزیع برای صفحاتی دارید که می خواهید آنها را برای کلمات کلیدی با ارزش بدست آورند).
منابع اضافی:
راهنمای نه چندان مختصر گرگوری سیوتی برای بازاریابی بهتر محتوا
راهنمای بازاریابی محتوا 2015 ژورنال موتور جستجو
راهنمای مبتدی QuickSprout برای بازاریابی آنلاین (که نکات و اطلاعات عالی در مورد بازاریابی محتوا را نشان می دهد)
نگاه WordStream به نحوه استفاده از BuzzSumo برای بینش محتوا
راهنمای WordStream برای بازاریابی تأثیرگذار
راهنمای WordStream برای ایجاد یک وبلاگ با یک میلیون + بازدید
راهنمایی برای ایجاد محتوا تمرکز شده از تقطیر
چگونه مخاطبان هدف خود را توسط Kristi Hines پیدا کنید
راهنمای رایگان من در زمینه بازاریابی محتوا
6. مسائل معمول سئو فنی و بهترین روشها خرید بک لینک
در حالی که اصول سئو مانند کارآمدترین راهها برای ایجاد لینک برای رانندگی در رتبه بندی موتورهای جستجو در سالهای اخیر تغییر یافته است (و بازاریابی محتوا به طور فزاینده ای اهمیت یافته است) آنچه بسیاری از مردم به عنوان "SEO سنتی" تر فکر می کنند هنوز هم در تولید ترافیک فوق العاده ارزشمند است. از موتورهای جستجو همانطور که قبلاً بحث کردیم ، تحقیقات در مورد کلید واژه ها هنوز هم ارزشمند است ، و موضوعات فنی سئو که Google و سایر موتورهای جستجو را از درک و رتبه بندی محتوای سایت ها باز می دارند ، همچنان رایج است.
سئو فنی برای سایتهای بزرگتر و پیچیده تر ، واقعاً نظم و انضباط خاص خود را دارد ، اما اشتباهات و مسائلی رایج وجود دارد که اکثر سایتها با آن روبرو هستند که حتی مشاغل متوسط حتی کوچکتر نیز می توانند از آگاهی از
سرعت صفحه
موتورهای جستجو تأکید بیشتری بر داشتن سایتهای سریع بارگذاری می کنند - خبر خوب این است که این نه تنها برای موتورهای جستجو بلکه برای کاربران و نرخ تبدیل سایت شما سودمند است. Google در واقع یک ابزار مفید در اینجا ایجاد کرده است تا به شما پیشنهادات خاصی در مورد تغییر در سایت خود برای پرداختن به مشکلات سرعت صفحه ارائه دهد.
سرعت صفحه در جستجوگرها
دوستی با موبایل
اگر سایت شما در حال رانندگی است (یا می تواند در حال رانندگی باشد) ترافیک قابل توجهی از موتورهای جستجو از جستجوی تلفن همراه برخوردار است ، چگونه سایت شما "دوستانه به همراه" سایت شما را در رتبه بندی شما بر روی دستگاه های تلفن همراه ، که یک بخش سریع در حال رشد است ، تأثیر می گذارد. در بعضی از سکنه ها ، ترافیک تلفن همراه در حال حاضر از ترافیک دسک تاپ بیشتر است.