10 گرایش مهم SEO 2020 که باید بدانید
برای اینکه در دنیای سئو بتوانید خوش بدرخشید باید هر آنچه در سال 2020 متخصصان سئو باید به آنها توجه کنند و تحت تاثیر قرار خواهند گرفت را بررسی نمایید با ما باشید تا مواردی که در سال 2020 مهم را مورد بررسی قرار دهیم
از چه تکنیک ها و استراتژی ها باید پیروی کنیم تا به ما کمک کند بتوانیم در نتایج گوگل در رتبه بهتری قرار بگیریم و در سال 2020 درآمد بیشتری کسب کنیم؟
معمولا این سوال همه ساله برای سئو کاران وجود دارد ولی اسخ آن برای هر سال متفاوت خواهد بود لذا الگوریتم های گوگل مدام در حال به روز رسانی هستند.
ما در این محتوا به بررسی نظرات 58 نفر از بهترین متخصصان سئو خواهیم پرداخت.
به گفته متخصصان سئو، 10 اصل برتر در سال 2020 وجود دارد که باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشیم
1 - برت و بهینه سازی کاربر محور (BERT)
در سال 2019 راه اندازی الگوریتم جدید برت گوگل مورد توجه بسیاری از سئو کاران قرار گرفت به طور طبیعی هر متخصص سئو دوست دارد یاد بگیرد که چگونه سایت را برای الگوریتم برت سئو کند یا همان بهینه کند
خب، به جای اینکه به چگونگی و ریز نکات الگوریتم برت بپردازیم باید بگوییم محتوا را بر اساس نیاز کاربر و به صورت فنی تولید کنید چرا که گوگل به این اصل مهم بیشتر اهیمت می دهد
به طورخلاصه باید محتوا را بر اساس کاربر تولید کنید تا محتوای شما در نتایج گوگل برای کاربر مفید واقع گردد و در نتایج حضور موفقی را تجربه کنید
استنز در این باره گفت - به نتایج محلی و چگونگی خزیدن ربات ها و انواع آنها توجه کنید" از آنجایی که کاربران در نتایج جستجو به خیلی موارد و جزئیات دقت میکنند اصول سئو و محتوا بیش از پیش باید مد نظر قرار بدید.
شوارتز در این باره گفت - گوگل با ادغام الگوریتم برت نتایج جستجو را برجسته و دقیق و هر آنچه نیاز کاربر است را تطبیق داده و نتایج ناب را به کاربران نمایش خواهد داد. شوارتز خاطر نشان کرد که تولید محتوا باید و صرفا به هدف کاربر باشد نه صرفا استفاده از کلمه های کلیدی که کاربران جستجو میکنند هوش مصنوعی گوگل تا حدی پیش میرود که شما باید تصور کنید ربات ها با کاربران صحبت میکنند و از آنها میپرسند شما دقیقا دنبال چه چیزی میگردید و در نهایت بتوانند واقعا آن چیزی که کاربر دنبال آن است را به آنها نمایش بدهد.
دبوت مدیر ارشد بینگ نیز با ابراز تاسف اعلام کرد تحقیق کلمه کلیدی و استفاده از آنها همانطور که آنها را مهم میدانیم منسوخ خواهد شد.
دوبوت گفت: "هیچ نشانه ای از [پردازش زبان طبیعی] NLP و تحقیقات یادگیری عمیق به زودی کاهش نمی یابد ، و شما می توانید انتظار داشته باشید موتورهای جستجو حتی بیشتر از کلمات کلیدی به قصد در 2020 تغییر دهند." "هر دو متخصص و ارائه دهندگان ابزار باید تلاش خود را به سمت" تحقیق هدف "و برآوردن نیازهای کاربر سوق دهند."
همانطور که Mathews، مدیر ارشد جستجوگرها، Groupon ، خاطرنشان می کند ، Google به طور مداوم به روز می کند تا نتایج جستجو را بر اساس قصد کاربر بهینه کند و نه تمرکز بر محتوا
Duane Forrester ، VP ، Industry Insights ، Yext گفت ، همه ما می خواهیم چندین سال گذشته روی هدف تمرکز کنیم و درک کنیم که جستجوی کاربران به چه شکلی است. اکنون به چنین بخش مهمی از منظره تبدیل شده است ، برای بقا و رشد برای بیشتر مشاغل آنلاین است.
فورستر گفت: "اگر شما بر روی هدف مشتری متمرکز شوید ، به وضوح می فهمید که در آن مسیر کج قرار دارید." "با ارائه بهترین پاسخ ها برای سؤالات در آن مسیر ، می توانید با اطمینان بیشتری مشتریان را به وب سایت خود جذب کنید.
به گفته كیت گود ، سرپرست SEO ، IBM ، بر نحوه صحبت کاربران ما در مورد مسائل ، مشکلات و نیازهای خود در هر جنبه از جستجوی کاربران متمرکز شوید.
گود افزود: "علاوه بر این ، ما در این نتایج جستجو باید تلاشهای خود را بسیار فراتر از خرید انجام دهیم تا محتوایی را که نیازهای بعد از فروش را برطرف می کند - پشتیبانی ، فرصتهای تبلیغاتی ، اجتماع سازی و ماندن در خریدهای بعدی در نظر بگیریم."
سام هالینگزورث گفت: همیشه روی مشتریان خود تمرکز کنید
"بسیاری از مارک ها درک آنچه را که برای جذب و تحت تأثیر قرار گرفتن مشتریان بالقوه انجام می دهد را فراموش یا ناکام می کنند. آنها ارزش واقعی می خواهند. " وی گفت: "دقیقاً مانند یک کارخانه آجر و ملات ، مشتریان می خواهند بدانند که شما در کنار آنها هستید ، که می توانند به شما اعتماد کنند ، و شما شریک قابل اعتماد در یک برنامه بلند مدت هستید - امیدوارم که مادام العمر باشد.
Carolyn Lyden ، SEO SEO / Owner ، Search Hermit ، امیدوار است که در سال 2020 تغییری ایجاد شود که ما به سمت کیفی و انسانی جستجو برگردیم.
لیدن گفت: "بنابر این بسیاری از بازاریابان محصولات و خدمات خود را به بازار عرضه می کنند که هرگز یک به یک با مخاطبان هدف خود صحبت نکرده اند."
به گفته سارا گورباچ ، مدیر ارشد حساب کاربری ، جستجو و مخاطبان بینش ، Seer Interactive گفت: بدون اینکه با مشتریان خود صحبت کنیم و بدانیم که چرا آنها به روشی که می بینند رفتار می کنند ، ما توانایی خود را در ایجاد یک استراتژی هوشمندانه و کل نگر محدود می کنیم.
گورباچ گفت: "بنابراین ، در سال 2020 ، توصیه می کنم با مشتریان خود بنشینید. با آنها صحبت کنید ، از آنها بخواهید که در مورد سفر خود برای خرید ، نحوه استفاده آنها از جستجو ، آنچه در مورد سایت شما فکر می کنند ، برای شما تعریف کنند. از آن داده ها در هر تصمیمی که می گیرید استفاده کنید.
بهینه سازی متمرکز بر کاربر فقط با ادغام سئو در یک استراتژی بازاریابی جامع می تواند انجام شود. رایان جونز ، مدیر گروه SEO ، Publicis Sapient ، گفت این بزرگترین روند در سال 2020 خواهد بود.
جونز گفت: "اکنون ، بیش از هر زمان دیگر ، شرکت ها مجبور هستند جلوی سئو را به عنوان چاشنی که فقط به استراتژی دیجیتالی خود اضافه می کنند ، متوقف کنند و در عوض با آن به عنوان یک عنصر اصلی برنامه تجاری خود رفتار کنند." وی افزود: "SEO باید برای درک کامل بازاریابی و پشته دیجیتال ، مهارت های خود را پرورش دهد. کمتر در مورد رفع مشکلات سئو و همچنین در مورد رفع مشکلات بازاریابی و مشاغل کمتر صحبت خواهیم کرد. "
2 - محتوای با کیفیت و بهینه شده برای موتورهای جستجو
*آنا کرو دستیار ویراستار ژورنال گفت یک چیز برای همیشه وجود دارد و اصل سئو به حساب می اید محتوا بوده و یک اصل باقی خواهد ماند
کرو در ادامه گفته که محتوای با کیفیت و کاربر پسند بر سئوی داخلی و حتی لینک هایی که ایجاد میکنید میتواند تحت تاثیر خود قرار بدهد
*تونی رایت مدیر عامل شرکت WrightIMC گفت، برای حضور موفق در نتایج گوگل باید محتوایی تولید کنید که مرتبط و با ارزش باشد
رایت گفت از یک نویسنده خبره و آشنا به اصول سئو بهره بگیرید زیرا بتواند درکی از خواسته کاربران داشته و بر اساس و نیاز کاربران تولید محتوا کند درسته که گوگل هنوز مقاله و محتواهایی را ایندکس و در نتایج بالا نمایش میدهد که نباید این اتفاق بی افتد چون واقعا محتواهایی در نتایج گوگل وجود دارند که ارزش حضور در نتایج بالا ندارند ولی گوگل آنها را در نتایج بالای صفحه نمایش میدهد که البته روزی خواهد رسید که محتواهای با ارزش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهند بود.
* اریک مدیر کل Perfective Digital گفته که هدف اصلی شما در سئو سایت باید بهترین مطالب در حوزه کاری خود تولید کنید و حداقل در حوزه فعالیت خود، محتواهای با کیفیت داشته باشید با این کار اثبات خواهید که لایق حضور در نتایج بالای گوگل هستید.
این به شما امکان می دهد تا به طور مؤثر برای جستجوهای دم بلند (که هنوز هم حدود 70٪ از کل جستجوهای جستجو باقی مانده است) به رقابت بپردازید ، به شما کمک می کند تا اقتدار سایت و تقاضا برای محتوای شما ایجاد شود ، و می تواند به صورت مستقیم ROI مثبت انجام شود." گفت علاوه بر این ، این نوع رویکرد به محتوا دقیقاً همان چیزی است که گوگل به دنبال پاسخگویی به نیازهای کاربر است و نشان دهنده نوع سرمایه گذاری در بازار است که به احتمال زیاد گوگل هرگز انجام نخواهد داد ، زیرا گوگل در مورد انجام کارهایی با الگوریتم های قابل مقیاس گسترده است.
*جسی مک دونالد ، استراتژیست جهانی سئو ، آی بی ام و جسیکا لونسون ، مشاور سئو و استراتژی محتوا ، هر دو گفتند که سال 2020 زمان فاصله گرفتن از وسواس با کلمات کلیدی است. هدف قرار دادن کلمات کلیدی ، متا تگ با محتوا را متوقف کنید.
مک دونالد گفت تمرکز بیشتر روی موضوعات مهم است.
مک دونالد گفت: "هدف از تغییر ذهنیت به بیشتر تمرکز موضوع ، ایجاد محتوا است که کل گفتگو را به صورت نگرانی مرتفع می کند ، در حالی که در مقابل نگرانی از کلمه کلیدی یک صفحه باید هدف قرار گیرد.
لونسون گفت که مجموعه ای از مطالب آگاهانه و متشکل سازمان یافته را ارائه می دهد که ضمن تحقق اهداف تجاری ، تجربیات موضوعی جامع و شهودی را ارائه می دهد.
*لونسون گفت: "بدانید كه پاسخ بعدی نیاز کاربر چیست.
درک کنید مخاطبان شما چه کسی هستند و چگونه جستجو می کنند.
هدف اصلی سؤالاتی که می پرسند یا مشکلاتی را که باید برای حل کردن بدانید درک کنید.
راه حل یا پاسخ را در قالبهایی که از طریق مطالب بر روی نقطه ، کیفیت و معتبر ترجیح می دهند به آنها بدهید.
برای هر مرحله از تولید محتوا به این شیوه اقدام کنید تا یک تجربه موضعی رضایت بخش را ایجاد کنید که دوباره و دوباره به نیازهای آنها خدمت کند.
تکرار کنید زیرا فقط به این دلیل که شما آن را خوب انجام دهید به این معنی نیست که قصد تغییر نخواهد کرد یا شخص دیگری کاری بهتر نخواهد کرد. "
*به گفته آجا فراست ، رئیس محتوا سئو ، HubSpot: cannibalization محتوا ، چیز دیگریست که باید مراقب آن باشید.
*فراست گفت: "من توصیه می کنم تمام مطالب خود را برای همپوشانی در رتبه بندی ها و ادغام ، تغییر مسیر هدایت و بایگانی کردن در صورت لزوم حسابرسی کنید ، بنابراین هر صفحه برای مجموعه ای از کلمات کلیدی منحصر به فرد رتبه بندی می کند." "اگر وب سایت شما بارها و بارها همان مباحث را پوشش می دهد ، حتی اگر این موضوعات را از زوایای مختلف پوشش می دهید ، صفحات شما از نتایج بدست می آیند."
*میشل رابینز ، VP Product & Innovation، Aimclear گفت: در سال 2020 ، زمان آن رسیده است که به کیفیت محتوای خود نگاهی جدی بیندازید - و بهینه سازی این محتوای برای کاربران به جای موتورهای جستجو.
رابینز گفت: "به طریقی ، کلید موفقیت در بازاریابی جستجو 2020 همان است که در گذشته بوده است - محتوای خوب ، با پیام رسانی مارک سازگار ، در کلیه کانال های شما قرار دهید." "هرچه موتورهای جستجو با فهم زبان طبیعی سازگارتر می شوند ، بهترین نوشته ها - به هر شکلی ، روز به دست می آورند."
*موتوکو هانت ، رئیس جمهور ، AJPR ، گفت: و در دنیای سئو بین المللی ، اکنون زمان سرمایه گذاری در بومی سازی مناسب محتوا است.
هانت گفت: "بسیاری از وب سایت های جهانی مطالب ترجمه شده ای ضعیف دارند که برای زبان محلی ویرایش نشده است." وی گفت: "این قرار دادن کلمات کلیدی نیست ، در مورد چگونگی نوشتن محتوای شما برای مخاطبان محلی است.
3 - نتایج جستجوی ناعادلانه
لیلی ری ، مدیر SEO ، Path Interactive گفت: در سال 2020 ، گوگل همچنان به شهرت کلی و EAT (تخصص ، اقتدار و اعتماد به نفس) یک شرکت خاص و افرادی که محتوا را به نمایندگی از آن شرکت منتشر می کنند ، می پردازد.
ری گفت: "شركت هایی كه با شهرت ضعیف ، مسائل مربوط به خدمات مشتری یا سایر موضوعات اعتماد با یکدیگر مبارزه می كنند ، شرایط سخت تری برای رقابت خواهند داشت." "این مسائل مربوط به اعتماد نه تنها خود را به عنوان بررسی و بازخورد در مورد برند شما آشکار می کنند ، بلکه شکل فنی یا امنیتی را نیز در سایت شما به وجود می آورند."
ری انتظار دارد که بدون دید تخصص و اعتبار مناسب برای نوشتن در مورد این مباحث ، دریافت دیداری ارگانیک برای نمایش داده شدگان YMYL (پول شما ، زندگی شما) دشوار شود.
گریس کیدر ، تحلیلگر فنی جستجوگر خردسال ، نیوز انگلیس گفت: قابلیت اطمینان برای ناشران در سال 2020 بسیار مهم خواهد بود.
Kindred گفت: "تمرکز شدیدی روی محتوای با کیفیت و مبارزه با اخبار جعلی وجود خواهد داشت." "توجه به ارزش اعتماد نویسندگان (تأیید مؤلفان و نشان دادن اقتدار آنها برای موضوعات خاص) و سایتها به طور کلی مهمتر از همیشه خواهد بود."
به گفته لورن بیکر ، بنیانگذار ، مجله موتور جستجو ، افتتاح نام خانوادگی به عنوان یک تذکر تلاشی بود از جانب گوگل برای درک بهتر منابع اخبار ، منابع و منابع موجود در مقالات بزرگ و مطالعه دانشگاهی.
"با اعتبارهای نویسنده مطابقت دهید (که می تواند با استفاده از نشانه گذاری داده های ساخت یافته تعریف شود) و هر طرح گرای محور بررسی واقعیت ، و ما یک روش ساده تر برای گوگل برای وزن کردن اقتدار و اعتماد به نفس یک قطعه محتوا ، اعم از یک خبر یا بیکر گفت.
جیسون بارنارد ، مالک ، Kalicube.pro گفت: آفلاین آنلاین است. هر کسب و کار باید مزیت ناعادلانه خود را پیدا کند.
بارنارد گفت: "با جستجوی مبتنی بر موجودیت ، نمودار دانش و ظهور EAT ، ظرفیت ما برای ایجاد یک نمایش آنلاین دقیق و قانع کننده از دنیای آفلاین ما به یک عامل اصلی تمایز تبدیل می شود." همه رویدادهای آفلاین ، کنفرانس ها ، جوایز ، مشارکت ها و غیره که گوگل نمی تواند ببیند ناگهان اهمیت عظیمی پیدا می کند. آنها را آنلاین بکشید و آنها را به Google فشار دهید تا نیاز آن به درک و اعتبار را تأمین کنند. "
الکسیس سندرز ، مدیر ارشد SEO ، مرکل ، چند روش برای به دست آوردن یک مزیت رقابتی مبتنی بر دیجیتالی به اشتراک گذاشت:
تعالی زنجیره تأمین (به عنوان مثال ، تحویل ظرف 2 روز (یا کمتر) با به روزرسانی های مربوطه وضعیت).
خدمات مشتری (به عنوان مثال ، توانایی پاسخ دادن به سؤال کاربر با حداقل اصطکاک).
کاریزما دیجیتالی / مارک تجاری (به عنوان مثال ، داشتن کاربران شما را جستجو می کند ، زیرا می خواهند با شما تجارت کنند؟ آیا بیشتر بررسی های شما بیشتر شبیه نامه های عاشقانه است؟).
تجربه کاربر (به عنوان مثال ، تجربه شما راحت تر / مفید / ساده است؟).
قیمت
محصولات طاقچه
4 - SEO و UX فنی
به گفته بروک موری ، بنیانگذار سپاهان + ، بزرگترین روشی که متخصصان هوشمند SEO برای موفقیت بیشتر باید در سال 2020 به آن توجه کنند ، UX است.
موری گفت: "این شامل تجربه کلی از تعامل اولیه در SERP ها ، تا تجربه کلی صفحه فرود و حتی تجربه بعد از ترک سایت شما (بازگرداندن فکر ، کمپین های قطره ای ، شخصی سازی برای بازگشت کاربران) است." ”به این فکر کنید که چگونه می توانید به کاربران خود کمک کنید که بهترین تجربه ممکن را داشته باشند در حالی که واقعاً فکر می کنند که در طول بازدید خود چه ارزشی برای آنها فراهم می کنید. "
به گفته گود ، SEO SEO قطعه اصلی بحث در مورد UX است.
"در حالی که من معتقدم که گوگل اقدامات زیادی را برای جبران مبانی فنی ضعیف سایت ما انجام خواهد داد (به عنوان مثال ، اصلاحات متعارف ، اصلاحات Hreflang ، و غیره) ، این به نظر می رسد که سئو سؤالات متمرکز شده اند تا بر مبانی فنی خود تمرکز کنند." گود گفت. "فکر نمی کنم اتفاقی بیفتد که مارتین اسپلیت به همان اندازه وقت خود را صرف ارتقاء بهترین تکنیک های فنی از دیدگاه گوگل کند. ما باید خود سیگنال را در نظر بگیریم.
وقتی در مورد SEO فنی و UX صحبت می کنیم ، شما باید در مورد سرعت سایت و سرعت صفحه صحبت کنید.
دن تایلور ، مدیر حساب سئو ، SALT.agency ، خاطرنشان كرد كه Google بحثهای جدید را انجام داده است و سرعت سایت را با "نشان های اخطار آهسته" جدید Chrome و گزارش های سرعت در کنسول جستجوی Google دوباره تقویت کرده است.
تیلور گفت: "این برای بسیاری از مجدد گفتگوها با توسعه دهندگان و در بعضی موارد منجر به سیستمهایی خواهد شد كه نیاز به طراحی مجدد تقریبا كامل از الگوهای صفحه و طراحی مجدد نحوه بارگیری دارایی ها دارند."
با پیشرفت بیشتر در حوزه فنی ، Aldda Solis ، مشاور بین المللی SEO و بنیانگذار ، Orainti ، انتظار دارد که شاهد تغییر بیشتر به یک اکوسیستم فنی جستجوگرها باشد که با استفاده از چارچوب های بیشتر JavaScript ، PWA ها و نیاز به اتوماسیون سئو برای وب سایت های بزرگتر ایجاد می شود.
سولیس گفت: "این از چند سال پیش شروع شده اما امسال بسیار آشکارتر شده است." وی گفت: "در سال 2020 ، تنها با محبوب شدن چارچوب های JS ، اولین مشاغل برنامه که به دلیل مزایای استفاده از PWA ها ، و نیاز به اتوماسیون وظیفه SEO برای سایتهای بزرگتر که در آنجا یادگیری ماشین با پایتون است به شدت به وب تغییر می کنند بزرگتر می شود. می تواند راه حلی ارائه دهد. "
5 - SEO موبایل
از دیدن SEO موبایل به عنوان یک روند مهم 2020 شگفت زده شده اید؟ نباش همانطور که رایت بیان کرد:
رایت گفت: "تقریباً هر چشم اندازی که به مغازه ما وارد شود ، دارای یک سایت همراه است که آشفته است." "برای زنده ماندن در سال 2020 ، باید تاکتیک های 2017 را پیاده سازی کنید و موبایل خود را تعمیر کنید."
این یعنی چی؟
Kindred گفت: "ابتدا سایت هایی را برای موبایل بسازید ، سپس آنها را برای دسک تاپ سازگار کنید." وی گفت: "به این ترتیب این سایت ها پس از راه اندازی مجبور نیستند برای سرعت بهینه شوند.
کریس جونز ، بنیانگذار / مدیرعامل LSEO.com ، گفت اگر وب سایت سازگار با موبایل و بهینه سازی موبایل ندارید ، باید سریعاً اقدام کنید. دیگر نمی توانید صبر کنید.
جونز گفت: "تمام گزارش های آنلاین شما باید بینش عملکرد موبایل شما را به عنوان یک اولویت منعکس کند." "به جای تجسم شخصی که در رایانه رومیزی نشسته است ، باید بدانید که بیشتر اوقات مردم وب سایت شما را از طریق دستگاه تلفن همراه پیدا می کنند."
اما سئو موبایل در اینجا متوقف نمی شود. SERP های موبایل را مطالعه کنید.
سیندی کروم ، مدیر عامل شرکت ساین کروم گفت: "SEO ها باید به نتایج جستجوی تلفن همراه واقعی توجه کنند ، بدانند که در برابر چه چیزی مخالف هستند ، چه نوع ترافیکی را می توان انتظار داشت و چه نوع بهینه سازی در تأثیرگذاری بر خط مشی واقعاً موفق خواهد بود." ، MobileMoxie
6 - داده های ساختاری
ما می دانیم که محتوای با کیفیت بالا در سال 2020 مهم خواهد بود. با این وجود ، الگوریتم ها هنوز زمینه را کاملاً درک نمی کنند.
به گفته جرمی كانوف ، مدیرعامل اسپارتان مدیا ، گفت: بنابراین ما باید به موتورهای جستجو "نكات" بدهیم تا بتوانند بر اساس قصد یك جستجو بهتر و بهتر نتیجه بگیرند .
"این به معنای ساخت داده ها به شکلی است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا نه تنها آنچه در یک صفحه است را درک کنند بلکه این که چگونه هر عنصر به عناصر دیگر در صفحه مربوط می شود ، و همچنین ارتباط آن صفحه با سایر صفحات درون وب سایت چگونه کمک می کند." كانوف گفت.
در نهايت ، شما مي خواهيد كه از طريق هر كانالي توسط مشتريان خود پيدا شويد و به خوبي مستقر باشيد تا از ويژگي هاي آينده گوگل و ساير مصرف كنندگان داده ساختاري شده مانند آمازون ، فيس بوك ، مايكروسافت و AI Chatbots استفاده كنيد. ، برنامه شمای.
ون بركل گفت: "داده های درست و كارآمد ، تبدیل به لایه داده های بازاریابی شما می شوند." "این امکان را به شما می دهد تا محتوای خود را برای هر دستگاه / موتور جستجو / دستیار صوتی / chatbot با متن منتشر کنید تا در هر سطح و در هر لحظه تعامل ، به مشتریان خود خدمات ارائه دهید.
وی افزود: "SEO هوشمند شروع به استفاده از داده های ساختار یافته خود می کند تا بتواند تجزیه و تحلیل های خود را بهبود ببخشد تا آنها بتوانند ارزیابی کنند که چه بخشی از محتوای آنها نتایج رانندگی است و از این داده ها برای تأثیرگذاری بر استراتژی محتوا ، استراتژی بازاریابی ، ویژگی های محصول و موارد دیگر در شرکتهایشان استفاده می کنند." .
همچنین ، تصور نکنید که به دلیل اینکه همه رایج ترین داده ها را در اوایل سال 2019 مشخص کرده اید ، شما خوب هستید ، گفت: شلی فاگین ، سئو ، سفیر بسیار جستجو شده / سفیر برند ، SEMrush.
فاگین گفت: "انواع جدیدی از نشانه گذاری به طور مداوم بر آن افزوده یا بهبود می یابد." "من همچنین انتظار دارم که مجازاتهای دستی بیشتری را در رابطه با پیاده سازی ضعیف داده های ساختاری مشاهده کنم. به طور خودکار به برخی از افزونه هایی که نصب کرده اید اعتماد نکنید تا ساختار داده های خود را به درستی انجام دهید. "
7 - بهینه سازی نمودار دانش و دانش
بیل اسلاوسکی ، مدیر تحقیقات SEO ، Go Fish Digital گفت: جستجو در آینده به طور فزاینده ای در مورد اشیاء در دنیای واقعی است.
اسلاوسکی گفت: "گوگل راه هایی را برای شامل اطلاعات مربوط به موجودیت در نتایج جستجو از طریق مواردی مانند پرس و جوهای تقویت" پیدا می کند. "شما می توانید با انجام کارهایی مانند بهینه سازی موارد مربوط به نمودار دانش Google و اطمینان از حضور آنها در پانل های دانش ، اشخاصی را که سایت شما در مورد آنهاست ، بهینه کنید."
همانطور که گرگ گیفورد ، VP از جستجو ، SearchLab شیکاگو اشاره کرد ، جستجوی محلی پیشگام جستجوی مبتنی بر موجودیت است ، بنابراین همه باید به آنچه اتفاق می افتد در این فضا توجه کنند.
گیفورد گفت: "جستجوگرهای محلی سالها مبتنی بر نهاد بوده است. شما همیشه توانسته اید مشاغل محلی را رتبه بندی کنید حتی اگر وب سایت ندارند." "Google قبلاً بازدیدهای دنیای واقعی را ردیابی می کند و اخیراً ثبت اختراع را برای استفاده از" بازدیدهای با کیفیت "به عنوان سیگنال رتبه بندی دریافت کرده است."
دیکسون جونز ، بنیانگذار ، DHJ Ventures ، گفت که شما باید مقادیر زیادی از محتوای سنگ بنای خود را برای موجودیت های مشخص گره بزنید ، که گوگل هم آن را تشخیص می دهد یا نه. نوشتن اطلاعات در مورد موجودات نزدیک از نظر معنایی به شما کمک می کند تا به مسافرت های کاربر پاسخ دهید نه فقط از طریق محتوای بهتر ، بلکه همچنین محتوا را که گوگل می تواند نتیجه خوبی کسب کند.
جونز گفت: "من فکر می کنم در سال 2020 ، پیوند داخلی به وجود خواهد آمد ، اما مجدداً بر پایه چیزها استوار است نه رشته ها." "دانستن نمودار دانش منحصر به فرد که حضور وب ما ایجاد می کند به ما این توانایی را می دهد که بتوانیم آن مفاهیم را بهتر با محتوای تحت کنترل ما پیوند دهیم تا به نفع کاربران و خزندگان باشد."
آیا می خواهید نام تجاری یا تجارت شما به عنوان یک نهاد دیده شود؟ در اینجا چند توصیه از Alina Benny ، SEO و Content Lead ، Nextiva آورده شده است:
بنی گفت: "اگر گزارش های صنعت اصلی را منتشر می کنید ، مشاوره جدید متخصص را تهیه می کنید ، و یکی از صداهای مهم در بازار به حساب می آیید ، Google شروع به دیدن شما به عنوان یک نهاد می کند." "این سیگنال های مربوط به موجودیت هستند که به شما کمک می کنند رتبه خود را حفظ کنید."
8 - پیوند ساختمان و ساختمان برند
آیا می خواهید پیوندهای سطح بالا را در سال 2020 کسب کنید؟ شانون مک گورک ، رئیس روابط عمومی و محتوا ، آیرا دیجیتال ، گفت زمان آن است که ساختمان پیوند را از اعماق تاریکی به رویکرد مصرف کننده برای سال 2020 تبدیل کنیم.
این بدان معناست که باید روی سه نوع نوشتار روزنامه نگاری متمرکز شوید:
سرمقاله برنامه ریزی شده : مباحثی که هر سال در یک نقطه معین توسط خبرنگاران پوشیده می شود (مثلاً جمعه سیاه ، روز ولنتاین).
سرمقاله واکنشی برنامه ریزی شده : ویژگی هایی که توسط روزنامه نگاران در مبحثی منتشر شده است که مربوط به یک رویداد یا موضوع فصلی است که می دانیم به دلیل بازه زمانی تحت پوشش قرار می گیرد ، اما ما داستان دقیق را نمی دانیم تا اینکه ویراستاران یا روزنامه نگاران آن را صبح روزنامه خود بنویسند. جلسه سرمقاله
سرمقاله واکنشی : ویژگی هایی که در اینجا و اکنون نوشته شده است که برنامه ریزی نشده اند و نمی توان پیش بینی کرد و به دلیل شکستن یک خبر خبری شده است.
کری رز ، بنیانگذار / مدیر خلاق ، Rise at Seven ، گفت که ساختمان پیوند بیشتر در مورد ساخت برند در سال 2020 خواهد بود.
رز گفت: "مسئولیت ایجاد SEO برای ایجاد پیوندها و مکان های رسانه ای که باعث ترافیک و فشار برند می شوند ، بر عهده SEO خواهد بود ، نه فقط پیوندهایی که به رتبه بندی جستجو کمک می کنند." "اکنون فعالیت های پیوند در ساختمان ما باید نام تجاری باشد ، یا یک واقعیت واقعی وجود دارد که به هیچ وجه فعالیت تجاری سازی وجود نداشته باشد."
به گفته کیسی ژیلت ، مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال ، KoMarketing ، ایجاد یک مارک تجاری که مردم اعتماد دارند و می خواهند با آن تجارت کنند ضروری است.
گیلت گفت: "مشتری ها باهوش تر می شوند و انتظار می رود زمان بیشتری از بازاریابی باشد." "هرچه آنها به شما اعتماد بیشتری داشته باشند ، آنها بیشتر مایل به اشتراک گذاری مطالب شما (پیوندها) هستند ، در مورد شما (ارزش) صحبت می کنند ، و محصولات (درآمد) خود را خریداری می کنند.
9 - تمرکز بر روی دید ، نه فقط روی پیوندهای آبی
جستجوهای صفر کلیک در سال 2019 واقعیت بزرگی بوده است . SEO-on-SERP فقط در سال 2020 به اهمیت خود ادامه می دهد.
بنابراین ، مطابق گفته های سیروس شپارد ، بنیانگذار ، Zyppy ، سازگاری با جستجوهای صفر کلیک بسیار مهم خواهد بود.
Shepard گفت: "بازاریابی بیشتر و بیشتر مارک در خود گوگل اتفاق می افتد ، و نه لزوماً در وب سایت شما." "بازاریابان هوشمند باید با کسب استراتژیک تر در مورد اطلاعات نشان داده شده در قطعه های جستجو ، یاد بگیرند که چگونه از این استفاده کنند.
شپرد گفت این شامل تاكتیك های اساسی برای افزایش كلیك واقعی بر روی برداشت ها ، از جمله بهینه سازی قطعه برجسته ، استفاده از طرح های جدیدتر (به عنوان مثال ، سؤالات متداول و HowTo) ، هدف قرار دادن تصویر و بهینه سازی فاویكون است.
اما این چیزی بیش از جستجوهای با کلیک صفر است که باید در سال 2020 برای آن برنامه ریزی کنیم. Krum گفت: ما باید خیلی بیشتر از لینک های آبی بهینه سازی کنیم.
Krum گفت: "رتبه بندی شماره 1 در زیر نمودار دانش ، یافت شده در وب یا یک قطعه برجسته با رتبه بندی شماره 1 بدون آن چیزها متفاوت است." "به طور مشابه ، حتی اگر در موقعیت شماره 1 نباشید ، رتبه بندی در زیر افرادی که از نتایج همچنین Ask Ask (نتایج همچنین بپرسید) یا جالب (یافته های جالب) به همان میزان ترافیک کسب نخواهید کرد ، زیرا این موارد بهتر به نظر می رسند و بنابراین ، کلیکهای بیشتری را در نتیجه جستجو انجام دهید.
وی افزود: "علاوه بر این ، من فکر می کنم که در مکانهای جستجو نتایج جستجو خواهیم کرد ، با رتبه بندی بیشتر بسته های نقشه ، اخبار و رویدادها و کلیک بر روی رتبه بندی های ارگانیک سنتی.
10 - برنامه نویسی
به گفته بریتنی مولر ، دانشمند ارشد سئو ، موز ، در سال 2020 ، شما باید به زبان های برنامه نویسی مانند پایتون و R ضربه بزنید تا کارهای وقت گیر و زائد خود را از بین ببرید.
اتوماسیون سئو شما را قادر می سازد تا قدرت اصول بازاریابی را به دست آورید:
نام تجاری.
ایجاد تجربه های عالی مشتری
داستان گویی.
به زبان مشتری صحبت می کنید.
گوش دادن به بازار هدف خود و ارائه پاسخ های متفکرانه / به موقع.
تهیه آسان محتوا (به روشی که کاربران شما آن را می خواهند).
انسان بودن.
همانطور که پاول شاپیرو ، رئیس سئو ، کاتالیزور ، بیان کرده است: برنامه نویسی باعث می شود SEO ها SEO های بهتری را ایجاد کنند. و ما واقعاً شاهد افزایش فرزندخواندگی هستیم.
وی گفت: "مزیت های واقعی برای فراتر از تجزیه و تحلیل اکسل وجود دارد. این یک تجزیه و تحلیل پیشرفته تر از داده های شما و همچنین امکان دستیابی به این موارد را امکان پذیر می کند:
منابع داده دیگر را برای بینش درج کنید.
برای حل مشکلات پیچیده از یادگیری ماشین استفاده کنید.
تصمیماتی اتخاذ کنید که به طور معمول دشوار باشد و به ورودی انسان نیاز داشته باشد (برای این کار زمان محدودی برای تأمین ورودی انسان وجود دارد).
به گروه تخصصی سئو در تلگرام بپیوندید
ترجمه آزاد و غیر رسمی
ویدا علیپور
نظر دادن به مقالات را صرفا به خاطر دریافت بک لینک انجام ندهید
2 - نام کاربری مناسبی را برای اظهار نظر وارد نمایید
3 - از توهین به سایر کاربران و سایر وب سایتها خودداری فرمایید
4 - تبلیغ سایر سایتها به هر نحوی ممنوع می باشد
5 - معرفی دوره های آموزشی ممنوع است
6 - درج هر نوع لینک به منظور فروش بک لینک ممنوع است