شما می توانید بازدید ارگانیک به وب سایت خود جذب کنید
از آنجا که امروز می خواهم تکنیک های دقیق SEO را که برای تولید 359،364 بازدیدکننده منحصر به فرد در هر ماه به شما نشان می دهم:
بک لینک
بهترین قسمت آموزش سئو؟
همه این استراتژی های اثبات شده در سال 1399 بسیار کار می کنند.
بیا انجامش بدیم!
و در اینجا تاکتیک هایی که در این پست با آنها می آموزید آورده شده است.
1. کلید واژه های دست نخورده را در Reddit کشف کنید
2. سایت خود را برای Google RankBrain بهینه کنید
3. به روزرسانی ، ارتقاء و ارسال پیام های وبلاگ قدیمی
4- تبلیغات Adwords را برای ایجاد عنوان و توضیحات توضیحات Killer کپی کنید
5- فرصت های ایجاد لینک شکسته را در ویکی پدیا پیدا کنید
6. بهترین کلمات کلیدی رقبا را سرقت کنید
7. برای به حداکثر رساندن "اشتراکی" محتوای خود را بهینه کنید
8. پیوند به سایتهای معتبر
9. آب پیوند را به صفحات نشسته در صفحه 2 یا 3 ارسال کنید
10. این کلمه را به ایمیل خود اضافه کنید ... و میزان پاسخ خود را 45٪ افزایش دهید
11. پست های کوتاه وبلاگ را برای توضیحات YouTube بنویسید
12. بهینه سازی محتوا برای "SEO معنایی"
13. قرار دادن کلید واژه های دم بلند در برچسب های عنوان
14. هک ویکی پدیا برای ایده های کلیدی و کلیدی
15. از لیست های "بهترین" استفاده کنید تا فرصت های ایجاد لینک عالی را پیدا کنید
16. انتشار مطالب با حداقل 1800 کلمه
17. "قانون اولویت اول پیوند"
18. کلمات کلیدی خود را ایجاد کنید
19. با این ابزار جستجوگرها "زیرزمینی" کلید واژه های کشف نشده را پیدا کنید
20. با استفاده از Flippa ، فرصت های ساخت لینک ویژه طاقچه ها را پیدا کنید
21. برای دریافت ترافیک بیشتر (هدفمند) از کنسول جستجوی Google استفاده کنید
1. کلید واژه های دست نخورده را در Reddit کشف کنید
شما احتمالاً قبلاً از "صفحه اول اینترنت" بازدید کرده اید ... همچنین به عنوان Reddit شناخته می شود.
اما آنچه ممکن است شما نمی دانید این است که Reddit یک کلمه کلیدی GOLDMINE است.
(مخصوصاً وقتی صحبت از کلید واژه های دم بلند است ).
دکمه پخش را بزنید تا ببینید که چگونه این کار انجام شده است:
اگر ترجیح می دهید بخوانید ، در اینجا خلاصه ای از نحوه عملکرد این فرآیند آورده شده است:
ابتدا ، به سمت Reddit بروید. اگر از قبل سابتی را می شناسید که مخاطب هدف شما در آن قرار دارد ، مستقیماً به آنجا بروید.
به عنوان مثال ، بیایید بگوییم که شما می خواستید مقاله ای درباره The Paleo Diet بنویسید. شما می خواهید به سمت راست / predo subreddit بروید.
subreddit
اگر مطمئن نیستید که مخاطبان شما در Reddit کجا هستند ، جای نگرانی نیست.
فقط موضوع خود را جستجو کنید ...
جستجوی reddit
... و ببینید کدام موضوعات و Subreddits ظاهر می شوند.
جستجوی جستجو
در آخر ، موضوعات را برای اصطلاحاتی که دوباره و دوباره ظاهر می شوند ، اسکن کنید. اگر افراد در مورد Reddit در مورد این مباحث صحبت می کنند ، احتمال دارد آنها در جستجوی همان اصطلاحات در Google باشند.
(که باعث می شود آنها برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی ناقص باشند).
به عنوان مثال ، وقتی به مباحث "ایجاد لینک" نگاه کردم ، اصطلاحاتی مانند "استراتژی محتوا" و "استراتژی محتوا" را متوجه شدم.
کلمه کلیدی مثال 1
اینها کلمات کلیدی هستند که هیچ وقت به خودم فکر نمی کردم. ممنون Reddit!
و با این کار ، بیایید به یکی از تکنیک های مورد علاقه پیشرفته سئو من در تمام وقت بروم.
2. سایت خود را برای Google RankBrain بهینه کنید
مدتی برگشت ، Google الگوریتم RankBrain خود را اعلام کرد.
rankbrain_announcement
همانطور که مشخص است این بروزرسانی یک تغییر دهنده بازی بود.
چرا؟
Google RankBrain اولین الگوریتم یادگیری ماشین Google است. به عبارت دیگر ، نحوه تعامل با نتایج در صفحه اول را اندازه می گیرد:
سیگنالهای ux
همانطور که می بینید ، هرچه کاربران گوگل را خوشحال تر کنید ، رتبه بالاتری خواهید داشت.
مطمئنا ، خرید بک لینک ها ، کلمات کلیدی و سایر سیگنال های سنتی هنوز اهمیت دارند. اما RankBrain به سرعت دست به دست می شود.
در واقع ، گوگل ادامه داد که RankBrain یکی از سیگنال های رتبه بندی "3 برتر" آنها است:
گوگل
(دو عامل مهم رتبه بندی موتور جستجو دیگر؟ لینک ها و محتوا).
سوال این است:
چگونه سایت خود را برای Google RankBrain بهینه می کنید؟
در اینجا دو نکته ساده و آسان برای اجرا وجود دارد که در حال حاضر برای من بسیار عالی هستند:
ابتدا ، سرعت کلیک ارگانیک (CTR) خود را بهبود بخشید.
Google RankBrain می خواهد ببیند که تعداد زیادی از افراد در نتایج جستجو روی سایت شما کلیک می کنند.
این به Google می گوید:
"مردم این نتیجه را دوست دارند. بیایید آن را به بالای صفحه تقویت کنیم تا پیدا کردن آن ساده تر باشد. "
اثر پوگو پوچ 4
اما اگر مردم روی نتیجه شما کلیک نکنند؟ Google سایت شما را مانند یک سنگ رها خواهد کرد.
جلوه چوب پوگو 3
و به همین دلیل بهینه سازی سایت شما برای CTR ارگانیک بسیار مهم است.
من یک استراتژی بسیار جالب دارم که می توانید برای بهبود CTR خود بعدا در این پست استفاده کنید ( استراتژی SEO شماره 4).
اما در حال حاضر ، یک نکته سریع که اخیراً یاد گرفته ام:
یکی از ساده ترین راه ها برای گرفتن کلیک بیشتر ، اضافه کردن شماره ها به برچسب عنوان و توضیحات شما است.
در اینجا یک نمونه از زندگی واقعی از یکی از پست های وبلاگ من آورده شده است:
نکات تفریحی سئو (برجسته شماره) - ارسال
تحقیقات نشان می دهد که افراد آنلاین به احتمال زیاد روی محتوایی که شامل یک شماره است کلیک می کنند . بنابراین وقتی عددی را در عنوان محتوای خود وارد می کنید (و در توضیحات متا) ، می توانید CTR خود را به سرعت افزایش دهید.
در مرحله بعد ، نرخ گزاف گویی و "زمان بوم" را بهبود بخشید.
مجدداً ، Google RankBrain از شما می خواهد که محتوا را منتشر کنید که کاربران آنها را خوشحال کند.
و آیا کاربران بعد از 3 ثانیه سایت شما (که به عنوان " گزاف گویی " شناخته می شود) را ترک می کنند؟ این سیگنال تجربه کاربر است که به Google می گوید مردم محتوای شما را دوست ندارند.
در واقع ، تجزیه و تحلیل من از 1.3 میلیون نتیجه جستجوی Google نشان داد که سایت هایی با نرخ گزاف گویی مناسب در بالای سایت ها با نرخ گزاف گویی ضعیف قرار گرفتند:
رتبه بندی قیمت گزاف گویی
ببینید چطور کار می کند؟ هر چه نرخ گزاف گویی شما بهتر باشد ، رتبه بالاتری خواهید داشت.
و هرچه جستجوگرهای طولانی تر در سایت شما بمانند (به عنوان " زمان زندگی " شناخته می شوند) ، به طور کلی ، رتبه بالاتری نیز خواهید داشت.
بنابراین:
چگونه در واقع زمان Dwell و نرخ گزاف گویی خود را بهبود می بخشید؟
نکته ای که به رتبه بندی من کمک زیادی می کند نوشتن مقدمه های قانع کننده است که مردم را به انجام اقدامات ترغیب می کند.
به عبارت دیگر ، از محتوای مانند این جلوگیری کنید:
معرفی خسته کننده
اگر شخصی از Google وارد این مقدمه شود ، می رود با سریعترین سرعت ممکن گزاف گویی کنید.
(و همانطور که در مورد آن صحبت کردیم ، این برای SEO شما بد است).
در عوض ، STRAIGHT را به این نکته برسید ، مانند این:
معرفی وبلاگ
رونق. هرکسی که در آن صفحه قرار دارد ، دقیقاً می داند که محتوای مطالب من درباره چیست.
من همچنین توصیه می کنم محتوای خود را در قسمت هایی با اندازه کوچک و نیش بزنید.
به عبارت دیگر ، می خواهید محتوای شما به این شکل باشد:
آسان برای خواندن کپی
همانطور که مشاهده می کنید ، این نسخه بسیار آسان برای خواندن است.
و به خصوص خواندن آن بر روی تلفن یا رایانه لوحی آسان است. با توجه به اینکه اکنون بیشتر جستجوهای Google بر روی دستگاه های تلفن همراه انجام می شود ، خوانایی برای SEO مهم تر از گذشته است.
و هنگامی که این کار را کردید ، زمان آن رسیده که تکنیک SEO بعدی کلاه سفید ما ...
3. به روزرسانی ، ارتقاء و ارسال پیام های وبلاگ قدیمی
سال گذشته ایمیلی از آبی دریافت کردم:
امیل ها
معلوم می شود که Emil از تکنیک Skyscraper برای دستیابی به این نتایج چشمگیر استفاده کرده است.
نه تنها این ، بلکه امیل می خواست محتوای عالی خود را با جامعه Backlinko به اشتراک بگذارد.
این وقتی ایده داشتم:
به جای نوشتن یک پست جدید برای بررسی پرونده امیل ، چرا نمی توانم آن را به یک پست موجود اضافه کنم؟
بنابراین این همان کاری است که من کردم
به طور خاص ، من مطالعه موردی امیل را به این پست قدیمی اضافه کردم:
مطالعه موردی کلاه سفید
(من تصاویر را نیز به روز کردم و نکات جدیدی را اضافه کردم)
نتیجه نهایی؟
نسخه جدید و بهبود یافته از پست:
پست سئو جستجوگرها جستجوگر سفید موقعیت موجود
برای اطمینان از این که پست جدید توجه مطلوبی را کسب کرده است ، با ارسال ایمیلی به مشترکین خبرنامه من آن را دوباره تبلیغ کردم:
خبرنامه
من آن را در رسانه های اجتماعی نیز به اشتراک گذاشتم:
اشتراک گذاری ارسال جدید
نتیجه؟
افزایش 111.37٪ در ترافیک ارگانیک به آن صفحه.
دولت ترافیک ارگانیک
(در صورت تعجب ، نه ، این یک فریاد نبود. من از آن زمان چندین بار از " محتوا راه اندازی مجدد " استفاده کرده ام ، و این بزرگ کار کرده است)
خیلی باحال است ، درست است؟
4- تبلیغات Adwords را برای ایجاد عنوان و توضیحات توضیحات Killer کپی کنید
پنهانی نیست که برچسب های عنوان و توضیحات قانع کننده کلیک بیشتری را در SERPS بدست آورند.
(و همانطور که قبلاً به آن اشاره کردم ، کلیکهای ارگانیک تر = رتبه های بالاتر Google).
سوال این است: چگونه می دانید مردم می خواهند روی آن کلیک کنند؟
این آسان است: به تبلیغات Google Adwords آن کلمه کلیدی نگاه کنید.
می بینید ، تبلیغات Adwords که برای کلمات کلیدی رقابتی می بینید ، نتیجه صدها (اگر نه هزاران نفر) از تست های اسپلیت است.
تست های تقسیم شده برای حداکثر کردن کلیک طراحی شده اند.
و می توانید از کپی از این تبلیغات استفاده کنید تا برچسب های عنوان و توضیحات خود را به آهنرباهای کلیک تبدیل کنید.
به عنوان مثال ، بیایید بگوییم که شما می خواهید یک پست وبلاگ بهینه شده در مورد کلمه کلیدی "بهترین تشک" منتشر کنید.
ابتدا به تبلیغات Adwords برای آن کلید واژه نگاهی بیندازید:
"توضیح تشک" SERP
از نسخه تبلیغاتی که می توانید در عنوان و توضیحات خود استفاده کنید ، توجه داشته باشید تا نسخه جالب را از آن خود کنید:
"توضیح تشک" کلمات کلیدی SERP
همانطور که مشاهده می کنید ، این برچسب ها شامل کلماتی است که با ایجاد کلیک به اثبات رسیده است . بنابراین وقتی این اصطلاحات را در برچسب های متا خود وارد کنید ، احتمالاً کلیک های بیشتری دریافت خواهید کرد:
سئو جستجوگرها
و اگر می خواهید CTR خود را حتی بیشتر کنید ، این مطالعه موردی ویدیویی را بررسی کنید:
5- فرصت های ایجاد لینک شکسته را در ویکی پدیا پیدا کنید
[ توجه: این یک استراتژی پیشرفته سئو است. بنابراین اگر در بهینه سازی موتور جستجو تازه کار هستید ، از این نکته صرفنظر کنید.
ساختمان پیوند شکسته همه چیز را دارد ...
مقیاس پذیر
کلاه سفید.
قدرتمند
تنها یک مشکل وجود دارد: پیدا کردن پیوندهای شکسته یک درد بزرگ است.
یعنی ، مگر اینکه در مورد یک چین و چروک کمی شناخته شده در سیستم ویرایش ویکی پدیا اطلاع داشته باشید.
می بینید ، هنگامی که یک ویرایشگر ویکی پدیا در یک لینک مرده قرار می گیرد ، بلافاصله این لینک را حذف نمی کنند.
در عوض ، آنها پاورقی را در كنار پیوند اضافه می كنند كه می گوید "پیوند مرده":
لینک مرده ویکی پدیا
این پاورقی به ویرایشگران دیگر این فرصت را می دهد تا تأیید کنند که پیوند قبل از حذف آن در واقع مرده است.
و این پاورقی ساده ، یافتن پیوندهای شکسته را ساده می کند.
در اینجا آمده است:
ابتدا از این رشته جستجوی ساده استفاده کنید:
سایت: wikipedia.org [کلید واژه] + "لینک مرده"
به عنوان مثال ، اگر در فضای سرمایه گذاری بودید ، می خواهید چیزی شبیه این را جستجو کنید:
مرجع جستجو
در مرحله بعدی ، از صفحاتی در نتایج جستجوی مربوط به سایت خود دیدن کنید:
ورود ویکی پدیا در گوگل
ctrl + f را بزنید و "لینک مرده" را جستجو کنید:
جستجوی مرورگر ctrl f
مرورگر شما در هر قسمت به لینکهای مرده پرش می کند:
لینک مرده ویکی پدیا 2
نکته طرفدار: ویکی پدیا در واقع لیستی از مقالات با پیوندهای مرده دارد . این امر یافتن پیوندهای مرده در ویکی پدیا را آسان تر می کند.
صفحه پیوندهای مرده ویکی پدیا
خوب. پس یک بار پیوند مرده پیدا کردید ، حالا چی؟
خوب می توانید این منبع مرده را در سایت خود ایجاد کنید و لینک مرده را در ویکی پدیا جایگزین کنید.
اما این فقط یک لینک واحد به شما می دهد (و یک پیوند nofollow در آن).
درعوض ، توصیه می کنم به روش The Moving Man Method ضربه بزنید.
این پست همه چیزهایی را که باید بدانید به شما نشان می دهد :
لینک وبلاگ backlinko
اکنون برای تکنیک SEO بعدی ما ...
6. بهترین کلمات کلیدی رقبا را سرقت کنید
دو روش برای یافتن کلمات کلیدی برای بهینه سازی محتوای خود وجود دارد.
کلمات کلیدی تصادفی را در یک ابزار وارد کنید.
یا
کلمات کلیدی دقیقی را که رقبای شما قبلاً رتبه بندی می کنند پیدا کنید.
هر دو رویکرد می توانند کار کنند. به گفته این ، من فقط به سرقت بهترین کلمات کلیدی رقیب خود شانس بیشتری می کنم.
در اینجا آمده است:
ابتدا یک سایت رقابتی پیدا کنید که قبلاً در گوگل رتبه خوبی داشته باشد. به این ترتیب ، شما سایتهای مهندسی معکوس هستید که از قبل می دانند چه کاری انجام می دهند.
به عنوان مثال ، در مورد من ، سایتی مانند QuickSprout موضوعی است که الف) در مورد همان مباحثی که من انجام می دهم و ب) می نویسد ، از نظر سئو بسیار خوب عمل می کند.
مقاله Quicksprout
در مرحله بعد ، صفحه اصلی سایت را در یک ابزار تحقیق برای کلید واژه مانند SEMrush پاپ کنید.
SEMrush - جستجوی Quicksprout
و لیستی از کلمات کلیدی را دریافت خواهید کرد که قبلاً برای آنها رتبه بندی شده است.
کلمات کلیدی
البته برخی از این کلمات کلیدی برای تجارت شما معنی ندارند. به عنوان مثال ، آنها ممکن است کلمات کلیدی را که مشتریان شما جستجو نمی کنند ، هدف قرار دهند. یا شاید آنها برای کلمات کلیدی فوق العاده رقابتی رتبه بندی می کنند که هیچ رتبه ای برای آنها ندارید.
به همین دلیل می خواهید روی کلمات کلیدی متمرکز شوید که الف) مشتری هدف شما در Google و B جستجو می کند) شما می توانید محتوای عالی را در اطراف خود ایجاد کنید.
صحبت از مطالب جالب ، تکنیک بعدی ما دقیقاً چگونگی انجام این کار را به شما نشان می دهد.
7. برای به حداکثر رساندن "اشتراکی" محتوای خود را بهینه کنید
بیایید با آن روبرو شویم: بیشتر مطالب آنلاین ارزش اشتراک گذاری ندارند.
و بدون اشتراک (به خصوص بک لینک) ، شما در گوگل رتبه ای ندارید.
خوشبختانه ، گرفتن محتوای شما از "صفر" به "قهرمان" کار چندان سختی نیست.
به عنوان مثال ، این پست من در مورد ایجاد لینک واقعاً خوب بوده است.
راهنماي پيوند
چقدر خوب؟ این بیش از 470،000 بازدید از رسانه های اجتماعی ، انجمن ها ، وبلاگ ها و موتورهای جستجو ایجاد شده است:
بازدید کنندگان
(باید خاطرنشان کنم که طراحی و تبلیغ راهنما در موفقیت آن نقش داشته است. اما همه چیز با نحوه سازماندهی خود محتوا شروع شد. همانطور که احتمالاً می دانید وقتی سئو می آید ، محتوای با کیفیت پایه و اساس است)
به طور خاص ، پست من نکات عملی این اینفوگرافیک را دنبال می کند:
کتاب ویروسی اینفوگرافیک
اکنون:
مقدار زیادی برای هضم این اینفوگرافیک وجود دارد. بنابراین اجازه دهید من دو نکته را برجسته کنم که در حال حاضر برای من بهتر کار می کنند.
ابتدا تقریباً در هر پست وبلاگ از URL های کوتاه استفاده می کنم.
به عنوان مثال نشانی اینترنتی این پست که می خوانید به سادگی است: backlinko.com/seo-techniques.
چرا؟
URL های کوتاه تمایل به کلیک های بیشتری دارند. و کلیک های بیشتر = رتبه های بالاتر (به لطف Google Rankbrain).
بعد ، دکمه های اشتراک اجتماعی را به وضوح در صفحه قرار می دهم.
احتمالاً متوجه شده اید که نوار کناری شناور کمی در سمت چپ این صفحه وجود دارد.
از صفحه نوار کناری اجتماعی شناور
از بسیاری از آزمایشات ، دریافتم که این نمادها بطور مشخص میزان لایک و توییت هایی که پستهای من دریافت می کنند را افزایش می دهند.
اکنون برای روشن شدن: Google احتمالاً از سیگنالهای اجتماعی به عنوان عامل رتبه بندی استفاده نمی کند .
گوگل سیگنالهای اجتماعی SEO
(حداقل نه به طور مستقیم)
به گفته این ، سهام اجتماعی می تواند ترافیک بیشتری را برای شما به ارمغان آورد. و برخی از این افراد ممکن است به شما لینک دهند ، که می تواند به رتبه شما کمک کند.
و اکنون که محتوای شما برای بهینه سازی سهام بهینه شده است ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که SEO موجود در صفحه شما خوب است.
و این چیزی است که نکته بعدی همه ما درمورد این است: یک تکنیک SEO در صفحه که آسان است ... و می تواند به رتبه سایت شما کمک کند.
8. پیوند به سایتهای معتبر
با تمام صحبت های Hummingbirds و Penguins می توان به روزرسانی مهم الگوریتم گوگل به نام Hilltop را فراموش کرد.
ورود به الگوریتم hilltop در ویکی پدیا
علیرغم اینکه بیش از ده سال سن دارد ، هیلتوپ هنوز هم در منظر موتورهای جستجو امروز نقشی را ایفا می کند.
Hilltop در اصل یک روش سیگنال سئو در صفحه است که به Google می گوید آیا یک صفحه "قطب" اطلاعات است یا خیر.
بنابراین: چگونه Google می داند که کدام صفحه ها توپی هستند؟
ساده است: هابها با توجه به کیفیت و ارتباط پیوندهای خروجی آن صفحه تعیین می شوند .
اگر در مورد آن فکر کنید این کاملاً منطقی است ...
صفحاتی که به آنها پیوند می دهید تمایل دارند منعکس کننده موضوع صفحه وب شما باشند.
و صفحاتی که به منابع مفید پیوند دارند نیز نسبت به صفحاتی که فقط به مطالب مربوط به خودشان پیوند دارند ، دارای کیفیت بالاتر هستند.
به عبارت دیگر ، صفحاتی که به منابع بسیار جذاب پیوند می خورند ، خود را به عنوان قطب های مفید در چشم Big Big تبدیل می کنند.
در حقیقت ، یک مطالعه اخیر در صنعت ، ارتباطی بین پیوندهای برون مرزی و رتبه بندی های گوگل نشان داده است.
مطالعه پیوند برون مرزی
(بعنوان یک جایزه ، پیوندهای خروجی برای تجربه کاربر نیز بهتر است. از این گذشته ، پیوندهای خارجی مفید به کاربران کمک می کند تا مطالبی را پیدا کنند که به آنها کمک می کند تا درباره موضوعات مورد بحث در مقاله خود اطلاعات بیشتری کسب کنند).
خط پایین:
حداقل به 3 کیفیت و منابع مرتبط در هر قطعه محتوایی که منتشر می کنید پیوند دهید.
با این کار به Google نشان می دهد که صفحه شما یک مرکز هیلتاپ است.
به گفته این ، پیوندهای خارجی فقط یکی از بسیاری از سیگنال های سئو در صفحه است که گوگل به آن نگاه می کند. برای یک لیست جامع ، توصیه می کنم این ویدیو را مشاهده کنید:
9. آب پیوند را به صفحات نشسته در صفحه 2 یا 3 ارسال کنید
اگر در صفحه 2 یا 3 از نتایج جستجوی Google هستید ... ممکن است در صفحه 58 نیز باشید .
در حقیقت ، مطالعه اخیر ما در مورد Google CTR نشان داد كه كمتر از 1٪ جستجوكنندگان گوگل در صفحه 2 قرار دارند.
آمار ارزیابی از جستجوگرهای Google از صفحه 2 و بعد از آن مشاهده می کنید
(و بله ، حتی اگر بهینه سازی کیفیت آن برای موتورهای جستجو نباشد ، حتی محتوای با کیفیت نیز می تواند در صفحه 2 گیر بیفتد).
بنابراین چگونه می توانید آن صفحات را تقویت کنید تا در صفحه اول قرار بگیرند؟
از این تکنیک قدرتمند SEO استفاده کنید: برخی از لینک های داخلی را به راه خود پرتاب کنید!
پیوندهای خارجی pagerank ارسال شده
فرآیند 3 مرحله ای در اینجا آمده است:
مرحله شماره 1: از کنسول جستجوی Google برای یافتن کلمات کلیدی در صفحه 2 یا 3 استفاده کنید.
برای یافتن آنها ، به کنسول جستجوی Google جدید وارد شوید و به گزارش عملکرد بروید:
گزارش ارزیابی GSC
حتماً "موقعیت متوسط" را بزنید. به این ترتیب میانگین رتبه بندی برای هر کلمه کلیدی را خواهید دید.
خدمات ارائه شده را کلیک کنید
سپس ، نتایج را بر اساس "موقعیت" مرتب کنید:
مرتب سازی بر اساس موقعیت
بعد ، به دنبال کلمات کلیدی با موقعیت متوسط 11-30 باشید.
اگر از صفحه کلمه ای در صفحه 2 یا 3 کلیک می کنید ، می توانید مطمئن باشید که کلمه کلیدی دارای حجم جستجوی مناسبی است.
به عنوان مثال ، این صفحه از Backlinko در رتبه 12 برای کلمه کلیدی "لیست چک SEO" قرار دارد.
با وجود اینکه در صفحه دوم هستم ، اما هنوز هم برای آن کلمه کلیدی 24 کلیک و 2792 برداشت در ماه دریافت می کنم:
کلمه کلیدی در ابزارهای مدیریت وب گوگل
مطمئناً ، با توجه به Ahrefs ، این کلمه کلیدی ماهانه 1.7K با پیشنهاد پیشنهادی 12 دلار دریافت می کند.
پست "چک لیست" - جستجوی تصویر
این بدان معناست که ارزش وقت من را برای فشار دادن این کلید واژه به صفحه 1 است.
مرحله شماره 2: صفحات معتبر را در سایت خود مشخص کنید.
به راحتی می توانید صفحات موجود در سایت خود را با بیشترین آبمیوه برای یافتن با استفاده از یک ابزار SEO به نام Ahref پیدا کنید .
فقط URL صفحه اصلی خود را در ابزار وارد کرده و روی "جستجو" کلیک کنید:
Ahrefs - آدرس جستجو URL
سپس در نوار کناری سمت چپ روی "بهترین توسط پیوندها" کلیک کنید:
راه حل حلها
این به شما معتبرترین صفحات در سایت شما را نشان می دهد:
صفحه صفحات زیر لیست پیوندها
مرحله شماره 3: به آن صفحات فرود بروید و لینک های داخلی اضافه کنید.
در آخر ، پیوندهای داخلی را از آن صفحات معتبر به صفحه فرود اضافه کنید که نیاز به تقویت دارد.
پیوند داخلی
10. این کلمه را به ایمیل خود اضافه کنید ... و میزان پاسخ خود را 45٪ افزایش دهید
وقتی شخصی یک ایمیل پاپ را به صندوق ورودی خود می بیند ، دو سوال به ذهنش خطور می کند:
"این شخص کیست؟" و "آنها چه می خواهند؟"
هرچه سریعتر به این سؤالات در ایمیلهای دسترسی خود پاسخ دهید ، میزان پاسخگویی شما بهتر خواهد بود.
اما چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟
آسان است: در ایمیل خود از کلمه "زیرا" استفاده کنید.
باور کنید یا نه ، کلمه "زیرا" تأثیر شگفت آور قدرتمندی بر روانشناسی انسان دارد.
تحقیقات دکتر الن لانجر از دانشگاه هاروارد این آزمایش را انجام داد که آیا افرادی که منتظر استفاده از دستگاه کپی هستند ، اجازه می دهند یک غریبه جلوی آنها را بکشد.
در غریبه
وقتی غریبه پرسید: "آیا می توانم از دستگاه کپی استفاده کنم؟" ، فقط 61٪ مردم گفتند "بله".
اما وقتی غریبه پرسید: "آیا می توانم از دستگاه کپی استفاده کنم زیرا عجله دارم ؟" ، 89٪ گفتند بله.
اجازه ارائه که می توان گفت بله
(این افزایش 45٪ !)
چرا چنین تفاوت بزرگی؟
به نظر می رسد که کلمه "زیرا" باعث می شود درخواست شما مشروع تر به نظر برسد.
در دنیای دسترسی ، پیامهای معتبر پاسخ بهتری می گیرند.
(فقط به تمام آن دسته از پست های مهمان پست لگد نگاه کنید که در صندوق ورودی شما سیل می شوند. اگر در واقع زمان لازم را به نظر می رساند ، بسیار بهتر عمل می کنند)
در اینجا مثالی برای دسترسی به وبلاگ نویسان وجود دارد که در اوایل کلمه "دلیل" اعمال می شود:
به عنوان مثال امکان دسترسی دارید
کسی که آن پیام را دریافت می کند می داند که چرا من بعد از دو ثانیه خواندن به آنها ایمیل می زنم.
اما مهمتر از همه ، کلمه "زیرا" دلیل من برای دستیابی به هرچه قانونی تر را نشان می دهد.
11. پست های کوتاه وبلاگ را برای توضیحات YouTube بنویسید
نیازی نیست به شما بگویم که نتایج ویدیوی YouTube بر صفحه اول Google تسلط دارد.
و با توجه به اینکه گوگل صاحب سایت ویدیوی پرطرفدار است ، روندی است که به زودی تغییر نمی کند.
در اینجا بهترین قسمت:
یک تکنیک ساده و مرده وجود دارد که می تواند فیلم های YouTube شما را در رتبه بندی کلمات کلیدی رقابتی در YouTube و Google قرار دهد: توضیحات ویدیوی 200+ کلمه ای را بنویسید.
هنگامی که اکثر مردم یک ویدیو را در YouTube بارگذاری می کنند ، بی خیال چند کلمه را در جعبه توضیحات قرار می دهند:
توضیحات یوتیوب
این یک اشتباه بزرگ است.
به یاد داشته باشید که Google نمی تواند محتوای ویدیوی شما را تماشا یا گوش دهد.
درعوض ، آنها به عنوان و توضیحی مبتنی بر متن ویدیوی شما تکیه می کنند تا مشخص کنند ویدیوی شما درمورد چیست.
و این محتوای متن اضافی می تواند به شما در رتبه بندی برای کلمات کلیدی مورد نظر کمک کند.
به عنوان مثال ، من به تازگی این ویدئو را منتشر کردم که مشتمل بر استراتژی های بهینه سازی موتور جستجوی DIY است:
و در اینجا توضیحی برای آن فیلم آمده است:
توضیحات ویدیوی یوتیوب
همانطور که می بینید ، این توضیحات ویدیویی با کیفیت بالا و 200 کلمه است (ممکن است شما نیز متوجه شده اید که چندین بار شامل کلمه کلیدی من ، "DIY SEO" است).
و این توضیحات یکی از دلایلی است که ویدیوی من برای اولین بار به صفحه اول YouTube برای کلمه کلیدی هدف من رسیده است:
رتبه بندی صفحه اول
اگر می خواهید درباره YouTube SEO بیشتر بدانید ، این راهنمای گام به گام را بررسی کنید .
12. بهینه سازی محتوا برای "SEO معنایی"
چند سال پیش ، گوگل الگوریتم جستجوی جدیدی به نام Hummingbird را حذف کرد .
ویکی گوگل Hummingbird
قبل از Hummingbird ، Google فقط کلمات کلیدی فردی را در صفحه شما تجزیه و تحلیل کرده است.
اما به لطف این الگوریتم جدید ، Google اکنون می تواند موضوع صفحه شما را درک کند.
(به هر حال ، توانایی موتورهای جستجو برای درک مباحث و رتبه بندی نتایج جستجو بر این اساس: " جستجوی معنایی ")
سوال این است:
چگونه می توانید محتوای خود را برای SEO معنایی بهینه کنید ؟
در اینجا مراحل مرحله به مرحله آمده است:
اول ، درست مانند آنچه که معمولاً انجام می دهید ، صفحه خود را در اطراف کلید واژه مورد نظر خود بهینه کنید.
سپس Subtopics مربوط به کلید واژه مورد نظر خود را بپوشانید. از این طریق ، Google می تواند موضوع صفحه شما (نه فقط کلمه کلیدی شما) را کاملاً درک کند.
به عنوان مثال ، این صفحه در سایت من لیستی از 200 عامل رتبه بندی گوگل است :
Backlinko - Google
از آنجا که من خرده موضوعات (مانند مجازات های گوگل و عوامل سطح سایت) را پوشش می دهم ، گوگل می داند که محتوای من در مورد چیست.
و از آنجا که Google می تواند موضوع مطالب من را کاملاً درک کند ، این صفحه مجرد را برای بیش از 2400 کلمه کلیدی (طبق SEMRush) مرتب می کند:
اطلاعات کلمات کلیدی رتبه بندی شده است
شما می توانید به راحتی با استفاده از ابزاری به نام LSIGraph ، زیرگروه های مرتبط را پیدا کنید:
صفحه اصلی lsigraph
این ابزار به شما نشان می دهد subtopics (و اصطلاحات) مربوط به کلمه کلیدی که شما در آن تایپ کرده اید. و هنگامی که از این خرده موضوعات در محتوای خود استفاده می کنید ، برای جستجوی معنایی بهینه می شوید.
13. قرار دادن کلید واژه های دم بلند در برچسب های عنوان
این معامله در اینجا آمده است:
اگر فقط یک کلمه کلیدی را در برچسب عنوان خود وارد کنید ، بسیاری از ترافیک موتورهای جستجو را روی جدول می گذارید (و نه ، من در مورد چاشنی کلمات کلیدی صحبت نمی کنم).
توضیح خواهم داد: اخیراً پستی را منتشر کردم با عنوان " مطالعه موردی جستجوگرها در مورد White Hat: چگونه می توان به رتبه 1 # رسید ".
کلید واژه هدف من برای آن پست "SEO کلاه سفید" بود.
بنابراین کلمه کلیدی "کلاه سفید SEO" را در عنوان پست درج کردم.
اما من متوقف نشد ...
من فهمیدم که کلمه کلیدی "مطالعه مورد SEO" نیز هر ماه تعداد جستجوهای مناسبی را انجام می دهد:
جستجوی نمونه
بنابراین تصمیم گرفتم آن کلمه کلیدی دم بلند را در عنوان پست وبلاگ جاسازی کنم :
کلمه کلیدی دم بلند تعبیر شده است
و من در چند هفته کوتاه به شماره 5 برای "مطالعه مورد SEO" رسیدم.
همانطور که انتظار دارید ، کلمه کلیدی "مطالعه موردی SEO" بسیار رقابتی تر از "جستجوگر کلاه سفید" است.
به همین دلیل ، تقریباً بلافاصله از کلمه کلیدی "مطالعه مورد SEO" ترافیک کردم.
و از آنجا که آن صفحه پیوندهایی را جمع کرده است ، آن را به صفحه اول برای "SEO کلاه سفید" راه پیدا کرد.
جستجوگرها SERP های SEO کلاه سفید
اگر من فقط برای "جستجوگر کلاه سفید" بهینه سازی می کردم ، هیچ ترافیکی دریافت نمی کردم تا اینکه به صفحه اول برای آن اصطلاح ضربه بزنم.
خوشبختانه ، کلید واژه دم بلند جاسازی شده من "مطالعه مورد SEO" بلافاصله مرا به ترافیک وصل کرد.
خط پایین:
دمهایی طولانی که می توانید در عناوین خود وارد کنید پیدا کنید.
شما ترافیک موتور جستجو را سریعتر دریافت خواهید کرد ... و در نهایت صفحه را برای بیش از یک مدت رتبه بندی می کنید.
14. هک ویکی پدیا برای ایده های کلیدی و کلیدی
آیا می خواهید کلمات کلیدی دست نخورده ای پیدا کنید که رقابت شما از آن آگاهی ندارد؟
سپس استفاده از Google Keyword Planner را متوقف کنید و در عوض از این روش SEO استفاده کنید.
مطمئناً ، برنامه ریز کلمات کلیدی برای اطلاعات ماهانه جستجو در ماه مناسب است ... اما در تولید ایده های جدید برای کلید واژه ها وحشتناک است.
چرا؟
خوب ، برنامه ریز کلمات کلیدی فقط به شما بسیار متفاوت می دهد کلمات کلیدی کلمات کلیدی دانه خود را.
بنابراین اگر یک کلمه کلیدی بذر مانند "کاهش وزن" را وارد کنید ، کلمات کلیدی مشابه ، مانند این:
اگر می خواهید کلمات کلیدی را پیدا کنید که به کلمه کلیدی بذر شما مرتبط باشد - اما نه تغییرات مستقیم - شما به یک ذهن انسان نیاز دارید .
بهتر است هزاران ذهن انسانی که به ویکی پدیا کمک می کنند.
در اینجا آمده است:
به ویکی پدیا بروید و یک کلمه کلیدی را وارد کنید (در این مثال از کلمه کلیدی "بیمه" استفاده خواهم کرد):
جستجوی ویکی پدیا
در مرحله بعد ، بخش هایی از ورودی ویکی پدیا را مشاهده کنید که کلمات کلیدی و موضوعات نزدیک را نشان می دهند.
این بخش ها ... جعبه "محتویات" است:
لیست مطالب ویکی پدیا
تماسها و نوارهای جانبی:
نوار کناری ویکی پدیا
پیوندهای داخلی:
پیوندهای صنعتی ویکی پدیا
و بخش های "همچنین مشاهده کنید":
مشاهده کنید
معمولاً مشت های کلمات کلیدی و ایده های موضوعی را از یک ورودی ویکی پدیا دور می کنید.
اگر می خواهید ایده های کلیدی بیشتری پیدا کنید ، روی پیوند داخلی کلیک کنید.
سپس به سادگی همان مراحل را برای ورود ویکی پدیا دنبال کنید.
بشویید و تکرار کنید.
15. از لیست های "بهترین" استفاده کنید تا فرصت های ایجاد لینک عالی را پیدا کنید
این یکی از نکات مورد علاقه من در مورد SEO در همه زمان ها است.
اگر ساخت لینک زیادی انجام می دهید ، می دانید که لیستی از وبلاگ های با کیفیت بالا و مرتبط با طاقچه مانند پول در بانک است.
آنچه ممکن است متوجه نشوید اینست که وبلاگ نویسان در طاقچه شما این لیست ها را به صورت "بهترین" پست های وبلاگ ایجاد می کنند.
پست های وبلاگ "بهترین" فقط لیست های انتخاب شده بهترین وبلاگ ها در یک صنعت خاص هستند.
چگونه می توانید این بهترین پست های وبلاگ را پیدا کنید؟
از این رشته های جستجو استفاده کنید:
"[کلمه کلیدی] وبلاگ ها را دنبال کنید"
"بهترین [کلمه کلیدی] پست های 2020"
وبلاگ های "کلیدی [اصلی] که باید دنبال شوند" + "2020"
به عنوان مثال ، من یک جستجوی سریع برای "وبلاگ های تناسب اندام برای دنبال کردن" انجام دادم:
جستجوی گوگل
من بعد از گذشت 30 ثانیه جستجو ، این لیست از 10 وبلاگ عالی را در فضای تناسب اندام پیدا کردم:
10 وبلاگ بدنسازی را مشاهده کنید
این 25 وبلاگ مکانهای PERFECT برای دستیابی به دفعه بعد که می خواهید یک قطعه محتوا را تبلیغ کنید یا یک رابطه طولانی مدت برقرار کنید.
16. انتشار مطالب با حداقل 1800 کلمه
هیچ انکاری وجود ندارد: محتوای طولانی دیگر ارسالهای وبلاگ کوتاه 300 کلمه ای.
در حقیقت ، مطالعه ما از 1 میلیون نتیجه جستجوی گوگل نشان داد که میانگین تعداد کلمات صفحه اول نتایج گوگل 1890 کلمه است.
02_Content Total Word Count_line
(آیا قطعات طولانی از محتوا با موبایل دوستانه هستند؟ براساس داده های ما ، بله. محتوای طولانی تر نیز برای جستجوی موبایل انجام می دهد).
چرا پست های طولانی کار می کنند؟ اول از همه ، ارسال های طولانی به Google نشان می دهد که شما اطلاعات عمیقی را برای جستجو کنندگان ارائه می دهید.
اما این همه چیز نیست:
محتوای عمیق سوئیچ عاطفی مهمی را ایجاد می کند که افراد را برای به اشتراک گذاشتن محتوای آنلاین سوق می دهد: هراسان .
دکتر Jonah Berger ، دانشگاه پنسیلوانیا دریافت که محتویات ترسناک باعث شده تا مردم 30٪ بیشتر از این به اشتراک بگذارند .
همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، تحریک احساس ترس از مقاله 350 کلمه ای واقعاً دشوار است ...
... اما قطعات عمیق مانند جذابیت کار می کنند.
17. "قانون اولویت اول پیوند"
در اینجا یک اشتباه سئو وجود دارد که می بینم افراد زیادی مرتکب می شوند:
بیایید بگوییم شما دو پیوند به صفحه ای در سایت خود دارید ... و هر دو لینک در یک صفحه هستند.
Google به کدام متن لنگرانی توجه دارد؟ اولی؟ دوم؟ هر دو؟
طبق قانون اولویت اول لینک ، فقط لینک اول است.
چرا این مهم است؟
بیایید بگوییم که شما یک نوار پیمایش در سایت خود دارید ، مانند این:
به عنوان مثال منو ناو
از آنجا که پیمایش شما در بالای صفحه است ، Google ابتدا آن پیوندها را مشاهده می کند.
اینجاست که همه چیز مشکل می شود:
بیایید بگوییم که شما پیوند به صفحه "فهرست دستور العمل" خود را در پست وبلاگ خود رها می کنید.
و این پیوند دارای متن لنگر است: "دستور العمل های سالم".
متن لنگر مثال
متأسفانه ، متن لنگر "دستور العمل های سالم" توسط Big G. نادیده گرفته می شود.
گوگل فقط متن لنگر را که در ابتدا دیدم می شمارد: "فهرست دستور العمل".
first_link_v1-01
غذای آماده مهم :
از لنگرهای غنی از کلمات کلیدی در پیمایش سایت خود استفاده کنید.
همانطور که تازه آموخته اید ، پیوندهای داخلی غنی از کلمات کلیدی در زیر آنها حساب نمی شود.
18. کلمات کلیدی خود را ایجاد کنید
این یکی از بهترین توصیه های سئو است که می خواهید آن را بشنوید:
شما همیشه شماره 1 را برای کلمات کلیدی که ایجاد می کنید رتبه بندی کنید.
من در مورد چه چیزی صحبت می کنم؟
وقتی چیزی واقعی ایجاد می کنید - مانند یک مارک ، محصول یا یک سیستم گام به گام - شما تنها فردی هستید که برای آن اصطلاح بهینه می شوید.
(بعد از همه ، شما آن را ساخته اید)
و اگر ایجاد شما محبوبیت پیدا کند ، به طور ناگهانی خود را در رتبه اول شماره یک کلمه کلیدی با حجم بالا خواهید یافت.
بگذارید مثالی به شما نشان دهم:
مدتی برگشت ، مطلبی را منتشر کردم به نام: Link Building Study Case: چگونه ترافیک جستجوی خود را در 14 روز 110 درصد افزایش دادم .
پست تکنیک آسمان خراش
اکنون می توانستم پست خود را در مورد کلمه کلیدی مانند: "استراتژی ساخت ساختمان" بهینه سازی کنم.
درعوض ، تصمیم گرفتم کلمه کلیدی خودم را ایجاد کنم: " تکنیک آسمان خراش ".
امروز ، من از افرادی که به جستجوی آن کلمه کلیدی را که ایجاد کرده ام ، یک جریان ثابت از گردش ارگانیک می گیرم.
روشهای Google
چگونه می توانید همان کار را انجام دهید؟
دفعه بعد که درمورد تکنیکی که ایجاد کرده اید - خواه نوعی رژیم غذایی ، هک تولید و یا سیستم رشد گوجه فرنگی باشد - آن را نام ببرید.
19. با این ابزار جستجوگرها "زیرزمینی" کلید واژه های کشف نشده را پیدا کنید
اگر مدتی است که در بازی SEO هستید ، می دانید که یک ابزار کلمه کلیدی فقط به اندازه کلمات کلیدی بذر موجود در آن مناسب است.
به عبارت دیگر:
اگر از همان کلمات کلیدی بذر با عنوان رقابت خود استفاده می کنید ، می خواهید همان کلمات کلیدی را که انجام می دهید ببینید.
خوشبختانه ، یک ابزار شناخته شده کمی وجود دارد که به شما کمک می کند تا این مشکل را حل کنید: SeedKeywords.co
Seedkeywords.com
در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است:
ابتدا به Seed Keywords بروید و یک سناریو ایجاد کنید.
(سناریو همان چیزی است که شخصی برای یافتن مشاغل آنلاین خود از آن استفاده می کند).
کلمات کلیدی Seedkeywords
به "ایجاد سناریوی من" ضربه بزنید و یک لینک ویژه دریافت خواهید کرد.
پیوند Seedkeywords
این لینک را برای دوستان ، خانواده و مشتریان هدف ارسال کنید تا ببینید که از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند:
پیوند Seedkeywords کلیک کرد
و لیستی از کلمات کلیدی بذر خارج از جعبه را دریافت خواهید کرد که می توانید در Google Keyword Planner ظاهر شوید.
اکنون زمان آن فرا رسیده است که تکنیک SEO عملیاتی بعدی ما ...
20. با استفاده از Flippa ، فرصت های ساخت لینک ویژه طاقچه ها را پیدا کنید
در این مورد شکی نیست:
Google اهمیت بیشتری برای پیوندهایی که به سایت شما دارند نشان می دهد.
اما از کجا می توانید فرصت های ایجاد لینک را پیدا کنید که مخصوص طاقچه شما باشد؟ Flippa.com
صفحه اصلی وب سایت Flippa
Flippa مانند eBay برای وب سایت ها است.
و این یکی از بهترین مکان های وب برای یافتن فرصت های ساخت لینک پیوند نشده است.
چرا؟
زیرا افرادی که سایت خود را در فلیپا به فروش می رسانند ، جزئیات بیشتری درباره نحوه ساخت سایت خود ارائه می دهند.
این بدان معنی است که آنها اغلب به شما کلمات کلیدی ، استراتژی بازاریابی محتوا ، و البته منابع پیوندی را به شما نشان می دهند.
این مانند یک برنامه بازاریابی محتوای قابل بارگیری است.
در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است:
به Flippa بروید و روی وب سایتها کلیک کنید -> همه :
وب سایت های flippa
در مرحله بعد ، یک کلمه کلیدی را وارد کنید که توصیف کننده طاقچه گسترده سایت شما است (در این مثال قصد دارم از سفر استفاده کنم).
جستجوی فلیپا
همچنین می خواهید کاربران ماهانه را حداقل 500 در ماه تنظیم کنید.
در ماهانه
در اینجا خوب است:
جستجو
صاحب این سایت در واقع لیستی از مکانهایی را که او به ویرایش لینک های سرمقاله می پردازد ، می دهد:
بار پیوند سرمقاله
او نه تنها به شما نشان می دهد که پیوندهای خود را از کجا به دست آورده است ... بلکه چگونه توانست آنها را بدست آورد:
جمله PR
(بسیاری از فروشندگان فلیپا به همان اندازه آینده هستند)
اکنون می دانید که آنها این لینک ها را با استفاده از روابط عمومی به دست آوردند.
این بدان معناست که شما لیستی از روزنامه نگاران دارید که می توانند در فضای مسافرتی سایت هایی را پوشش دهند.
می توانید جکپات بگویید؟
21. برای دریافت ترافیک بیشتر (هدفمند) از کنسول جستجوی Google استفاده کنید
کنسول جستجوی Google یکی از بهترین ابزارهای جستجوگرها در بازار است.
برخلاف بیشتر نرم افزارهای SEO در بازار ، داده هایی که از Google Search Console دریافت می کنید مستقیماً از Google وارد می شود.
گفته می شود ، بسیاری از ویژگی های داخل نرم افزار وجود دارد ... که اکثر آنها به آنها نیازی نخواهید داشت.
بنابراین به من نشان می دهم که چگونه سریع با استفاده از داده هایی که در حال حاضر در داخل حساب خود می توانید ترافیک بیشتری را خاموش کنید.
ابتدا ، در نوار کناری وارد "عملکرد" شوید:
کنسول جستجو Google - روی "اجرای" در نوار کناری کلیک کنید
در مرحله بعد ، به دنبال کلمات کلیدی باشید (GSC به این "نمایش داده شدگان" می گویند) که قبلاً رتبه بندی کرده اید. به عبارت دیگر ، کلمات کلیدی که بیشترین برداشت را برای شما به ارمغان می آورد:
کنسول جستجوی Google - امکانها
سپس ، مشاهده کنید که چند کلیک برای برخی از این اصطلاحات بلند برداشت می کنید. اگر برداشت های زیادی برای یک کلمه کلیدی خاص داشته باشید و تعداد زیادی کلیک نباشد ، به این معنی است که تعداد زیادی از پتانسیل ها برای دریافت ترافیک برای آن مدت دارید.
شما فقط باید رتبه بندی خود را برای آن کلمه کلیدی تقویت کنید.
به عنوان مثال ، یک تن از برداشت دریافت می کنم اما کلیک های بسیار کمی برای این کلمه کلیدی انجام می شود (با عرض پوزش ، من نمی توانم کلمه کلیدی را فاش کنم. خوب است.)
کنسول جستجوی Google - این گزینه را کلیک کنید
بنابراین چگونه می توانید سایت خود را برای رتبه بندی بالاتر برای آن کلید واژه بدست آورید؟
اینجا نکاتی وجود دارد:
میزان کلیک خود را بهبود بخشید. جستجو کنندگان Google احتمالاً به اندازه سایر سایتهای صفحه اول روی نتیجه شما کلیک نمی کنند.
محتوای بیشتری اضافه کنید. همانطور که قبلاً هم اشاره کردم ، محتوای طولانی تر = رتبه بندی بالاتر Google.
شامل چندرسانه ای بصری. سعی کنید با چندرسانه ای (مانند تصاویر و فیلم) محتوا ایجاد کنید. این نوع محتوا تمایل به رتبه بهتری نسبت به محتوای 100٪ متن دارد.
پیوندها را ایجاد کنید بله ، بک لینک هنوز هم بسیار مهم است. به طور کلی ، پیوندهای با کیفیت بیشتر منجر به رتبه های بالاتر می شوند.
این مرحله بعدی است ...
اکنون می خواهم آن را به شما تغییر دهم:
کدام یک از 21 تکنیک سئو از پست امروز را امتحان می کنید؟
آیا قصد دارید انتشار محتوای طولانی تر را شروع کنید؟
یا شاید شما می خواهید سایت خود را برای Google RankBrain بهینه کنید.
در هر صورت ، بگذارید با گذاشتن یک نظر زیر همین حالا به من اطلاع دهید.