"رپورتاژآگهی" به عنوان یک روش نوین برای دسترسی به مشتریان، پلی بین بازاریابی و محتوای مفید شکل گرفته است.
سبکهای قدیمی بازاریابی دیجیتال تأثیر خود را از دست دادهاند؛ بیشتر مردم آگهی های بنری را نادیده می گیرند و حتی حضور آنها را نمیتوانند درک کنند. برای برندها برای رسیدن به مخاطبان، لازم است که بیشتر از آنچه در یک بنر۳۰۰ × ۲۵۰ پیکسلی قرار میگیرد، ارزش ارائه دهند. برای ایجاد تأثیر واقعی، آنها به صورت روزافزون باید به جستجوی مخاطبان برای معنا و صداقت متصل شوند.
در اینجا، رپورتاژها (خرید رپورتاژ آگهی) به عنوان راهکاری جدید در بازاریابی، پدیدار شده اند. رپورتاژها، مقالات طولانی با سبک ارائه راهکار هستند که مخاطبان را به خود جذب میکنند و در مقابل بازده کمتر و کنترل های بیشتر بر روی توجه دیجیتالی قرار دارند. در این مقالات، علاوه بر برقراری ارتباط با مخاطبان، برندها به جستجوی صداقت و معنا در زندگی مخاطبان میپردازند.
در اینجا، چند نمونه از رپورتاژ آگهی قوی را که دقیقاً چه چیزی آنها را به یک "بازاریابی دیجیتالی و افزایش رتبه در گوگل" به شمار میآورد، بررسی کردهایم.
چه خصوصیاتی در خرید رپورتاژ آگهی قوی مهم است؟
مشتریان در پی یافتن سایتهای رپورتاژ آگهی مثل معرفت نیوز و حرفه نیوز هستند که از اعتبار و ارزش خود در جامعه، بهره مندند. در این میان، رپورتاژها فرصتی مغتنم هستند تا با مخاطبان در سطحی شخصی و صمیمی تری ارتباط برقرار کنند. در این راستا، یک رپورتاژ قوی خوب، با ارائه چیزی کاربردی و مفید، مانند اطلاعات عملی یا بیان درکی عمیق تر از ارزشها و هویت شرکت، توانسته است با مخاطبان ارتباط شخصی برقرار کند و از این رو، برای ساختن آگاهی و شناخت برند بسیار موثر است.
نوع رپورتاژآگهی نیز میتواند شامل مقالات طولانی، پستهای وبلاگ، راهنماها و سایر منابع مفید باشد. در برخی موارد، این نوع مطالب با توجه به محتوا و اهداف خود، به صورتی طراحی شده اند که در نگاه اول، به صورت محتوای بازاریابی به نظر نیایند. با این حال، آنها برای مخاطبان، به عنوان یک منبع پرکاربرد، مفید و جذاب، قابل توجه هستند و با پاسخ به سوالات و نیازهای مخاطبان، توانسته اند ارتباط شخصیتری با آنها برقرار کنند. همچنین، برای معرفی ارزشها و نگرشهای سایت، میتوانند به صورتی طراحی شده باشند که به مخاطبان کمک کنند تا نیازها و تمایلات خود را با ارزشهای شرکت هماهنگ کنند.
هیچ روش "صحیح" یا استانداردی برای نوشتن یک رپورتاژ آگهی وجود ندارد، آنها می توانند به شکلی طراحی شوند که به بیان خلاقانهی خاصیت برندی بپردازند
بهترین روشهای طراحی و نوشتن رپورتاژآگهی قوی
طراحی به عنوان "تبلیغات غیر مستقیم"، نقش مهمی در موفقیت رپورتاژهای قوی ایفا میکند. به طور معمول، آنها شبیه یک مطلب وب سایتی هستند. هدف اطلاع رسانی و روشنگری است؛ بنابراین یک رپورتاژ باید مثل تبلیغات به نظر نیاید. هر نوع فراخوانی و زاویهی بازاریابی باید به آرامی و به صورت غیر مستقیم در محتوای آن قرار داده شود.
صدای و سبک رپورتاژ باید با هویت برند سازگار باشد و هرگز به شکل یک سخنرانی فروش بیروح به نظر نیاید. اگر رپورتاژ همچنین یک محتوای حامی شده باشد، باید به صورت بی دردسری در تجربه ی کاربری وب سایت یکپارچه شود.
بهطور قطع، رپورتاژ آگهی قوی باید بیشتر از متن صفحه نمایش باشند. همانطور که اطلاعات ارائه شده در آن باید به کاربر کمک کند که بیشتر بخواند، طراحی آن نیز باید حرکتی پویا داشته باشد. با استفاده از انیمیشن های متنی با عاملیت پیمایش، اثرات بصری، تعامل، تصاویر سفارشی و دیگر تصاویر پویایی که به آن "اسکرولی " گفته میشود، از محتوای خسته کننده ای جلوگیری میکنند.
یک رپورتاژ آگهی با کیفیت باید تعادل مناسبی بین تصاویر و متن داشته باشد. اگر تصاویر و گرافیک های بسیار زیاد باشد، به راحتی به صورت یک تبلیغات در ذهن مخاطب نقش خواهد داشت. و اگر متن بسیار طولانی و پی در پی باشد، به جای یک رپورتاژ، شبیه به یک گزارش خواهد بود. با این وجود، پیدا کردن تعادل مناسب بین تصاویر، محتوا و فضای منفی، به یک رپورتاژ امکان آزمایشی بیشتری میدهد.
ما به دلیل اینکه این رسانه بسیار انعطاف پذیر است، شاهد انواعی از مثال های تاثیرگذاری بالا رپورتاژ هستیم که می توانیم از آنها الهام بگیریم. ما ده رویکرد مختلف را تحلیل کرده ایم تا با نگارش آنها را نمایش دهیم و امیدواریم نشان دهیم چه چیزهایی با این قالب محتوایی بسیار خلاق ممکن است باشد.
رپورتاژ با کیفیت اقتصاددانان اثرات
این شرکت با تخصص در سیاستگذاری، پایداری و سلامت، با شرکتها و سازمانهای بزرگ در ایجاد راهکارهای دیجیتالی برای آنها همکاری میکند.
مقاله «آزادی کار آینده» به جزئیات تغییرات فضای کاری به دلیل کووید-۱۹ میپردازد. در این مقاله تأکید شده است که فناوری اطلاعات و شبکهها باید در ارائه فضاهای کاری تحت همان شرایطی که کارمند در دفتر یا از راه دیگری کار میکند، تکامل یابند.
این یکی از چند نمونه رپورتاژ تبلیغاتی است که با استفاده از وِو ساخته شده است. طراحی آن با مطالبی که به خوبی تحقیق شدهاند، پر است. همراه با محتوای ارزشمند، این طراحی با ترکیب متن و تصاویری که با اسکرول فیوند میشوند، عکسهای بزرگ و شیوه نوشتاری ویژه که نقل قولهای بلند را تأکید میکند، تنوعی در متن به ارمغان میآورد.
این رپورتاژ تبلیغاتی، توانسته است در مورد وضعیت کنونی فضای کار، نیازهای فناوری آن و اینکه «اقتصاددانان اثرات» متخصصان این حوزه هستند، اطلاعات فراوانی را منتقل کند.
رپورتاژ آگهی گوردونز جین
این مثال از رپورتاژ تبلیغاتی، به همراه گوردونز جین، نوستالژی ای برای فصل تعطیلات قبل از شیوع کووید-۱۹ را به تصویر کشیده و به امید بازگشت به فضای اجتماعی، بیانگر امیدواری است. این یک سرگرمی شاد با مروری بر کوکتل ها و نوشیدنی هایی است که افراد در طول تعطیلات دوست دارند.
این قطعه با نوشتاری عالی، حس گرم و شخصی را انتقال می دهد و با تصاویر رنگارنگی که به حس تعطیلات اضافه می شوند، تکمیل شده است.
همچنین، این یک مثال عالی از تبلیغات غیرمستقیم است. در پایان این مقاله، تنها دو بار به تهیه کوکتل با گوردونز جین اشاره شده است. این باعث می شود ما همچنان در فضای این مقاله باقی بمانیم و منتظر بلند کردن لیوان با دوستان خود در این زمستان باشیم.
رپورتاژ قوی تأثیرگذاری اقتصادی
این شرکت با تخصص در سیاستگذاری، پایداری و سلامت، با شرکتهای بزرگ و سازمانها در ایجاد راهکارهای دیجیتالی همکاری میکند.
مقاله "بازکردن آینده کار"، جزء یکی از مثالهایی است که با استفاده از Vev ساخته شده است. این مقاله با متنی که تحقیقات خوبی را به خود دیده، به همراه محتوای ارزشمندی که با تصاویری بزرگ و روشن، نقلقولهای بلوکی و عکسهای جذاب، طراحی شده است، نشان میدهد که شرکت Economist Impacts، در حوزه موضوعی خود، به مسائل تخصصی و تجربه دارد
به واسطه COVID-19، فضای کار تغییر کرده است. این مقاله به شدت بر آن تأکید دارد که فناوری اطلاعات و شبکهها باید در ارائه فضای کار، تحولاتی را ایجاد کنند که حس خیالی متراکم بودن افراد در فضای کار، برای کارکنانی که در دفتر حضور ندارند، به وجود بیاورند.
رپورتاژ آگهی ارزان ریجنریت کانادا
محتوای ادورتوریال فقط مربوط به شرکتهای خردهفروشی نیست. بنیاد جهانی حیات وحش یک سازمان غیرانتفاعی است و ریجنریت کانادا یک طرح دهساله پیشنهادی برای کاهش گازهای گلخانهای، اجرای شیوههای صنعتی پایدارتر و حفاظت از محیط زیست وحشی است. این قطعه بهوسیله Vev ساخته شده است و با استفاده از انیمیشنهای متنی جذاب، تصاویری که با اسکرول ظاهر میشوند و عکسهای گرافیکی شگفتانگیز، به عناصر کلیدی زندگی میبخشد. ما از دیدن نمونههای ادورتوریال پویا مانند این در حوزه غیرانتفاعی لذت میبریم.
بنیاد جهانی حیات وحش بر اهداف این کمپین زیست محیطی خود تمرکز دارد ولی هرگز به موضوع تبلیغات خود درباره این کمپین اهمیت زیادی نمیدهد. در پایین این قطعه، یک فرم برای اعلام حمایت مردم و یک فراخوان برای کمک مالی در بالاست.
رپورتاژ اصولی و با کیفیت رئال سیمپل
یک سفر AR از طریق یک ملک استعماری زیباست که شما را از اتاق به اتاق هدایت می کند. در طول این مسیر، نشانه های لامپ روشنایی وجود دارد که می توانید روی آنها کلیک کنید تا اطلاعاتی در مورد طراحی داخلی منزل بدست آورید و همچنین پیوندهای تبلیغاتی به محصولات مرتبط را مشاهده کنید.
کاوش کردن در اتاق های مختلف این منزل بسیار جذاب است و در اینجا بسیاری از نکات جالبی در مورد طراحی داخلی وجود دارد که به شما در بهبود منزلتان کمک می کند. پیوندهای محصول به زور ارائه نشده، بلکه احساس می شود که Real Simple به عنوان یک دوست به شما کمک می کند تا کار بهبود منزل را آسان تر انجام دهید.
گوچی «نمیتوانم باور کنم» یک مثال عالی دیگر از محتوای تبلیغاتی است که بسیاری چیزها از آن برای یادگیری موجود است. این فضای دیجیتالی غریب و جذاب، بسیار خوب روح لاین اپیلوگ گوچی را به تصویر میکشاند.
داستانی که آنها روایت میکنند مانند فیلمهای آرتهاوس به نظر میرسد. از تخممرغ سرخ شده روی راکت بدمینتون تا حمام حبابی شکلاتی، اینجا داستانی خیالی و خیلی جذاب است که میتواند حتی باعث رقیبی شدن فیلمساز وس آندرسن شود
تجربه کاربری عجیب و غریبی را از طریق عناصر اسکرولی-تلینگ به شما ارائه میدهند. اثرات اسکرولی شامل حرکت متن بر روی تصاویر تغییر دهنده، کلیپهای ویدیویی سینمایی و رنگهای شادابی در سراسر طراحی میباشند
تجربه کاربری غیر واقعی، شما را به یاد نمیآورد که این یک قطعه بازاریابی است تا زمانی که در انتها، گالری محصولات گوچی ظاهر میشود. چیز خوب این است که آنها از این فضای وب برای صحبت درباره محصولات اپیلوگ خود از طریق متن کپی خسته کننده و مهمانهای لیستی استفاده نمیکنند. به جای آن، یک تجربه وب فراگیر با حساسیت خوبی ارائه میدهند که جویای لذت غیر واقعی را از اپیلوگ گوچی به شما القا میکند. بدون شک، این یکی از مثالهای رجستری که با استعارههای خلاقانهای که در آن به کار رفته، محصولات خود را به نحوی جذاب به نمایش گذاشته است.
رپورتاژ آگهی kharidbacklink.ir
یک شرکت رپورتاژ است که تاریخ 165 سالهاش قابل پیگیری است. "جلوگیری از شیوع کووید-۱۹" یکی از مثالهای با سبک روزنامهنگاری بود که با استفاده از وو ساخته شده است. این مثال جزئیاتی از اینکه چگونه دادههای تلفن همراهی که توسط برجهای آنها جمعآوری میشوند، میتوانند به کنترل و شکستن زنجیره شیوع کووید کمک کنند را بیان میکند.
این مثال ترکیبی کامل از متن و تصاویر است و با استفاده از اثرات اسکرولیتیگ ، هر بخشی از محتوا را که میخواهند شما بخوانید، نمایش میدهد. با ویدیوهای تعبیه شده که متن روی آنها پیمایش میکند، فضای سفید مناسب و ارائه محتوایی منطقی، نشان میدهد که چگونه فعالیت شرکتشان میتواند بر روی چیزی مانند یک وبا جهانی، تأثیر مثبتی داشته باشد.
پریکوزا
پریکوزا، یک جواهرسازی لوکس، این قطعه را با عنوان "شوق برای آینده" معرفی میکند. در این قطعه، آنها بر روی اینکه این فلسفه به چه معناست و چگونه برای ساخت جواهر آنها تأثیر دارد، توضیح میدهند.
"شوق برای آینده" جشن فراوانی است. از لباسهای مدلهایشان الهام گرفته از علمی-تخیلی تا چندین انیمیشن بافته شده از طریق اسکرول کردن که فضا را به صورت دینامیک میچرخانند، این طراحی باعث میشود که شما خواهان ادامه دادن اسکرول کردن باشید.
متن دینامیک یک روش عالی برای جلب توجه بازدیدکنندگان است، و همچنین در این طراحی چندین اثر جذاب وجود دارد. به طور خاص، متنی که از موقعیتهای تعیین شده در سمت چپ و راست به محل ثابت خود روی صفحه نمایش حرکت میکند، بسیار جذاب است.
همانطور که جواهر با برشها و فاسهای مختلف شمع میکند، پریکوزا با یک طراحی وب اجتنابی براق که دارای جزئیات زیبا و درخشان است، شکوه میکند.
آرت خرید خودرو، یکی دیگر از بهترین مثالهای تبلیغاتی آمیزشده با وو است که ما دیدهایم.
خودروهای Polestar با خطوط شیک و شیک بالا، با این کمپین که مردم میتوانند نقاشی با ارزش حداقل 1.6 میلیون کرون را برای خرید خودروی Polestar معاوضه کنند، خود را از بقیه متمایز میکنند. این یک کمپین بازاریابی منحصر به فرد است و آنها بین هنر زیبا و خودروهای خود بسیاری از شباهتها برقرار میکنند. این یک زاویه است که با شناسایی برند خود عالی کار میکند.
این تبلیغاتی مانند چیزی از صفحات یک مجله لوکس میخواند. تصاویر شاهکار خودروهایشان، همراه با متنی است که توضیح میدهد چگونه این معامله هنری برای خودروها کار میکند. با طرحی شیک، آنها از وو در ساخت بخشهای افقی اسکرولی و همچنین بلوکهای متنی تعاملی دیگری که روی تصاویر پس زمینه با حرکت هستند، استفاده میکنند. این یک تجربه ناوبری شیک است که به طور کامل شکوه برند شیک آنها را بازتاب میدهد.
رستوران ارزشمند گوییدو با استفاده از این تبلیغاتی مرتبط، رویکرد خود به آشپزی و هویت خود را در یک روشی بیش از یک صفحه معمولی "درباره ما" بیان می کند.
هر بخش دارای یک پالت رنگی زیباست که با انیمیشن هایی همراه شده است که چشمان شما را به سمت صفحه جلو می برد. این پارچه های متحرک از فریم های جداگانه تشکیل شده اند و با پیمایش از آنها، یک حس حرکت به دست می آید. این حرکت به همراه پالت رنگی غنی، شما را مستقیما به داخل تجربه می کشاند.
گوییدو با تصاویر شاداب و شیوه روایی روزنامه ای خود، احساس خود را در آشپزی به شیوه ای که احساس واقعی برای شما ایجاد می کند، ارتباط برقرار می کند.
میخواهید آگهی های تبلیغاتی پویا خود را ایجاد کنید؟ با kharidbacklink.ir، میتوانید با استفاده از الگوریتم های جدید از اجزای طراحی تعاملی، مانند تاثیرگذاری بسیار بالا، انیمیشنهای متنی و تصاویر پارالاکس، بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، سریعاً محتوای جذابی را ایجاد کنید. از پروژههای نمونه آگهی های تبلیغاتی همان رپورتاژ آگهی پروژه ها برای شروع ایدههای خلاقانه خود استفاده کنید.