انواع مختلف بک لینک قوی که به یک وب سایت اشاره می کنند نقش مهمی در نحوه تعیین ارزش سایت توسط موتورهای جستجو ایفا می کنند. بک لینک قوی نیز نامیده می شوند ، اما هنوز یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی مورد استفاده در الگوریتم های جستجو هستند
بدون شک ، دو نیروی محرک اصلی برای SEO موثر محتوا و بک لینکها هستند. بدست آوردن و کسب بک لینک بخشی جدایی ناپذیر از یک کمپین جامع SEO است. بک لینکها به موتورهای جستجو نشان می دهند که یک وب سایت معتقد است وب سایت دیگر معتبر، معتبر است و اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهد. بک لینکهایی که از وب سایت های مرتبط و معتبر تهیه می شوند ، همچنین آگاهی از نام تجاری، ترافیک ارجاع را افزایش می دهند و به طور مستقیم بر روی نتایج جستجوی گوگل سایت تأثیر می گذارد شما میتوانید با خرید بک لینک از ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید.
بک لینکهای با کیفیت بیش از تعداد بک لینکها حائز اهمیت هستند
کیفیت را فدای کمیت نکنید، چند سال پیش، ماهیت بک لینک سازی بر دستیابی به تعداد زیادی بک لینک متمرکز بود، بدون در نظر گرفتن این که بک لینکها از کجا آمده اند یا اصلاً توجهی ندارند. قبل از به روزرسانی الگوریتم پنگوئن گوگل ، ایجاد بک لینک انبوه یک مسیر قانونی برای موفقیت رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو بود.
در سال 2012 ، گوگل، الگوریتم پنگوئن را برای خلاص شدن از نتایج جستجو که توسط سئوکاران دستکاری شده بود ، راه اندازی کرد. به طور خاص ، به روزرسانی پنگوئن کسانی را که در حال خرید لینک ، دریافت لینک از طریق سایتهای فروش بک لینک ، مشارکت در دستکاری نتایج جستجوی گوگل و محتوا و استفاده از روش های زیرکانه برای دریافت تعداد زیادی بک لینک های اسپم بودند ، هدف قرار داد.
از آن زمان به بعد ، حرفه سئو حرفه ای هوشمندتر از قبل شده است تا ترجیح گوگل از بک لینک های مرتبط و با کیفیت را بیشتر جلب کند تا تعداد زیادی بک لینک های اسپم که حداقل ارزش را ارائه می دهند.
با این حال ، ایجاد و خرید بک لینک یک چشم انداز دشواری است که می توان مانور آن را بدون مهارت های مناسب به چالش کشید. در این مقاله ، انواع مختلف بک لینک قوی را که می توان منبع آنها را تهیه کرد و به نظر گوگل برای سایت شما ارزش کسب می کند ، تجزیه می کنیم.
انواع مختلف بک لینک برای لینک سازی را خرید بک لینک
فهرست انواع مختلف بک لینک ها
1. پست مهمان
بک لینک پست مهمان چیست؟
وبلاگ نویسی مهمان عبارت است از نوشتن مقاله به عنوان نویسنده مهمان در وب سایت شخص دیگری ، با بک لینک به وب سایت خود شما. وبلاگ نویسان مهمان با کیفیت غالباً مطالبی را در وبلاگ های دیگر که دارای موضوعات مرتبط و واقعی هستند ، می نویسند.
واکنش گوگل در بک لینک های پست مهمان
اگر محتوا ارزشمند باشد و با هدف ارائه اطلاعات مفید به کاربران، گوگل از وبلاگ نویسی ارزش بیشتری به سایت قائل خواهد شد. آنها مقاله ای در وبلاگ ارسال کردند تا در مورد کمپین های بزرگ در جهت دستیابی به بک لینکها بحث کنند
گوگل به طور علنی نسبت به ارسال حجم زیاد و کیفیت پایین ارسال مهمان برای بک لینکها هشدار داده است. آنها به راحتی می توانند بک لینکهای ناخواسته موجود در مقالاتی را که به عنوان پست مشارکت کننده ، پست مهمان ، پست مهمان یا پست های ارسالی کاربران شناخته می شوند ، تشخیص دهند. هنگامی که هدف اصلی اجرای تلاش های ایجاد بک لینک در مقیاس بزرگ با نوشتن با کیفیت پایین است ، بر خلاف دستورالعمل های آنها است و تحت طرح بک لینک قرار می گیرد.
ایجاد بک لینکهای پست مهمان
نکته طلایی ایجاد بک لینکهای پست مهمان به روش صحیح این است که از ایجاد ارتباطات تنها به منظور قرار دادن بک لینک جلوگیری کنید - وب را اسپم نکنید. ایجاد بک لینکهای خوب برای پست مهمان شامل ایجاد محتوای با کیفیت بالا است که بینش و آموزش واقعی را به خوانندگان ارائه می دهد. هزینه پست های منتشر شده را پرداخت نکنید و بر ایجاد ارتباطات معنادار با سایر وب سایت های صنعت خود تمرکز کنید.
2. نظرات وبلاگ یا بک لینک کامنتی
بک لینک نظرات وبلاگ چیست؟
ایجاد بک لینک نظرات وبلاگ یک روند بک لینکسازی محبوب بود تا اینکه Google بک لینک nofollow را در سال 2005 ایجاد کرد. اساساً ، روند ایجاد بک لینک نظرات وبلاگ به این صورت بود که کاربران در مورد پست های وبلاگ نظر می دادند و متن لنگر غنی از کلمات کلیدی را به یک صفحه فرود در یک وب سایت هدایت می کردند. سرانجام ، روند بک لینکهای نظرات وبلاگ به صورت خودکار انجام شد و هرزنامه نظرات وبلاگ برای بسیاری از صاحبان وب سایت ها به یک نقطه بزرگ ناامیدی تبدیل شد.
بک لینکهای نظر Google on Blog
گوگل اظهار نظر وبلاگ با بک لینکها را نقض دستورالعمل های مدیر وب سایت نمی داند ، با این حال ، آنها کم و بیش اظهار نظر وبلاگ با بک لینکها را عملی می دانند که باید در اعتدال مورد استفاده قرار گیرد. مت کات به ایجاد بک لینک نظرات وبلاگ در قسمتی از گوگل وب مستر می پردازد ، در آنجا ، او اذعان می کند که اغلب در مورد پست های مرتبط موضوعی نظر می دهد و اغلب بک لینکی به وبلاگ خود اضافه می کند تا اعتبار خود را در این موضوع اثبات کند.
مت اظهار می دارد که استفاده از نام شرکت شما به جای نام واقعی شما ، ممکن است منجر به "پذیرایی سردتر" شود تا اینکه نظر شما با نام شما نشان داده شود. او همچنین بک لینکهای نظر را به عنوان یک استراتژی ایجاد لینک مشروع در نظر نمی گیرد. اگر استراتژی اصلی ایجاد بک لینک شما این است که نظرات خود را در سراسر وب ارسال کنید و هیچ شخص حقیقی به شما لینک نمی دهد ، در برخی موارد ، این می تواند یک طرح بک لینک تلقی شود. "
ایجاد بک لینک نظرات وبلاگ
نظرات وبلاگ نباید برای استفاده از بک لینکها مورد سوء استفاده قرار گیرد. هنگامی که نظرات وبلاگ ناخواسته می شوند ، به طرح بک لینک کمک می کنند - نقض آشکار دستورالعمل های گوگل.
اگر می خواهید یک نظر ارگانیک و معنی دار در مورد یک پست وبلاگ بگذارید ، به هر حال این کار را انجام دهید. اگر با وب سایت های مرتبط ، قابل اعتماد و معتبر در ارتباط هستید ، اگر نظر شما کاملاً بصیرت انگیز یا مرتبط باشد ، کامنت گذاری در وبلاگ در واقع می تواند ترافیک ارگانیک را به سایت شما وارد کند. با این حال، چندین عامل وجود دارد که هنگام اظهارنظر باید در نظر گرفته شود تا از مشارکت در طرح های بک لینک دستکاری جلوگیری شود.
اطلاعاتی در مورد نحوه طبیعی نگه داشتن انواع بک لینکها و خرید بک لینک
3. بک لینکهای پرداخت برای محل قرارگیری
بک لینک پولی چیست؟
بک لینکهای پولی آنهایی هستند که با پرداخت هزینه به مالک سایت به دست آورده اید. خرید بک لینکها یک استراتژی است که توسط گوگل تایید نمی شود - بک لینکهای پولی مستقیماً برخلاف دستورالعمل های مدیر وب سایت گوگل است. در نگاه موتورهای جستجو ، بک لینکهای پولی ارزش کمی دارند.
واکنش گوگل در خرید ب لینک
به گفته گوگل ، خرید بک لینکها تحت برنامه ریزی بک لینک قرار می گیرد. این شامل پرداخت هزینه برای بک لینکها ، پست های حاوی بک لینکها ، مبادله کالا یا خدمات با بک لینک ، و ارسال یک محصول رایگان به دیگران در ازای نوشتن در مورد آن و شامل بک لینک است. الگوریتم گوگل هر روز پیچیده تر می شود. کسانی که در طرح بک لینک مشغول هستند گرفتار می شوند و مجازات وب سایت اقدام دستی دریافت می کنند. مت کات در مورد بک لینکهای پولی بحث می کند
خرید بک لینک و واکنش کلی گوگل
ما اکیداً از خرید هر نوع بک لینک برای وب سایت شما توصیه می کنیم. مدیران وب سایت می توانند بر ایجاد انبوهی از مطالب استثنایی تمرکز کنند تا بک لینک هایی کسب کنند که برای سایت آنها بسیار مفیدتر خواهد بود.
4 . بک لینکهای شبکه های اجتماعی
بک لینک های شبکه های اجتماعی چیست؟
شبکه های اجتماعی برای ایجاد بک لینک شامل این است که کاربران بک لینکهایی را به صفحات وب ذخیره کنند که می خواهند بعداً برای آنها ذخیره یا به اشتراک گذاشته شود. این لینکها در سایت های شبکه های اجتماعی، با گروه ها ، شبکه ها یا دامنه های خصوصی عمومی شده و با برچسب دسته بندی می شوند. در گذشته ، مدیران وب سایت های خود را در شبکه های اجتماعی لیست می کردند و از افزایش ترافیک "ویروسی" سود می بردند.
گوگل در بک لینک های شبکه های اجتماعی
جان مولر در رابطه با شبک ههای اجتماعی سایت ها در جلسه Google Hangouts به سوالی می پردازد: "من فکر نمی کنم آن صفحات [شبکه های اجتماعی] تاثیری در رتبه بندی شما داشته باشند زیرا احتمالاً ما همچنین از آن سایت های شبکه های اجتماعی و بک لینکهای آنجا. این واقعاً یک استراتژی سئو قدیمی است و ما در تشخیص این نوع بک لینکها و نادیده گرفتن آنها تمرین زیادی داریم. "
ایجاد بک لینکهای شبکه های اجتماعی
امروزه در ایجاد بک لینکهای سایت Bookmarking هیچ ارزشی وجود ندارد. این یک روش قدیمی است که در نهایت با ایجاد بک لینکهای nofollow توسط Google شکل گرفت. اگر می خواهید با جوامع مربوط به صنعت خود درگیر شوید ، می توانید در تالارهای گفتمان با محتوای مرتبط و اشتراک گذاری با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.
5. طرح های تبادل لینک
چه لینک دهنده چه لینک گیرنده؟
بک لینک مبادله شده یا متقابل زمانی است که دو مدیر وب سایت توافق می کنند که به وب سایت های یکدیگر بک لینک دهند. دو نفر ممکن است دور هم جمع شوند تا این تبادل را انجام دهند که به نفع هر دو سایت آنها باشد. تبادل لینک متقابل ممکن است یک هک عالی SEO به نظر برسد. با این حال ، این بک لینکها در واقع تحت طرح های بک لینک قرار می گیرند و یک روش SEO کلاه سیاه هستند.
واکنش گوگل در تبادل لینک
گوگل مستقیماً از استفاده از بک لینکهای متقابل به عنوان تبادل طرح بک لینک استفاده می کند : "تبادل بیش از حد بک لینک (" بک لینک به من و من به شما بک لینک می دهم ") یا صفحات شریک منحصراً به منظور ارتباط متقابل" و تکرار می کند که این عمل به طور مستقیم دستورالعمل های تعیین شده آنها را نقض می کند.
ایجاد بک لینک تبادل شده
به زبان ساده ، بک لینکهای متقابل برخلاف دستورالعمل های گوگل است. اگر سایت شما از بک لینک ها با تبادل آنها با دیگران سوء استفاده می کند ، این تلاشی برای دستکاری نتایج موتورهای جستجو است. وب سایت هایی که در ایجاد بک لینک متقابل شرکت می کنند ، در معرض خطر بالای مجازات شدن توسط گوگل هستند.
6. ایجاد بک لینک صفحه فهرست
بک لینک های دایرکتوری چیست؟
فهرست های وب، که به دایرکتوری های بک لینک نیز معروف هستند، فهرست آنلاین یا فهرستی از وب سایت ها و مشاغل هستند. در گذشته ، از آنها برای ایجاد یک پایه محکم برای بک لینک ها و سازگاری NAP استفاده می شد. با این حال ، امروزه بک لینک دادن سایت به انبوهی از فهرستهای با کیفیت پایین می تواند منجر به جریمه شود.
واکنش گوگل به بک لینک های دایرکتوری
امروزه الگوریتم گوگل بسیار پیچیده تر از گذشته است. بک لینکهای فهرست فهرست وب بسیار کمتر از بک لینکهای زمینه ای هستند. جان مولر گوگل گفته است که به طور کلی ، فهرست های وب به SEO یا رتبه بندی کمک نمی کنند. گوگل همچنین هشدار داده است که از دایرکتوری ها برای اهداف ایجاد لینک استفاده نکنید.
نکته مهم در مورد بک لینکهای دایرکتوری وب این است که آنها واقعاً تأثیر چندانی ندارند. وقتی از دایرکتوری ها برای ایجاد انبوه بک لینکها استفاده می شود ، این پتانسیل وجود دارد که وب سایت ها به دلیل ایجاد لینک غیر طبیعی مجازات شوند. اگر می خواهید وب سایت و کسب و کار شما در فهرست فهرست بندی شده باشد ، از سایتهای با کیفیت و معتبر که صرفاً قانونی NAP ایجاد شده اند و اطلاعات تجاری صحیح را برای کاربران به صورت آنلاین ایجاد کرده اند ، استفاده کنید.
7. نویسنده درباره بک لینک
بک لینک نویسنده چیست؟
بیشتر مقالاتی که به صورت آنلاین منتشر می شوند با بیوگرافی یا مشخصات نویسنده ارائه می شوند. چند سال پیش ، هنگامی که وبلاگ نویسی در اوج خود قرار داشت ، افزودن تکیه گاه دقیق متن برای بک لینکها در انتهای محتوا نویسنده یک کار غیر معمول نبود. نویسندگان مقالات اغلب از این پاراگراف یا مرحله پایانی برای بک لینک به وب سایت خود ، صفحات اصلی سایت ، یک فروشگاه آنلاین وابسته و انواع پروفایل رسانه های اجتماعی خود استفاده می کردند
واکنش گوگل به بک لینک از درباره نویسنده
در طول Hangout گوگل وب مستر ، از جان مولر گوگل پرسیده شد که آیا صفحه بیوگرافی نویسنده برای رعایت دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت گوگل ضروری است؟ در حالی که او به طور خاص به بک لینک دادن در صفحات بیوگرافی نویسنده اشاره نکرد ، او اشاره کرد که چگونه صفحات بیوگرافی نویسنده بیشتر با سایتهای بک لینک دهنده و تأثیرات احتمالی بر تجربه کاربر ارتباط دارد.
خطر بالقوه بک لینک های نویسنده این است که ممکن است کمی بیش از حد اشباع یا اسپم باشند. الگوریتم پنگوئن گوگل هر سایت را بر اساس کلمات کلیدی و موضوع فعالیت مورد بررسی قرار می دهد. اگر می خواهید از بیوگرافی نویسنده بک لینک دهید ، قابلیت اطمینان سایت را در نظر بگیرید. بر لنگر مارک یا بک لینک تمرکز کنید و از استفاده از کلمه کلیدی زیاد از کلمات کلیدی که می تواند منجر به تلقی بک لینکها شود ، خودداری کنید.
8. بک لینکهای شبکه وبلاگ خصوصی (PBN)
بک لینک PBN چیست؟
پی بی ان یا شبکه وبلاگ خصوصی گروهی از سایتها است که تنها با هدف بک لینک دادن به یک سایت "مقصد" ایجاد شده است. همانطور که از نامش پیداست ، PBN ها خصوصی هستند و در حالت ایده آل ، هیچ رد پای دیجیتالی بر جای نمی گذارند. این را می توان با تعدادی از اقدامات دستکاری و فریبکار به دست آورد. بک لینکهای PBN شکلی از طرح های بک لینک هستند و بنابراین ، مملو از خطر هستند.
واکنش گوگل به پی بی ان
هنگامی که بک لینکهای PBN برای اولین بار محبوب شد ، بازاریابان توانستند راه هایی برای پنهان کردن محل بک لینکها پیدا کنند. به این معنی که موتورهای جستجو تقریباً غیرممکن بودند که بک لینکهایی را که از یک PBN می آیند تشخیص دهند. با این حال ، در طول سالها ، گوگل در تشخیص ردپای کوچک که منجر به PBN می شود ، بهتر عمل کرده است. امروزه گوگل این توانایی را دارد که تمام تلاش های شما برای ایجاد لینک PBN را یک شبه منسوخ کند.
بک لینک PBN یک طرح بک لینک است. طرح بک لینک مغایر با دستورالعمل های مدیر وب سایت گوگل است. اگر با استفاده از PBN برای ایجاد بک لینک تشخیص داده شوید ، پیدا خواهید شد ، حذف می شوید و به طور بالقوه مجازات خواهید شد.
در حالی که این نوع طرح های بک لینک چند سال پیش رایج بود ، PBN ها اکنون سئو کلاه سیاه محسوب می شوند و با خطرات زیادی همراه هستند. توصیه ما این است که به هر قیمتی از این شبکه ها اجتناب کنید. ایجاد بک لینک PBN مستقیماً بر خلاف دستورالعمل های گوگل است ، می تواند وب سایت شما را جریمه کند ، و صریحاً. غیر اخلاقی است
9. لینک های فهرست راهنمای مقاله
بک لینک های دایرکتوری مقاله چیست؟
وبلاگ یا فهرست مقاله ها وب سایت هایی هستند که حاوی مجموعه مقالاتی هستند که توسط موضوعات مختلف نوشته شده اند. همچنین به عنوان "مزارع محتوا" شناخته می شود ، فهرست مقاله ها فرصتی را برای نویسنده فراهم می کند تا مقاله ای را ارسال کرده و آن را در طیف وسیعی از وب سایت های مختلف ارسال کند. سایر صاحبان وب سایت می توانند این مقالات را گرفته و مجدداً برای وب سایت خود استفاده کنند. بک لینکهای دایرکتوری مقاله بک لینکهایی هستند که در محتوا قرار داده می شوند و سپس هر بار که سند اصلی به صورت سندیکا ارسال می شود ، ضرب می شوند.
بک لینکهای فهرست راهنمای گوگل در مقاله
دایرکتوری های مقاله مدتها پیش مورد پسند بسیاری از مدیران وب سایت قرار نگرفت. مت کاتز گوگل فهرست های مقاله را مستقیماً در یک ویدئوی وبمستر خطاب می کند ، که در آن وی شخصاً فهرست مقالات را با سایتهای بی کیفیت و ناخواسته مرتبط می کند. او همچنین به طور مختصر اشاره می کند که الگوریتم گوگل هرزنامه های فهرست مقالات را فیلتر ، نادیده گرفته یا مجازات می کند.
ایجاد لینک مقاله فهرست راهنما
ایجاد بک لینک فهرست مقاله یک تاکتیک بک لینک قدیمی است که رتبه بندی موتورهای جستجو را ارتقا نمی دهد. بازاریابان باید تلاش خود را برای دستیابی به بک لینکهای واجد شرایط و معتبرتر برای وب سایت های خود نسبت به مواردی که با فهرست مقاله ها به دست آورده اند ، هدایت کنند.
10. بک لینک های تحریریه
بک لینک های تحریریه چیست؟
بک لینکهای تحریریه بک لینکهایی هستند که صرفاً از داشتن سایتی که محتوای با کیفیت خوب تولید می کند و از SEO استفاده می کند ، بدست می آیند. در مواردی که بک لینکی به دست آمده یا برای آن هزینه پرداخت شده یا درخواست شده است ، بک لینکهای سرمقاله با ارائه محتوای با ارزش واقعی به صورت ارگانیک به دست می آیند.
همچنین به عنوان بک لینکهای زمینه ای شناخته می شود ، بک لینکهای تحریریه زمانی ارائه می شود که نویسنده مقاله تصمیم می گیرد برای حمایت از یافته های مقاله خود به صفحه یا وب سایت دیگری مراجعه کند. بک لینکهای تحریریه در اصل فقط بک لینکهایی به یک سایت مربوطه در مجموعه ای از محتوا هستند. با توجه به این که آنها ارگانیک ، طبیعی هستند و صرفاً بر اساس این واقعیت است که سایت یک نقطه مرجع است ، تراکم کلمات کلیدی برای تکیه گاه متن معمولاً برای بک لینکهای سرمقاله مسئله ای نیست.
واکنش گوگل در بک لینک های تحریریه
بک لینکهای تحریریه بک لینکهایی هستند که گوگل می خواهد مدیران وب ایجاد کنند. اینها انواع بک لینک هایی هستند که گوگل به عنوان مثال های عالی در هنگام مشاوره به مدیران وب در مورد ایجاد نمایه بک لینک سالم و قوی از آنها استفاده می کند. Google بک لینکهای تحریریه را بسیار بیشتر از هر نوع بک لینک دیگری ارزش گذاری می کند.
ایجاد بک لینک های تحریریه
تنها راه ایجاد بک لینکهای سرمقاله ایجاد محتوای منحصر به فرد ، با کیفیت بالا و با کیفیت بالا است که وب سایت های دیگر بخواهند به صورت ارجاعی به آنها ارجاع داده و به آنها بک لینک دهند. به محض خرید یا ایجاد انگیزه برای بک لینکهای تحریریه ، آنها تبدیل به بک لینکهای اکتسابی می شوند و ارزش یکسانی ندارند.