تکنیک های سئو
فهرست مطالب
معنی تکنیک سئو; تکنیک های سئو چیست؟
1. به روز رسانی و ارتقاء محتوای موجود
2. مرجع موضوعی
3. EAT را بهبود بخشید
4. یک حسابرسی را اجرا کنید
5. خرید بک لینک با کیفیت داخلی یک تکنیک سئو استفاده نشده است
6. قطعه های ویژه را بهینه کنید
7. خرید بک لینک با کیفیتها و ذکرها
8. نشانه گذاری طرحواره
9. فایل های گزارش را تجزیه و تحلیل کنید
10. UX را بهبود بخشید
11. زمان بارگذاری
12. طراحی برای موبایل اول
13. درک آنچه کاربران می خواهند
14. بهینه سازی برای Google Discover
15. کلمات کلیدی کم آویزان میوه را پیدا کنید
16. از سئوی یوتیوب استفاده کنید
خلاصه ای از تکنیک های سئو برای رتبه بندی در گوگل و سایر موتورهای جستجو
تکنیک SEO شما موقعیت کلمات کلیدی شما را در صفحه نتایج موتور جستجو تعیین می کند . با تکنیک های سئو مناسب، به خوبی اجرا شده و پیشرفته، راه خود را برای بهینه سازی موتورهای جستجو پیدا خواهید کرد.
معنی تکنیک سئو; تکنیک های سئو چیست؟
تکنیک های سئو روش هایی برای بهینه سازی موتورهای جستجو برای رتبه بالاتر در گوگل و سایر موتورهای جستجو هستند.
دو تکنیک اصلی SEO وجود دارد.
کلاه سیاه و
سئو کلاه سفید
تکنیک های سئو کلاه سفید بهترین روش های سئو هستند که موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ برای دیده شدن بهتر در موتورهای جستجو تایید می کنند.
تکنیکهای سئو کلاه سیاه روشهای غیراخلاقی یا تایید نشده برای افزایش رتبه شما در گوگل یا سایر موتورهای جستجو هستند.
در راهنمای امروز، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از بهترین تکنیک های سئو، رتبه خود را در گوگل افزایش دهید. روش های سئو کلاه سفید
تکنیک های مهم سئو در سال 2022
محتوای موجود را ارتقا دهید
مرجع موضوعی
EAT خود را بهبود بخشید
اجرای یک حسابرسی
خرید بک لینک با کیفیت داخلی
بهینه سازی قطعه های ویژه
خرید بک لینک با کیفیتها و ذکرها
نشانه گذاری های طرحواره
تجزیه و تحلیل فایل های گزارش
UX را بهبود بخشید
زمان بارگذاری
طراحی برای موبایل اول
درک آنچه کاربران می خواهند
بهینه سازی برای Google Discover
به دنبال کلمات کلیدی پر بازده باشید
در مورد ویدیوها راهنمایی دریافت کنید
1. به روز رسانی و ارتقاء محتوای موجود
برای اینکه محتوای شما به طور منظم ترافیک ارگانیک ایجاد کند، باید در زمان مقرر مقاله خود را به روز رسانی و ارتقا دهید. «تازگی محتوا»، یک الگوریتم رتبهبندی گوگل، یک الگوریتم سال ۲۰۱۱ است که به محتوای تازه و جدید نسبت به محتوای قدیمی پاداش میدهد.
بسیاری از ما فراموش می کنیم که مقالات خود را به روز کرده و ارتقا دهیم که بر رتبه بندی ما تأثیر می گذارد. به گفته گوگل ، 6 تا 10 درصد از جستجوها به طور قابل توجهی تحت تأثیر این الگوریتم قرار گرفتند.
هنگام جستجو برای؛
اخبار پرطرفدار،
بهروزرسانیهای ورزشی (بسکتبال یا فوتبال اخیر)،
مقالات مروری به روز شده،
یا آمار فعلی (پربازدیدترین وب سایت در سال 1401)،
شما می خواهید نتایج را با اطلاعات جدید و به روز ببینید.
Google می خواهد اطلاعات به روز را در اختیار شما قرار دهد. دلیل این الگوریتم است. با این حال، همه موضوعات تحت تأثیر این الگوریتم قرار نمی گیرند.
اگر محتوای شما تحت دسته بندی های مشخص شده در زیر قرار می گیرد، می خواهید مقالات خود را به روز کنید و یا صفحات جدیدی از محتوا ایجاد کنید تا رتبه خود را حفظ کرده و افزایش دهید.
موضوعات جدید، داغ و پرطرفدار
اخبار پرطرفدار یا رویدادهای اخیر همیشه جدید یا بهروزرسانی میشوند تا از الگوریتم تازهسازی محتوا توسط Google به پاداشی با رتبه بالا دست یابید.
بیایید نمایشی از نحوه عملکرد این الگوریتم را ببینیم.
«اخبار کووید» یا «اخبار پرطرفدار در منطقه خود» را جستجو کنید، همیشه مقالات جدید یا به روز شده را در صفحه اول Google پیدا خواهید کرد.
وب سایت های خبری می خواهند از این تکنیک ساده اما موثر سئو برای افزایش دید خود در گوگل استفاده کنند.
رویدادهایی که به طور مرتب تکرار می شوند
رویدادهایی که به طور منظم رخ می دهند رویدادهای به موقعی هستند که سالانه، ماهانه یا حتی روزانه یا ساعتی رخ می دهند. آخرین امتیازات EPL و انتخابات ریاست جمهوری در این دسته قرار می گیرند.
جستجوی "امتیازات EPL در طول روز مسابقه" همیشه نتایج اخیر باشگاه هایی را که در آن زمان در لیگ برتر انگلیس (EPL) بازی می کنند، نشان می دهد.
سایت های وابسته که اغلب به روز می شوند.
آیا شما یک وب سایت وابسته دارید؟ شما می خواهید محتوای خود را به روز کنید تا از املاک و مستغلات خود استفاده کنید.
افرادی که مقالات "بازبینی" را جستجو می کنند، برای دریافت آخرین اطلاعات به محتوای مرتبا به روز شده نیاز دارند. برای تازه ماندن و تأثیرگذاری بر این الگوریتم، بهروزرسانی سریع مقالات مروری ضروری است . محتوایی مانند «بهترین نرمافزارهای هوش مصنوعی «{نام محصول + بررسی}» انواع محتواهایی هستند که تحت تأثیر الگوریتم تازگی محتوا قرار میگیرند.
یکی از بهترین تکنیک های سئو، به روز رسانی و ارتقاء مقاله است.
هنگام ارتقاء مقاله خود، مقداری محتوا را به محتوای موجود خود اضافه و حذف می کنید تا برجسته شود.
گوگل محتوای عمیق را دوست دارد، بنابراین ارتقاء و به روز رسانی پست وبلاگ به شما کمک می کند در رتبه بالاتری در گوگل قرار بگیرید.
2. مرجع موضوعی
اعتبار موضوعی یکی از بیش از 10000 سیگنال رتبهبندی است که Google از آنها برای ارائه بهترین نتایج به جستجوگران استفاده میکند. گوگل میخواهد مطمئن شود که بهترین مقاله را از یک وبسایت نزدیک ارائه میکند، نه از یک وبسایت تصادفی.
فرض کنید می خواهید رتبه های جستجوی بیشتری داشته باشید. شما می خواهید انواع خاص یا مشابه محتوا را در وب سایت خود پوشش دهید.
این چیزی است که گوگل می خواهد. محتوای مرتبط با موضوع اصلی وب سایت خود را منتشر کنید.
ارتباط و اعتبار موضوعی یکی از بهترین تکنیک های سئو برای رتبه بندی در گوگل با حداقل تلاش است.
3. EAT را بهبود بخشید
EAT . که مخفف «تخصص، اعتبار و اعتماد» است یک دستورالعمل ارزیابی کیفیت Google است که مقالات «YMYL» را بر اساس دانش نویسنده، اعتبار وب سایت و اعتماد رتبهبندی میکند.
YMYL مخفف "پول شما، زندگی شما" است. YMYL برای طبقه بندی وب سایت هایی استفاده می شود که با "مالی، سلامت، ثبات، ایمنی و شادی" شما سروکار دارند.
گوگل می خواهد محتوایی را ارائه دهد که تجربه کاربران را مختل نکند. این هدف اصلی سیگنال رتبه بندی EAT است.
در زیر نکات کلیدی برای بهبود EAT آورده شده است
تجربه و تخصص
مقاله خود را خودتان بنویسید و دانش خود را در زمینه خاصی نشان دهید.
در هر قطعه ای که می سازید (پست های شما و مهمان) یک بیوگرافی نویسنده داشته باشید.
از کارشناسانی دعوت یا استخدام کنید که سابقه نویسندگی در یک صنعت مشخص را دارند.
اقتدار
از وب سایت هایی با شهرت خوب مرتبط با وب سایت خود بک لینک دریافت کنید.
به صورت آنلاین در وب سایت ها، انجمن ها و دایرکتوری های مختلف به طور مثبت ذکر شوید.
امانت
بررسی مثبت یک علامت اعتماد است. برای تأثیرگذاری بر الگوریتم، نظرات بیشتری را برای محصول یا کسب و کار خود دریافت کنید.
وب سایت شما نیز باید رمزگذاری شده باشد. این نشان دهنده اعتماد است زیرا بازدیدکنندگان هنگام مرور وب سایت شما یا خرید از فروشگاه شما مطمئن هستند.
EAT یک موضوع گسترده سئو برای بحث و گفتگو و یکی از بهترین تکنیک های SEO برای افزایش ترافیک ارگانیک است.
4. یک حسابرسی را اجرا کنید
چند بار ممیزی سایت را اجرا می کنید؟ ممیزی وب سایت شما یک تکنیک حیاتی سئو است زیرا به شما امکان می دهد خطاها و اشکالاتی را پیدا کنید که بر رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو تأثیر می گذارد.
آیا ترافیک جستجوی بیشتری می خواهید؟ بهتر است آنچه را که مانع موفقیت شما می شود پیدا کنید و آن را بهینه کنید.
اجرای ممیزی سایت به شما کمک می کند تا مسائل سئو را که بر روی دید وب سایت شما تأثیر می گذارد، کشف کنید. ابزارهای رایگان و پولی به شما این امکان را می دهند که یک ممیزی جامع سایت را اجرا کنید.
کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک ابزار سئوی رایگان توسط گوگل است که به شما امکان می دهد عملکرد و مشکلات فنی وب سایت خود را مشاهده کنید.
با استفاده از این نرم افزار صفحات خطا را پیدا خواهید کرد که باید برطرف شوند.
ابزارهای ممتاز SEO مانند "Screaming Frog و Deepcrawl" باعث می شود تا حسابرسی وب سایت عمیق تر شود. با کمک نرم افزار فوق، اجرای ممیزی SEO برای یافتن فرصت های بهینه سازی آسان تر می شود.
5. خرید بک لینک قوی داخلی یک تکنیک سئو استفاده نشده است
خرید بک لینک قوی داخلی یک روش ایجاد لینک است که بر خرید بک لینک قوی دادن صفحات از صفحات دیگر در وب سایت شما تمرکز دارد. لینک های داخلی لینک هایی هستند که صفحات وب شما را به هم متصل می کنند.
لینک های داخلی همان کاری را می کنند که بک لینک ها انجام می دهند. با این حال، شما کنترل بیشتری بر خرید بک لینک قوی دادن محتوای خود نسبت به بک لینک دارید.
مزایای بسیاری از خرید بک لینک قویهای داخلی وجود دارد که به سایر سیگنال های رتبه بندی اضافه می شود.
خرید بک لینک قویهای داخلی بازدیدهای صفحه شما را در هر جلسه افزایش می دهند که یک سیگنال رتبه بندی مثبت است،
صفحات شما را در دسترس موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان سایت قرار می دهد،
این به ساخت ناوبری وب سایت شما و معماری کلی سایت کمک می کند،
لینک های داخلی به رتبه بندی محتوای شما در گوگل کمک می کنند.
در استفاده از این تکنیک سئوی دست کم گرفته شده که رتبه شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد، تردید نکنید.
6. قطعه های ویژه را بهینه کنید
برای رتبه بندی محتوای خود در قطعه برجسته، باید مقاله خود را در صفحه اول برای کلمه کلیدی مورد نظر خود رتبه بندی کنید.
اگر مقاله شما در صفحه اول گوگل رتبه بندی شود، بهینه سازی برای قطعه های برجسته کار بیهوده ای است.
فرض کنید مقاله شما قبلاً در صفحه یک رتبه بندی شده است. با انجام این کار می توانید برای قطعه برجسته بهینه سازی کنید.
در آن صفحه تا حد امکان به سوالات مربوط به کلیدواژه اصلی پاسخ دهید،
با پاسخ دادن به سؤالات مقاله خود، از سؤالات «مردم نیز می پرسند» در Google استفاده کنید
به سوالات با "بله یا خیر" پاسخ دهید و در صورت لزوم، چند خط متن را دنبال کنید.
هنگامی که تکنیک و استراتژی های سئو بالا را پیاده سازی می کنید، امکان رتبه بندی کلمات کلیدی خود را در قطعه برجسته افزایش می دهید.
همچنین بخوانید: نحوه دریافت قطعه های ویژه گوگل: راهنمای نهایی
7. خرید بک لینک قویها و ذکرها
بک لینک ها به دلیل تاثیری که بر وب سایت شما دارند در دنیای سئو رایج هستند. آیا برای رتبه بندی محتوای خود در SERP به بک لینک نیاز دارم؟ اگر می خواهید به راحتی در گوگل رتبه بندی کنید، به بک لینک های با کیفیت نیاز دارید.
بک لینک ها لینک هایی از سایر وب سایت ها هستند که به وب سایت شما اشاره می کنند. به گفته گوگل، به عنوان شمارش آرا و نماد اعتماد عمل می کند.
گوگل از بک لینک ها برای رتبه بندی مقاله شما در صفحه نتایج موتور جستجو استفاده می کند زیرا به دست آوردن آن خیلی آسان نیست.
وقتی بسیاری از وبسایتها به سایت شما خرید بک لینک قوی میدهند، نشان میدهد که سایت شما مفید است و به همین دلیل، Google تمایل دارد آن را در رتبهبندی بالاتر در SERP قرار دهد.
خرید لینک یا تبادل چیزی برای بک لینک یک تکنیک ساخت لینک سئو است که توسط موتورهای جستجو تایید نشده است.
گوگل مالکان سایت را از اجتناب از تاکتیکهای ساخت لینک کلاه سیاه که جریمههای سایه را به دنبال دارد، منع میکند.
مانند بک لینک ها، زمانی که سایر وب سایت ها به طور مثبت در مورد وب سایت شما صحبت می کنند، به رتبه بندی وب سایت شما در SERP نیز کمک می کند.
ضروری است که سایر وب سایت ها نام یا وب سایت شما را برای ایجاد استناد شما ذکر کنند.
این تکنیک را در استراتژی بهینه سازی موتور جستجو برای افزایش رتبه خود در گوگل پیاده کنید.
8. نشانه گذاری طرحواره
نشانه گذاری طرحواره یا داده های ساخت یافته به موتورهای جستجو جزئیات بیشتری در مورد صفحه شما می دهد. نشانه گذاری طرحواره تصویر به عنوان داده ای که برای درک بیشتر محتوای صفحه خود در اختیار Google قرار می دهید.
می توانید انواع طرحواره های زیادی را به صفحه وب خود اضافه کنید تا به گوگل در درک مقاله شما کمک کنید. دستور العمل، نحوه انجام، faq و طرح بررسی، نشانه گذاری های رایج طرحواره هستند.
مطمئن شوید که از طرحواره ها به روش درست استفاده می کنید. با فرض اینکه کد طرح شما نامعتبر است، می تواند بر رتبه بندی صفحه شما تأثیر بگذارد زیرا طرحواره ها بر نرخ کلیک روی SERP تأثیر می گذارند.
9. فایل های گزارش را تجزیه و تحلیل کنید
تجزیه و تحلیل فایل های لاگ یک تکنیک فنی و یکی از تکنیک های پیشرفته سئو است. تجزیه و تحلیل Logfile توسط SEMrush به شما امکان می دهد گزارش های دسترسی وب سایت خود، نحوه خزیدن و درخواست داده توسط گوگل و سایر ربات ها را پیدا کنید.
تجزیه و تحلیل فایل ورود به سیستم SEMrush پیدا کردن آن را آسان می کند.
زمان، تاریخ و دفعات درخواست،
نوع درخواست،
تاثیر درخواست بر روی وب سرور شما،
عوامل کاربری که اطلاعاتی را از سایت شما درخواست می کنند،
نسخه عامل کاربر،
کد وضعیت وب سایت شما و بسیاری موارد دیگر.
با در دست داشتن این اطلاعات، مشکلات احتمالی و فرصت های بهینه سازی وب سایت خود را پیدا خواهید کرد.
بهینه سازی برای بودجه خزیدن یک روش بیهوده است که از تکنیک پیشرفته SEO در بالا استفاده می کند.
10. UX را بهبود بخشید
تجربه کاربری یکی از تکنیک های ضروری سئو است که باعث افزایش رتبه شما در گوگل می شود. برخی از سیگنالهای رتبهبندی گوگل بیشتر بر تجربیات کاربران تمرکز میکنند (عناصر حیاتی وب و رتبهبندی مغز).
این برای نشان دادن اهمیت بهینه سازی وب سایت برای بازدیدکنندگان وب سایت شما است.
وقتی افراد تجربه خوبی در وب سایت شما داشته باشند، تمایل دارند مدت بیشتری بمانند، صفحات بیشتری را بازدید کنند و دوباره از وب سایت شما بازدید کنند.
راه های زیادی برای بهبود UX وب سایت شما وجود دارد. شما می خواهید؛
سرعت وب سایت خود را افزایش دهید،
طراحی برای بازدیدکنندگان موبایل،
ساختار وب سایت خود را خوب کنید،
یک وب سایت آسان برای پیمایش داشته باشید،
استفاده استراتژیک از پنجره های بازشو در موبایل،
یک صفحه وب جذاب و بیشتر داشته باشید.
11. زمان بارگذاری
سرعت وب سایت شما برای موفقیت شما بسیار مهم است. یک وب سایت کم بار نه تنها بر رتبه شما در گوگل تأثیر می گذارد، بلکه درآمد و تبدیل وب سایت شما را نیز کاهش می دهد زیرا افراد بیشتری هنگام بارگیری وب سایت شما برای همیشه از آن خارج می شوند.
آیا می خواهید سرعت وب سایت خود را افزایش دهید؟ تکنیک های سئو زیر را تمرین کنید؛
ارتقا به هاست ابری یا اختصاصی،
فایل های CSS و جاوا اسکریپت خود را کوچک کنید،
تصاویر خود را قبل از آپلود در سرور/وب سایت خود فشرده کنید،
همگام سازی یا به تعویق انداختن فایل های جاوا اسکریپت،
نصب افزونه بهینه سازی سرعت صفحه به شما کمک می کند زمان بارگذاری وب سایت خود را کاهش دهید.
12. طراحی برای موبایل اول
قبل از اعلام فهرست اولین موبایل گوگل، گوگل از عامل کاربر دسکتاپ برای خزیدن و فهرست کردن وب سایت ما در صفحات نتیجه استفاده می کرد. این کار به این صورت است.
گوگل وب سایت شما را با استفاده از دسکتاپ و عوامل کاربر موبایل می خزند،
اطلاعات صفحات خود را از نسخه دسکتاپ بیابید،
و صفحات را با استفاده از داده های نسخه دسکتاپ ایندکس کنید.
با فهرست موبایل اول، گوگل اطلاعاتی را از نسخه های موبایل صفحات وب شما (نه نسخه های دسکتاپ) جستجو می کند.
وبسایتهایی که برای فهرست اول موبایل بهینه نشدهاند در رتبهبندی گوگل با مشکلاتی مواجه خواهند شد (مشکلات فهرست اول موبایل میتواند سایت شما را از نتایج جستجوی Google باز دارد). شما می خواهید وب سایت خود را برای بازدیدکنندگان تلفن همراه بهینه کنید تا صفحات شما را در نتایج جستجو ببینند.
پیادهسازی تکنیکهای سئو زیر به رتبهبندی وبسایت شما در گوگل بدون هیچ مشکلی در فهرست موبایل اول کمک میکند.
اطمینان حاصل کنید که وب سرور شما به اندازه کافی قابل اعتماد و قوی است که بتواند همزمان بسیاری از درخواست ها را انجام دهد.
هر چیزی که می تواند باعث ایجاد خطا در صفحه موبایل شود را حذف کنید.
یک صفحه با اطلاعات کافی و صحیح ایجاد کنید.
از صفحات نازک خودداری کنید.
از دستورات متا روبات اجتناب کنید: قوانین «عدم اجازه» و «عدم دنبال کردن» در صفحات موبایل.
اطمینان حاصل کنید که صفحات موبایل شما در نسخه های موبایل ارائه می شود.
بهینه سازی برای بودجه خزیدن.
محتوای اصلی خود را در نسخه های موبایل و دسکتاپ ارائه دهید.
عناوین متا و توضیحات متا را به صفحات موبایل خود اضافه کنید.
تگ های alt را به تصاویر خود اضافه کنید.
اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما برای یک تجربه کاربری خوب بهینه شده است.
همان داده های ساختار یافته را به نسخه های موبایل و دسکتاپ صفحات خود اضافه کنید.
13. درک آنچه کاربران می خواهند
بهینه سازی هدف جستجو یک تکنیک ضروری سئو است که به شما امکان می دهد جستجوی مخاطبان هدف خود را در گوگل مهندسی معکوس کنید.
این سوال را از خود بپرسید؛
چرا مردم به دنبال این هستند؟ مشکل اصلی آنها چیست؟ آنها از گوگل چه می خواهند؟
درک آنچه کاربران می خواهند بسیار آسان می شود اگر پاسخ سوالات بالا را پیدا کنید.
14. بهینه سازی برای Google Discover
Google Discover از رویکرد متفاوتی برای شخصیسازی محتوا برای شما در فید شما استفاده میکند. برخلاف جستجوی Google، Discover به شما امکان میدهد تا وبسایت یا علاقه مورد علاقه خود را برای دریافت فید شخصیشده اضافه کنید.
طبق گفته گوگل، اگر وب سایت شما ایندکس شده باشد و با خط مشی های محتوای Discover مطابقت داشته باشد، به طور خودکار واجد شرایط Google Discover است .
برای نمایش در Google Discover نیازی به برچسب منحصربهفرد یا دادههای ساختاریافته ندارید.
پیاده سازی تکنیک های سئو زیر شانس شما را برای حضور در Google Discover افزایش می دهد.
ایجاد محتوای با کیفیت بالا،
از تصاویر و ویدیوها در مقاله خود استفاده کنید،
بهینه سازی برای سرعت یا استفاده از AMP (صفحات موبایل شتابدار)،
انتشار محتوای همیشه سبز و پرطرفدار،
به دنبال کنندگان یا مشترکین خود بگویید که وب سایت شما را به فید خود اضافه کنند،
تجزیه و تحلیل رقابتی را اجرا کنید و وب سایت های موفق را در Discover نظارت کنید.
15. کلمات کلیدی کم آویزان میوه را پیدا کنید
تحقیق کلمات کلیدی یک تکنیک رایج سئو است که به سئوکاران کمک می کند کلمات کلیدی سودآور را پیدا کنند.
چه چیزی یک کلمه کلیدی را به میوه ای کم آویز تبدیل می کند؟
کلمات کلیدی که در صفحه اول یا دوم گوگل SERP (بین 5 تا 20 موقعیت) رتبه بندی می شوند، به عنوان کلیدواژه های میوه پایین شناخته می شوند. شما به راحتی می توانید با ایجاد تغییراتی در صفحه وب خود، آنها را در موقعیت های برتر رتبه بندی کنید.
چگونه کلمات کلیدی کم آویزان میوه را پیدا می کنید؟
ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی همه چیز را ساده کرده است. با Ahrefs یا SEMrush ، یافتن کلیدواژههای میوهای کم اهمیت بسیار آسان است.
در اینجا نحوه یافتن میوه های کم آویزان با استفاده از SEMrush یا Ahrefs آمده است.
با استفاده از Ahrefs یا SEMrush یک کلمه کلیدی گسترده را جستجو کنید و بر اساس «سختی کلمه کلیدی» فیلتر کنید.
با استفاده از Writerzen، میتوانید بر اساس «KGR یا allintitle» فیلتر کنید تا میوههای کم آویزان را پیدا کنید که رتبهبندی آسان و در عین حال سودآور است.
16. از سئوی یوتیوب استفاده کنید
یوتیوب بزرگترین موتور جستجوی ویدیو با بیش از 2 میلیارد بازدید کننده ماهانه است. همچنین محبوب ترین موتور جستجوی گوگل است.
یوتیوب همانند گوگل الگوریتم های رتبه بندی دارد.
با این حال، یوتیوب از سیگنال ها و تعاملات بیشتر کاربر برای رتبه بندی ویدیوهای یوتیوب استفاده می کند.
در اینجا یک تکنیک ساده سئوی یوتیوب برای رتبه بندی ویدیوهای شما در یوتیوب وجود دارد.
کلمه کلیدی خود را در برچسب ها، توضیحات و تصویر کوچک ویدیو قرار دهید.
از یک عنوان و تصویر کوچک جذاب استفاده کنید که بر CTR تأثیر می گذارد
زمان نگهداری ویدیوی خود را افزایش دهید.
به بینندگان یادآوری کنید که ویدیوی شما را لایک کنند، به اشتراک بگذارند و نظر بدهند.
افزایش نرخ کلیک برای رتبه بندی ویدیوهای یوتیوب شما در نتایج جستجو بسیار مهم است.
خلاصه ای از تکنیک های سئو برای رتبه بندی در گوگل و سایر موتورهای جستجو
بهینه سازی موتورهای جستجو یک نوع پیچیده از بازاریابی دیجیتال است که همیشه در حال تغییر است. تاکتیک های SEO که امروز کار می کنند ممکن است فردا کارایی نداشته باشند.
پیاده سازی تکنیک های سئو کلاه سفید که در این راهنما توضیح داده شده است به شما کمک می کند در گوگل، یوتیوب و سایر موتورهای جستجو رتبه بالایی کسب کنید.
از بین همه، چه تکنیک های سئو را دوست دارید؟
در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید و فراموش نکنید که مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.